Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
esmee_2001 schreef:zoenen is bij ons heel gewoon ik en de andere meisjes met vriendjes zoenen gewoon in de klas
Puchje schreef:Nou.... mijn zusje is 11 en als zij dit soort taal uit slaat, lach ik 'r eerst uit, krijgt dan een tik tegen 'r achterhoofd en een kietelbui en daarna mag ze fijn buiten gaan spelen...![]()
![]()
Komaaaaaan!!! Zoenen??? IN DE KLAS????![]()
![]()
![]()
![]()
BFF??? Vriendjes????
Moet er niet aan denken dat mijn schattigste liefste zusje hier al mee bezig is. Gelukkig is ze dat ook niet
PriscaZ schreef:esmee_2001 schreef:zoenen is bij ons heel gewoon ik en de andere meisjes met vriendjes zoenen gewoon in de klas
Dacht eerst ik reageer hier niet op maar... waar is je juf dan??? zou zeker nooit in mijn klaslokaal gebeuren!
Verder zolang je vriendje er niet op ingaat is er niets aan de hand. Gewoon vergeten en niet op letten. Houdt vanzelf op. Gewoon buiten hoi en doei zeggen en de gewone dingen in de klas niet meer mee spelen.
Joycebunny schreef:Nou je voelt jezelf blijkbaar heel trots dat je al zoent op die leeftijd, aan je posts te zien
Inderdaad, wat eerder al werd gezegd : koop een penny, trap lol met vriendinnen en speel paardje op de fiets. whatever. maar dit is echt niet normaal imo.