Roosch schreef:Oh, als ik je een tip mag geven: Deze openingspost was subliem, maar als je wil scoren, zou ik toch de tekst op FOK! achterwege laten.
Hihi jaaa maar die is nou al bekent op bokt

En natuurlijk was ik het. Uiteraard...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nynke55 schreef:Ze hebben alleen bijna allemaal een paard
Citaat:Wáárom zou ook maar 1 hersencel in die kop van je denken dat ik er ook maar 1 fiets om zou geven dat je een paard hebt.
Het enige leuke aan paarden is dat je er frikadellen van kan maken is mij altijd geleerd. Ooit heb ik op een paard gezeten, vervolgens ben ik er vanaf gepleurd en is dat beest bovenop me gedonderd, sinds toen heb ik voorgenomen nooit meer op zo'n beest te zitten. Dat ik dit haar vertelde was m'n volgende fout. Want nu ging ze uitleggen dat ik waarschijnlijk een fout heb gemaakt, en dat ik de begrippen verkeerd gebruik. Een paard bestuur je blijkbaar niet maar rij je, en je mag een paard geen poedersuiker noemen en Hotsjik Rotknol is geen geaccepteerde kreet.
Citaat:"IK HEB EEN PAARD"
Wáárom zou ook maar 1 hersencel in die kop van je denken dat ik er ook maar 1 fiets om zou geven dat je een paard hebt.
Het enige leuke aan paarden is dat je er frikadellen van kan maken is mij altijd geleerd. Ooit heb ik op een paard gezeten, vervolgens ben ik er vanaf gepleurd en is dat beest bovenop me gedonderd, sinds toen heb ik voorgenomen nooit meer op zo'n beest te zitten. Dat ik dit haar vertelde was m'n volgende fout. Want nu ging ze uitleggen dat ik waarschijnlijk een fout heb gemaakt, en dat ik de begrippen verkeerd gebruik. Een paard bestuur je blijkbaar niet maar rij je, en je mag een paard geen poedersuiker noemen en Hotsjik Rotknol is geen geaccepteerde kreet.