Suffe, pijnlijke ongelukjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenna_s

Re: Suffe, pijnlijke ongelukjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 17:39

Tomaat in een tosti, nog nooit gebeurd dat ik m'n tong er niet aan brandde. :\
Recht tegen een deur/raam aan lopen is ook echt iets voor mij.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 17:42

Het hout voor de houtstoof ligt hier onder een muurplateau waar mooie herinneringen op staan.
Elke keer, écht élke keer (!!!) stoot ik mijn hoofd tegen dat ding als ik hout neem %)

Of vlug eten in mijn mond willen steken voor het van mijn vork valt,
waardoor het alsnog op mijn t-shirt beland...

@TS: die van jou is wel héél pijnlijk!!!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 17:49

oh oh nog eentje!
Toen ik 16 was had ik m'n eerste vriendje. We belden heel vaak en terwijl ik een keer aan de foon hing met 'm, begon m'n broertje me te pesten.
Dus ik ren 'm achterna met de telefoon aan m'n oor en hij duikt de badkamer in en draait de deur op slot.
Op het moment dat hij de deur dicht doet, wil ik 'm een keiharde schop verkopen. Terwijl ik de schop maak, realiseer ik me dat de deur al dicht was.
Gevolg: gebroken grote teen :')

Edit: Net in de supermarkt: Ik pak een mandje, loop even verder en ineens schiet het mandje uit m'n handen, vol tegen een vrouw aan. Hoe? Geen idee :')
Laatst bijgewerkt door Grapjasjes12 op 16-12-11 17:53, in het totaal 2 keer bewerkt

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 17:50

phormicola schreef:
Corelli schreef:
Hemelse goedheid :oo :(:)

De rest van de tijd gaat het overigens prima met me :Y) _O-

Gister probeerde ik nog een glazen ovenschaal met m'n blote handen uit de oven te halen. Moet kunnen toch? :')

Voor jouw bestaat dit:
http://www.nuvaring.nl/Consumer/index.asp
of dit:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Anticonceptiepil
En slik die maar 6 maand door, dan heb je eens in de 6 maand een weekje pech, ipv eens in de maand. Waarschijnlijk zal dit uw leven serieus verlengen! :+

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 17:52

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 17:53

Ik ben een keer met mijn kont tegen een cactus aan gaan staan toen ik daar aan het schoonmaken was. Ook erg pijnlijk, en al die kleine naaldjes die niet meer je broek uit willen... erg fijn.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 17:55

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 18:00

Haha, herkenbaar allemaal... :D

ben ook zo iemand van eerst doen en dan pas nadenken.

Bijvoorbeeld met een botte blikopener een blik bonen openen, en als het deksel nog op verschillende plaatsen vast zit denken dat ik met hand het deksel eraf kan trekken. (kostte me bijna 3 vingers, jemig wat bloedde dat).

Laatste slimme actie was vorig jaar, in het donker de paarden hooi geven, natuurlijk niet het stroom eraf of het licht aan doen, want het moet allemaal even snel. Vervolgens in een kuil stappen en mijn been breken... Tja, hoe leg je dat dan weer op je werk uit... :o

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 18:02

Oh ik heb zo'n medelijden met sommige dingen die hier voorbij komen :(:)

PuurxNatuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 18:03

Oeii allemaal pijnlijk!

Ik zat onder m'n bureau in m'n blote voeten. Ik rijd een keer over mijn teen heen, ik dacht au, rijd ik er nog een keer overheen :+

Resultaat: Een pijnlijke, open, bloedende teen die nu nog pijn doet :')

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 18:04

@ pinto auw, dat klinkt pas pijnlijk! heb je vlug hulpt gekregen dan?

ik heb onlangs de stroomdraad aan de metalen vangrails in de stal gehangen (niet op gelet) om dan effe later men platte hand erop te leggen om er even tegen te leunen.
ik heb daar een schok gehad, dat was niet normaal meer, voelde het tot in mijn ruggegraat ...

