Ik ben wel voor kleinere modellen, vond het altijd al zo suf dat je per se maatje megalang moest zijn

TS is ook niet zo heel klein verder en zou best ook nog een beetje kunnen groeien maar daar zou ik toch niet teveel op hopen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Jessie schreef:Dat zijn vast blaren geworden UMayDream! maar dat is inderdaad wel iets waar je dan genoegen mee moet nemen.
Wat je trouwens ook nog kan doen TS is contact op nemen met kunst academie's als ze een studie richting fashion hebben (kleding ontwerp) dan kan je vaak einde jaars shows meelopen. Heel erg leuk om te doen! Heb ik toen ook een paar keer gedaan
nikkialex schreef:Je kan bristol ofze een mailtje sturen, dan maken ze foto's van jou in hunh kleding en kom je in de blaatjes van de reclame
phormicola schreef:Een goede tip is je opgeven voor wedstrijden
Mijn oud huisgenootje (Ananda, die HNTM4 of 5 heeft gewonnen) zat daarvoor ook bij een modellenbureau. Ze kreeg hier en daar wel een opdrachtje, maar het hield niet over.
Op tv is het toen wel gelukt. Je weet maar nooit!
Meliszy schreef:Spytgnieskje schreef:Ik ben zelf model geweest en heb wel een aantal tips voor jeGa er vanavond even uitgebreid voor zitten! Moet zo werken..
Nou ben ik benieuwd naar een aantal van jouw foto's haha!