Die reactie: "Ik heb ook 2 kuikentjes" "gelukkig hebben die geen geborken botjes"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duhelo schreef:Citaat:kun je hem geen anti bijt lap omdoen of eventueel zon deken rek?(zoeen waarmee hij zen hals niet mer kan buigen)
Antwoord op een paard die ze wilden scheren, maar die zijn deken sloopte. als het mijn pony was had ik hem blijkbaar 24/7 met een antibijtrek gezet, arme beest zou niet eens zijn hals nog kunnen buigen![]()
hier ook enkele leuke reacties gezet :
[RT-P] Paard steund teveel aan bakrand?
Mijn naam was vroeger dutske, nadien veranderd naar Duhelo
[WN-AM] wat zouden jullie doen?
[LZP] konijnenCitaat:hallootjes, om te kortwieken, doet je dat zelf? en is dat hetzelfde als bij kippen?
(gewoon met een schaar de penne afknippen naast de euh ''onderarm'')
of is dat op een speciale manier?
ik kan kippen kortwieken, en ik wil dat zelf doen bij onze papegaai, omdat hij weer begint te vliegen:( maar kmag niet van men ma dusseuh
ik wilde mijn papegaai kortwieken (gelukkig dat ik dat nooit gedaan heb, arm beest, en arme ik, want die vrat me wss levend op!) maar mocht niet van mijn moeder, nou, oke dan![]()
Citaat:Piep dag Lana, tis ines van de manege van *****
tis mo voorte zegen da dien foto van 'jolly jumper' joly nie is, maar aar laatste veulen. Kben de naam nu wel efjes vergeten moja gow.
Kvrsdta wel nie daje me Nodola'tje 1m10 et gesprongn.. Da peird kunt mo 80 springn fzo
Groetjes en tot ng keer in de manege
Moon schreef:oke ik sal proberen in geen msn taal te typen.. maar de Z die doet het hier niet goed
inesje15 schreef:Citaat:Piep dag Lana, tis ines van de manege van *****
tis mo voorte zegen da dien foto van 'jolly jumper' joly nie is, maar aar laatste veulen. Kben de naam nu wel efjes vergeten moja gow.
Kvrsdta wel nie daje me Nodola'tje 1m10 et gesprongn.. Da peird kunt mo 80 springn fzo
Ik had bij m'n 1e post niet eens door dat jullie nederlanders waren
Miracle_ schreef:Hoi bokkers.
Ik zit met een erg vervelend probleem. Ik wil met mijn pony de dressuur weer oppakken.
Ze is 15 jaar, en heeft minimaal 5 jaar recreatief gereden (verder weet ik niet). Nu wil ik dus wél graag met haar dressuren.
Het probleem is alleen dat ik in de draf bij haar ab-so-lúút NIET door kan zitten.
Dit komt ook doordat ze dit lang niet (of nooit) gedaan heeft, maar ik krijg het er echt niet door na veel oefenen.
[.....]
( Hakken uitdrukken en schouders recht werkt ook niet, dat doe ik al! dus graag niet zulke reacties)
Jannickee schreef:je moet je konijn zeker niet oppakken ga rustig tegen hem/haar praten en geef wat lekker je moet wel geduld hebben als je heel lang tegen je konijn praat(wel lief praten natuurlijk) dan komt hij vanzelf naar je toe na 2 weken ong (ligt eraan hoe wild hij is) dan komt hij vanzelf wel naar je toe en kun je hem voorzichtig oppakken het is handiger als je dicht bij het hok gaat zitten als hij druk begint te worden kun je hem snel in het hok doen k heb dit zelf ook met mijn konijn gedaan k kreeg een konijn en die was 3 jaar oud en heel wild (werd nooit wat mee gedaan
) k hoop dat je heer wat aan hebt succes verder met je konijn
Joycebunny schreef:Joycebunny @ [YRT] My HorseDiary
Stiekem schaam ik me doodstel dat m'n toekomstige baas dit allemaal leest!
Joycebunny schreef:Joycebunny @ [EHK] piter
Joycebunny @ [MA] manege welkomhoeve
Joycebunny @ [PP] wat wil je verandre aan je paard?
Joycebunny @ [RT-P] Bokken bij zweepje
Joycebunny @ [HAR] singelwond
Joycebunny @ [OPG] aan de teugel
Joycebunny @ [MA] Eerste jumping (met pony die niet kon springen)
Joycebunny @ [FB] Beauty
Joycebunny @ [JH] Goedgezind
zeker weten de ergste:
Joycebunny @ [YRT] My HorseDiary
Stiekem schaam ik me doodstel dat m'n toekomstige baas dit allemaal leest!
Citaat:hoi
ik heb thuis 2 kuikens. Gelukkig hebben zij geen geborken botjes.
inesje15 schreef:Piep dag Lana, tis ines van de manege van *****
altijd eerlijkCitaat:k heb rijfoto's van mijn vriendin, maar die ga ik er niet opzetten. Want het was al 2 jaar geleden dat ze gereden had ...dus ze reed er niet zo goed op Ik doe het niet graag, want ze was ook veel te groot voor hem. Maar ze zal niet meer komen. Voor een keer ... .
wat lief van meCitaat:Ik kom wel elke dag mijn paardje goeiedag zeggen en geef hem dan ook nog hooi bij en laat hem even buiten terwijl ik ondertussen zijn stal uitmest.
Citaat:ok dan beledig ik samson wel
het is een domme hond die een spraakgebrek heeft en woont met een lelijke gozer in huis
ElineB schreef:Ik heb het laatst ook gedaan en het klopt wel, als je het goed doet en weet waar je mee bezig bent gaat het altijd goed. Ik heb het bewust nu pas gedaan, (Na 1,5 jaar 'gewoon' verzorgen) zodat ik mijn paardje helemaal ken en dus zeker weet dat hij niet té dominant is. Want ik heb wel eens gehoord dat een paard je kan aanvallen. Maar ik wist dus zeker dat mijn lieverd dit dus niet ging doen. Het ging heel goed en ik vond het ook echt gaaf om je paard zo goed te kunnen leiden. Hij begreep door zijn 'kuddegevoel' precies wat hij moest doen. Een hele aparte ervaring als paardengek!
SteffiiY schreef:ik voel me normaal.. maar me vriend zegt altijd dat ik strak kontje heb ik me rijbroek! hihi
Moon schreef:Ik wist nooit wat die tags voor topics inhielden (zoals [ITP] en [HK]) dus ik ging mijn eigen bedachte tags voor mijn topics zetten. Ik heette toentertijd darkmoona en voor elk topic wat ik opende zette ik: [DM]
Ook heb ik zoals velen een pennytopic geopend:
[YRT] eigen pony
Waarin ik voorstelde dat ik best een minishetlander in de groentetuin kon houden.
Inclusief l*lverhaal over hoe mijn vriendin wel een pony kreeg. Sterke verhalen over hoe ik pony's temde. Nu was het wel waar dat ik de drukkere paardjes reed om ze rustig te krijgen, maar dit was erg overdreven..
En een topic openen waarin ik steevast een S inplaats van een Z typte.
[MD] hoefbevangen
Ik was in Duitsland en de mensen daar hadden zo'n vreemd toetsenbord.
Toen mensen mij erop wezen antwoordde ik eigenwijs metMoon schreef:oke ik sal proberen in geen msn taal te typen.. maar de Z die doet het hier niet goed