Onlangs ook iets uit de kast willen halen, en met mijn voorhoofd tegen de curverbox geknald, mooie bloedende wond op mijn hoofd.
mezelf eergisteren tegen mijn neus geslagen op het werk, met als gevolg een gigantische bloedneus (het zeek er echt uit :D )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 18:08

ergens aan trekken en dan laat het los en sla je jezelf :P

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 18:16

Boter in de pan: Check
Tartaartjes in een half geopende verpakking: Check
Tartaartjes van grote hoogte in de pan laten vallen: Check
Hete boter maakt capriolen in de lucht: Check
Hete boter bevindt zich op tiet: Check
Erachter komen dat het doorbrandt:

Vervolgens niet lang genoeg onder de kraan gehouden en dus nu een litteken op m'n tiet :=

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 18:24

Er zat ooit eens een wesp op mijn neus, dus ik ging kei hard gillen. Toen sloeg ik op mijn neus, gevolg een bloedneus die heel lang duurde. Iedereen lachte me uit.. :')

PuurxNatuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 18:25

aahhhhhhh pijnlijk :') :(:)

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 18:29

Ik heb altijd zulke dingen;
swinters zat ik me eraan te ergeren dat mensen altijd zeuren over gladheid en vallen. Loop dan gewoon wat voorzichtiger! En juist op het moment dat ik daaraan dacht, gleed ik zelf uit :=

Of; toen pony nog een jaarling was, was ze zo lomp om elke keer in het hek vast te komen zitten. Terwijl ik over het hek stapte, dacht ik: hoe kun je nou zo stom zijn om elke keer in het hek te gaan staan. Precies op dat moment struikelde ik over het hek en lag ik languit.

God straft direct :+

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 18:49

Een glas dat uiteenspatte in de vaatwasser en uit reflex schuif ik het met m'n handen bij elkaar en pak ik het op.
Au. #)

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 20:14

Ik heb een ontzettend lage bloeddruk, dus erg snel duizelig!

Soms heb ik het zo erg, dan sta ik te douche en buk ik voor shampoo dat ik mijn evenwicht verlies en dan keihard voorover stuiter!

Ik las op pagina 1 wat over een nieuwe jas en snel een hoekje omzeilen!

Zo had mijn zoon een keer een grote mond. En wilde ik hem even streng aan zijn arm pakken.
Maar meneer begon te rennen en rende gauw de trap op.
Ik moest daarbij ook een hoekje om en knalde zo achterover hahahaha.

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 20:32

Duhelo schreef:
@ pinto auw, dat klinkt pas pijnlijk! heb je vlug hulpt gekregen dan?

ik heb onlangs de stroomdraad aan de metalen vangrails in de stal gehangen (niet op gelet) om dan effe later men platte hand erop te leggen om er even tegen te leunen.
ik heb daar een schok gehad, dat was niet normaal meer, voelde het tot in mijn ruggegraat ...

Onlangs ook iets uit de kast willen halen, en met mijn voorhoofd tegen de curverbox geknald, mooie bloedende wond op mijn hoofd.
mezelf eergisteren tegen mijn neus geslagen op het werk, met als gevolg een gigantische bloedneus (het zeek er echt uit :D )

Ja hoor, in het eerste geval was mijn moeder snel ter plaatse (opgeleid verpleegkundige, gelukkig voor mij ;) ) en in het tweede geval mijn man om me naar het ziekenhuis te brengen.

Geweldig om dit allemaal te lezen, ik ben gelukkig niet de enige... O:)

Oh ja, nog eentje, wilde in het donker iets uit de schuur pakken. Buk ik me, en knal met mijn neus tegen het opklapbed (zo'n uitstekend randje om hem in elkaar te zetten).
Weer een litteken op mijn neus, gelukkig alleen zichtbaar als ik in de zon heb gezeten. ;)

Mijn man roept nu elke keer: denk nou even eerst na voor je iets doet. Eh ja... kan ik dus niet... :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 20:39

of onder de afzuigkap staan en dan je hoofd omhoog doen := doet zeer hoor zo'n afzuigkap

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 20:55

Wij hebben een glazen schuifdeur. Dat ding staat eigenlijk altijd open en daar ga ik ook meestal vanuit.
Ik moet een keer snel iets pakken uit de sére en knalde vol tegen die glazen deur aan (die toen dus dicht zat).

