Ik zal nog 1x antwoord geven in dit topic. Wilde het eigenlijk niet doen omdat mensen met vooroordelen de moeite eigenlijk niet waard zijn, maar vooruit

het is wel de laatste maal dat ik in soortgelijk topic zal reageren, de minachting druipt van sommige Posts af

Nee, we hebben niet met elkaar geslapen. Maar is dat erg? In mijn ogen niet. Is het erg niet met elkaar samen te hebben geleefd? Nee, ook niet, voor mij niet tenminste. Wat een ander daarvan denkt maakt mij eerlijk gezegd ook geen ene moer uit!
Waarom niet? Omdat het vroeger niet anders ging dan zoals het bij mij gaat! Mijn opa en oma zijn al ruim 60 jaar samen en nog gelukkig. Hadden zij sex voor het huwelijk? Nee.. Woonden zij eerst samen? Ook al niet!

werkt hun huwelijk? Nou en of! Beiden dik in de 80 en nog dagelijks dol op elkaar!
Afspreken ging destijds met een chapperone. Daar spreekt men geen schande van. De (gelovige) meiden die zichzelf bewaren tot na het huwelijk, spreekt men ook geen schande van. Mijn opa is destijds ruim 3 jaar uitgezonden naar Indië en mijn oma heeft op hem gewacht. Was destijds heel normaal.. Ook zij hebben brieven aan elkaar geschreven. Waarom niet wachten en zien hoe het kan zijn? Wat ben ik nou kwijt als het niet werkt? Tijd? Nou ja, ouder worden we allemaal, dood gaan we ook allemaal..
Dus waarom zou mijn relatie niet lekker ouderwets mogen zijn?

men zou ook wat minder bevooroordeeld mogen zijn, misstaat niemand hoor!

jullie hoeven mijn leven niet te leiden en niemand heeft ook maar een fractie van een idee van hoe wij met zijn tweeën zijn! dat een aantal van jullie er nooit aan zou beginnen is je goed recht, maar heb dan wel begrip of respect voor een ander die het wel zo doet.

Zo, ik heb gezegd. Wie nog wat wil weten kan de pb knop wel vinden