Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ilayda schreef:Zo wat ben ik ouderwets al ik dit allemaal lees, ik vind dat een man zeker de eerste daté moet betalen en zeker omdat het van zijn kant komt.
wiebke schreef:ilayda schreef:Zo wat ben ik ouderwets al ik dit allemaal lees, ik vind dat een man zeker de eerste daté moet betalen en zeker omdat het van zijn kant komt.
ben ik het ook mee eens.... maar niet iedereen is zo natuurlijk. Als het inderdaad zo was dat ik hetgeen wat hij tekort kwam bij zou leggen vind ik dat nog anders.. óf als hij van te voren had gezegd van ´joh zullen we delen´ ..
Tieneke.. was niet de eerste keer dat we elkaar zagen nee, ik had al een keer voor hem gekookt en hij voor mij.. gewoon gezellig thuis. En als ik iemand uitnodig om iets te gaan doen betaal ik dat ja.. of ik overleg het! Want ik kan niet in iemand zijn portomonee kijken natuurlijk.
wiebke schreef:ik vertrouw iemand na 3 weken toch echt nog niet 100% hoor... dat zou wat zijnDan was ik veel vaker gekwetst geweest..
ging me ook meer over hoe jullie dat doen met uitgaanaangezien ik daar 0 ervaring mee heb (koos vriendloos ben ik ja
) Salsadansen doe ik dan weer wel..maar dan ga ik altijd alleen en betaal dus ook mijn eigen drinken.