De Blunder's van je mede-mens die je dan net weer ziet.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 21:02

Haha ik moest gister zo lachen. We stapten de bus uit, en toen liep er een meisje over nat gras een heuveltje af. Nou die ging me toch op d'r mond. Ik moest me echt even inhouden om niet hard te gaan lachen! :')

En een keer met stage in groningen liep mijn stage begeleidster van buiten de stallen in. Dus ik riep haar om te zwaaien. En op het moment dat ze omkijkt gaat ze toch op d'r gat! :') (er lag dikke sneeuw) Ik dacht even dat ik er in bleef :')!

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 21:02

Mijn vader die heel lief mijn rechtsgestuurde auto voor mij in de garage wilt zetten. Hij loopt vol enthousiasme naar het linkerportier, opent dit en komt tot de ontdekking dat het stuur toch echt aan de andere kant zit terwijl hij weet dat de auto rechtsgestuurd is.

Ik heb vanuit de woonkamer erg gelachen!

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 21:03

Altijd leuk om met de bus te reizen. Als mensen dan willen uitstappen bij een halte, gaan ze alvast eerder staan om uit te checken in de bus. Soms remt zo'n bus dan net, of hij rijdt opeens een stukje harder, of hij mindert vaart. En dan zie je die mensen soms gewoon echt meters vooruit en achteruit deinzen terwijl ze staan. Of sommige vallen nog wel eens. :')

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 21:03

Storm schreef:
Het is al een hele tijd geleden, maar mijn moeder en ik liepen in een witgoedzaak en daar stond een rijtje met videocamera's. In die tijd hadden ze nog niet zoveel keuze en waren ze nog vrij prijzig, ook hadden ze nog niet van die mooie lcd-schermpjes. De camera's stonden op een statief en daaraan zat een draaiarm (zoals deze). Nu was het zo dat de draaiarm naar voor toe wees. Een mevrouw liep erheen en keek in de draaiarm, ze dacht dat dit het kijkgaatje was!! Natuurlijk zag ze niks en ze ging de verkoper halen om te vragen of hij de camera aan wilde zetten. Hij vertelde dat alle camera's al aan stonden en mevrouw keek opnieuw in de draaiarm en liep wederom naar de verkoper om te zeggen dat ze toch écht niets zag.
Mijn moeder en ik hadden de tranen over onze wangen lopen :')

Haha, ik zie het voor me.
Bij mensen die vallen roep ik zelf altijd al oe of au, voor mij geen humor dus. Maar dit soort dingen zijn zo euhm dom, dat vind ik wel erg grappig.

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 21:04

Hahahaa ge-wel-dige verhalen! :')

Helaas ben ik vaak de blunderende, oeps!

Zo kwam ik een keer tijdens scheikunde de klas weer in, nadat ik naar de WC was geweest. Had een superleuk jurkje aan, erg jammer dat mijn scheikundeleraar moest opmerken dat hij nog in m'n broek zat aan de achterkant :=

Mensen die voor je neus onderuit gaan, geweldig!

Zus hield zich vroeger een keer vast aan de slagboom, terwijl m'n moeder net het kaartje gescand had om hem open te doen. Gevolg: zus krijsend en gillend omhoog, oeps! Gelukkig kon m'n moeder haar nog opvangen! :')

Op vakantie was er een discotheek waar m'n zus en ik absoluut niet heen mochten. De deur naar die discotheek was doorzichtig, en TOEVALLIG die middag schoongemaakt. Zus luisterde natuurlijk niet, dus midden in de nacht naar de discotheek gegaan. Moeder kwam er achter, dus die ging haar achterna. Helaas zag ze de deur niet, en omdat ze boos was had ze er flink het tempo in zitten. M'n moeder heeft de hele vakantie met een dikke neus en een dikke lip rondgelopen, en de mensen van de bar vroegen zich de volgende dag nog af wat die grote afdruk op de net gezeemde deur deed......

Pfoee, zo kan ik nog wel even doorgaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 21:07

Ik heb het gevoel dat ik die mede-mens altijd ben :')

Het meisje wat naast mij zit had op de etui van een vriendin geschreven "Duits is saai",leest die lerares ineens dat op,en ik zág het meisje steeds roder worden. Ik lag helemaal dubbel :')

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 23:46

Hahaha geniaal topic. Heb echt zo vaak grappige dingen gezien :')

Zo was ik eens aan het zwemmen in een openlucht zwembad. Zo had je een groot gebouw gemaakt van glas, hierin bevonden zich weer gesloten kleedruimtes. Je raad het al, wil een man naar buiten lopen, knalt hij volop tegen het glas aan :') zijn gezicht helemaal plat gedrukt, echt te grappig.

Haha en nog een.