Ik heb ook heel vaak dat als ik in het donker de trap afloop, ik bijna zeker weet dat ik beneden ben en dan nog een tree mis. Ook geen pretje kan ik je vertellen. :')

Een hap nemen van een té hete pizza klinkt me ook bekend in de oren. Tot blaren aan toe.

Weten dat je stijltang warm moet zijn, maar toch nog even met mijn vingers voelen. Ook au. :+

Iemand heeft net de hete kraan gebruikt en ik wil een slokje water nemen uit de kraan waarbij ik mn mond verbrand en uit reflex mijn hoofd omhoog gooi waarna ik snoeihard met mijn hoofd tegen het keukenkastje knal.

Tja ik kan nog wel even doorgaan, dat soort dingen gebeuren me dagelijks. :')

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 21:47

Ik stap nooit met een opstapje op mijn paard, maar ik had na een val van mijn paard mijn enkelbanden verrekt gehad en dat ging op zich redelijk, alleen bij het opstappen kwam er zoveel druk op die voet die nog op de grond staat dat dat nog zeer deed. Dus ik voor het eerst met opstapje opstappen. Sta ik op dat opstapje, doe ik niet eerst mijn linkervoet in de beugel, maar ik dacht: ik zwaai mijn rechterbeen lekker gymnastisch over mijn paard.. Dus natuurlijk valt dat krukje om en lig ik plat op mijn muil in het zand en ik viel met mijn kont en bovenbeen op het krukje.. zeer dat het de volgende dag deed!!
En dan maar met een gladgestreken gezicht opstaan en kijken of je niet uitgelachen wordt en vooral zeggen dat je geen pijn hebt hahaha.

Daarbij loop ik in de klas waar ik lesgeef standaard elke dag tegen punten van de tafels aan doordat ik de bocht te kort neem. Dus altijd blauwe plekken op mijn bovenbenen.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 21:49

Ik was bij een verjaardag en er werd thee geschonken. Ik hield mijn glas boven het been van een vriendin. Er kwam een beetje kokend water over mijn hand, waardoor ik in reflex m'n hand terugtrok. Gevolg: een enorme plens kokend water over het been van de vriendin, die er een vette blaar aan overhield...

Daarbij maak ik altijd als ik door een deuropening loop een te kleine hoek waardoor ik standaard m'n schouders stoot tegen de muur. :+

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 21:54

Hard in de remmen knijpen als het glad is haha omdat je iemand voor je ziet vallen... Met als gevolg dat je zelf nog harder op je smoel ligt :D

Het pan glijdt van het vuur, juist... Ik duw de pan terug met mijn blote hand :+

Ik drukte vandaag per ongeluk op de knop van een pot hete thee, terwijl er een kopje onder stond. Wat doe ik? Nee niet op de stop knop drukken maar mijn kopje die al overstoomde onder de hete stroom weg te halen... :+

Op de middelbare school pakte ik de soldeerbout vrij vaak bij de verkeerde kant vast en dan gooide ik dat ding ook nog weg haha, heel stom :D

Goh, hoe kom ik toch aan die die deuken en littekens op mijn lijf, geen idee :D

Leliex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 21:55

Ik wou toen ik 10 was achteruit gaan lopen want achter ons huis hebben we samen met de buurt een binnentuin met bosjes met prikkels enz.
Je raadt al wat er gebuerde ik viel in de bosjes en mijn hele kont zat onder de prikkels. :+

Ik ging met mijn zus fiesten nouja zij dwong me en toen kwam mijn hiel in de spaken te zitten heb 3 maanden in t gips gezeten :7