En een keer met stage in groningen liep mijn stage begeleidster van buiten de stallen in. Dus ik riep haar om te zwaaien. En op het moment dat ze omkijkt gaat ze toch op d'r gat!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Storm schreef:Het is al een hele tijd geleden, maar mijn moeder en ik liepen in een witgoedzaak en daar stond een rijtje met videocamera's. In die tijd hadden ze nog niet zoveel keuze en waren ze nog vrij prijzig, ook hadden ze nog niet van die mooie lcd-schermpjes. De camera's stonden op een statief en daaraan zat een draaiarm (zoals deze). Nu was het zo dat de draaiarm naar voor toe wees. Een mevrouw liep erheen en keek in de draaiarm, ze dacht dat dit het kijkgaatje was!! Natuurlijk zag ze niks en ze ging de verkoper halen om te vragen of hij de camera aan wilde zetten. Hij vertelde dat alle camera's al aan stonden en mevrouw keek opnieuw in de draaiarm en liep wederom naar de verkoper om te zeggen dat ze toch écht niets zag.
Mijn moeder en ik hadden de tranen over onze wangen lopen
x__Danielle schreef:Vorig jaar winter gleed er een vrouw zo van een opstapje af... Ik schrok best wel ondanks het er erg grappig uitzag, maar toen mijn vriendin vroeg: 'Gaat het mevrouw' en het bleek een meneer te zijn, heb ik mezelf toch maar snel omgedraaid omdat ik m'n lach niet meer kon inhouden!
__PrinCes schreef:Bij mij zat er laatst een jongen naast me in de bus. En ik zat uit het raam te kijken maar uit m'n ooghoeken kon ik heel de tijd die jongen zien.
Tot de bus de bocht om ging en die jongen ineens weg was..
Was die dus van z'n stoel gevallen en het gangpad ingerold