Er waren voor bij ons op straat 2 dronken sjappies. Ze waren er van overtuigd dat de straat een zwembad was. Gaan ze midden op straat liggen en uitgebreid zwemmen. Echt hylarisch!! :')

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 23:52

Oh nog een haha. Mijn moeder, zus en ik waren aan het kerstshoppen in duitsland. Zag mijn moeder daar van die handschoenen zonder vingertoppen ( ook wel mofjes genoemd). Bedenkt ze zich niet, roept ze keihard: kijk jongens mofjes! Al die duitse bezoekers keken haar aan. Wij helemaal slap van het lachen. Zegt ze weer jongens kijk nou mofjes! De duitse bezoekers werden al bozer. Uiteindelijk had ze het door :')

Mandiiy__

Re: De Blunder's van je mede-mens die je dan net weer ziet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 23:57

Ik kwam een keer m'n supervisor tegen bij de ah, hij heel vrolijk gedag zeggen en vroegen hoe het ging, en toen die even later omdraaide om weg te lopen liep die tegen de lantaarnpaal! Je kon me echt oprapen :P

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 00:02

Hahaha ik lig dubbel van sommige verhalen!! _O-

Een vriendin van mij was een keertje jarig, en we liepen op de trap. Pakt ze opeens de arm van een meisje vast en roept: "IK BEN LEKKER JAAAARIIIIG"!!! Om er vervolgens achter te komen dat die arm niet van mij was, maar van een onbekende. _O-

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 00:24

x__Danielle schreef:
Vorig jaar winter gleed er een vrouw zo van een opstapje af... Ik schrok best wel ondanks het er erg grappig uitzag, maar toen mijn vriendin vroeg: 'Gaat het mevrouw' en het bleek een meneer te zijn, heb ik mezelf toch maar snel omgedraaid omdat ik m'n lach niet meer kon inhouden!

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 00:32

__PrinCes schreef:
Bij mij zat er laatst een jongen naast me in de bus. En ik zat uit het raam te kijken maar uit m'n ooghoeken kon ik heel de tijd die jongen zien.
Tot de bus de bocht om ging en die jongen ineens weg was..
Was die dus van z'n stoel gevallen en het gangpad ingerold :')

hahahahahahha, omg :D Ik zit hier echt hardop te lachen, zie het helemaal voor me _/-\o_
Zou echt in m'n broek plassen van het lachen hahaha, wat zal die jongen zich kapot geschaamd hebben _O-

Mijn vriend en ik waren vorig jaar met halloween in walibim, uiteraard ook in de horrorhuizen geweest. Vriendlief heeft zich de hele tijd redelijk goed gehouden tot hij te erg schrok van een meid die zich gillend naar hem toe liet vallen, mijn vriend krijste 10xx zo hard terug van angst. Iedereen om ons heen lag slap van het lachen en zelfs de verklede meid moest teveel moeite doen om niet mee te lachen maar in haar rol te blijven :')

Aantal jaren geleden op vakantie in italie hadden mijn ouders, broer en ik een klein motorbootje gehuurt. Na even gezellig gevaren te hebben waren we verdwaald ;') Paps ziet een anders strandje, vaart erheen, maar daar komt de strandwacht zwaaiend de zee ingelopen om duidelijk te maken dat we daar niet mochten komen. Maar paps voelde zich heel stoer en dacht, weetje.. ik zwem er wel heen. Hij sprong heel stoer uit de boot om vervolgens volledig onder de boot te verdwijnen _O- het was toch iets dieper dan verwacht :') wij lagen slap van het lachen en mijn vader was toch een potje pissig :D
Het verhaal komt nog steeds regelmatig op verjaardagen naar boven waarop mijn moeder, broer en ik gelijk weer helemaal slap liggen. _O-
Laatst bijgewerkt door Kimbers op 03-12-11 00:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 00:36

Ik heb me ziek gelachen om dit filmpje. Hoe die man ook met z'n platgeslagen koffiebeker nog in de hand verder loopt :')

Mijn vader was overigens een de hond uitlaten, ziet de hond een kat, is daarop gefocust, de hele tijd achterom kijken. Kijkt ie weer voor zich: te laat! Vol tegen een lantaarnpaal. Best zielig maar het zag er zo stompzinnig uit dat m'n vader stond te huilen van het lachen. Op hetzelfde moment kwam er een vrachtwagen langs, de beste man mocht ook getuige zijn en ging ook stuk in zijn cabine...

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 00:46

Mijn paard heeft eens op het hoofd van de hoefsmid gepoept, waarop de hoefsmid zei: Zo, Kaaalief (paard heet Kalief) moest je zo nodig, jongen? :D

Ik kon m'n lachen echt niet inhouden :+

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 00:51

M'n collega's hebben vanavond mij uit gelachen -O-
Op het moment dat ik een ei moest bakken.
Ik kan je vertellen... je kan meppen wat je wilt op die rand van die pan maar met een gekookt ei gaat het echt niet lukken :')

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 00:56

We hadden een blinde cocker spaniel. Op een dag zit ik op de bank een boek te lezen, zie ik in mijn ooghoek de hond aankomen die ein 1 keer een enorme sprong nam. Wilde ze op de bank springen, maar ze was er nog niet. Ik kwam niet meer bij, heb nog nooit zo gelachen! Zelfs nu, bijna 30 jaar later moet ik er nog om lachen.

orban

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 01:23

Daarstraks nog flink gelachen! Een buurvrouw ging even het bezoek binnen laten in het huis van haar buurvrouw. Met als gevolg dat ze gewoon knal tegen de glazen deur loopt. Heel gevaarlijk volgens haar zo een glazen deur als er niets op gegraveerd is. Tja, ik en mijn dochter lagen plat van het lachen.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 01:38

:D Ik had vroeger een kat die in de winter een heel circuit had door de tuin tijdens een gek halfuurtje.
Hij begon dan te rennen ergens achter het huis, kwam met zijn wildste blik tussen de conniferen door rennen over de bevroren vijver en klom dan met een grote sprong in de berkenboom...

Toen kwam de dooi en een bezorgde baas die dacht dat de kat onder het ijs zou kunnen schieten en dus alle ijs in de vijver grondig aan kleine schotsjes had gestampt.

Duzzzz, de kat begon weer te rennen achter het huis, komt tussen de conniferen door rennen en wil weer via de vijver naar de boom. PLONS; vijver weg werkte niet meer. Heb die kat nog nooit zo ongelooflijk beledigd zien kijken. _O- _O- _O- _O-

bente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 01:44

hihi, ik moest een keer wachten op het treinstation, kwam er een oud dametje aan en wil inchecken met haar OV chipkaart, doet die het niet en staat ze daar een poosje. Komt er een groepje oude dametjes aan en die wezen haar erop dat ze het verkeerde pasje uit haar portemonne ervoor hield. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 01:46

ja die ov chipkaart := probeerde het eens met mijn pinpas , maar gelukkig was de buschauffeur wel wakker :P of dat nieuwe pinnen het was vrij vroeg , ik afgerekend kom ik thuis geen pinpas. bleek ie nog bij de winkel te liggen :+

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 01:59

ik kan nog steeds lachen om het beeld dat een leraar van mij haar paard aan het longeren is met de dubbel longe! op het moment dat zei in galop een ophouding aan de longe gaf brak die, en viel ze achterover in het zand!! nou echt ik heb nog nooit zo lang en zo gelachen!! ik ben maar even aan de andere kant van de bak gebleven tot ik mijn lag even in kon houden, toen ben ik met een big smile naar haar toe gereden, is alles goed?? gniffel gniffel!! het komische was ook dat haar paard direct stil stond! en zei lag daar!!!

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 09:13

We zaten te bbq met zn vieren.
Mijn man rekte zich even uit, de stoel knapte finaal kapot....mn man achterover op de grond.
Zn voeten raakten de onderkant van de tafel, waarop allemaal lekkers stond.
De tafel vloog door de lucht, alles wat erop stond over mn dochter heen :D :D

Man man wat hebben wij gelachen. We kwamen echt niet meer bij. De etenswaren dropen
van mijn dochter af....mn man zat vast in zn stoel..arme man kon er niet uitkomen.
Wij waren te slap om hem te bevrijden :D

Trouwens wel een foto van gemaakt :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 09:58

Die willen wij dan natuurlijk zien. :D

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 10:45

walk inloopkast :')

Heb ook wel eens een leuke mee gemaakt met de trein. Moest naar Den Bosch, en toen we daar uit stapten riep een meisje tegen haar vriendinnen: " Ho, stap vlug weer in! We zijn nog maar in 's Hertogenbosch!"

En ik ging een keer met een vriendin naar Utrecht (met de trein weer), en haar moeder moest ook die kant op, dus die reisde met ons mee. Het was toen net hartstikke hip om kniekousen net boven je laarzen uit te laten komen. Dus wij stappen uit, en die moeder van m'n vriendin toch lachen! Ze had haast de tranen over haar wangen lopen toen ze zei: "Kijk nou jongens, dat ziet er toch niet uit?!", al wijzend naar een vrouw met kniekousen boven de laars uit. Vriendin: "Euh, mam, da's hip hoor." Maar die moeder wou het niet geloven :')

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 11:32

Achter je een grote touringcar zien rijden die recht op een grote plas af rijdt, niet leuk voor de mensen die net op de stoep liepen maar wel voor mij :D