Je eigen bokt-carriére .. Biecht op!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 23:33

HAHAHAHAHAHA Ik lees nu pas het kuikentopic _O- _O- _O- _O- _O-
Die reactie: "Ik heb ook 2 kuikentjes" "gelukkig hebben die geen geborken botjes"

:') !!!!!!!

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 23:35

Duhelo schreef:
Citaat:
kun je hem geen anti bijt lap omdoen of eventueel zon deken rek?(zoeen waarmee hij zen hals niet mer kan buigen)

Antwoord op een paard die ze wilden scheren, maar die zijn deken sloopte. als het mijn pony was had ik hem blijkbaar 24/7 met een antibijtrek gezet, arme beest zou niet eens zijn hals nog kunnen buigen :+

hier ook enkele leuke reacties gezet :
[RT-P] Paard steund teveel aan bakrand?

Mijn naam was vroeger dutske, nadien veranderd naar Duhelo ;)

[WN-AM] wat zouden jullie doen?

[LZP] konijnen

Citaat:
hallootjes, om te kortwieken, doet je dat zelf? en is dat hetzelfde als bij kippen?
(gewoon met een schaar de penne afknippen naast de euh ''onderarm'')
of is dat op een speciale manier?
ik kan kippen kortwieken, en ik wil dat zelf doen bij onze papegaai, omdat hij weer begint te vliegen:( maar kmag niet van men ma dusseuh

ik wilde mijn papegaai kortwieken (gelukkig dat ik dat nooit gedaan heb, arm beest, en arme ik, want die vrat me wss levend op!) maar mocht niet van mijn moeder, nou, oke dan :? :D

HAHAHAHAHAHAHHAHA!!!!!!!!!!!!!!! Dit maakt echt mijn hele avond goed dit topic!!!
Een paard met een dekenrek buiten laten lopen :') !!!

Zaina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 23:40

Ik lig in een deuk hier om sommige topics :')
Die van mezelf laat ik even achterwege

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 23:41

Geweldig topic dit!! Ik heb nooit boeiende topics geopent als in hilarisch. Ben ook niet zo een grappig persoon ;(. Wel een topic over dat ik het niet naar mijn zin had op mijn werk en ik ondergewaardeerd werd. Erg sneu allemaal :'(..

Verder weinig boeiends. Ja wel veel ruzie gemaakt op bokt vroeger :o.

Maar vind sommige topics van jullie wel geniaal moet ik zeggen :D

Debola_89

Re: Je eigen bokt-carriére .. Biecht op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 23:44

Citaat:
Piep dag Lana, tis ines van de manege van *****
tis mo voorte zegen da dien foto van 'jolly jumper' joly nie is, maar aar laatste veulen. Kben de naam nu wel efjes vergeten moja gow.
Kvrsdta wel nie daje me Nodola'tje 1m10 et gesprongn.. Da peird kunt mo 80 springn fzo

Groetjes en tot ng keer in de manege

Ik had bij m'n 1e post niet eens door dat jullie nederlanders waren :D

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 23:46

Ik wist nooit wat die tags voor topics inhielden (zoals [ITP] en [HK]) dus ik ging mijn eigen bedachte tags voor mijn topics zetten. Ik heette toentertijd darkmoona en voor elk topic wat ik opende zette ik: [DM]

Ook heb ik zoals velen een pennytopic geopend:
[YRT] eigen pony
Waarin ik voorstelde dat ik best een minishetlander in de groentetuin kon houden.
Inclusief l*lverhaal over hoe mijn vriendin wel een pony kreeg. Sterke verhalen over hoe ik pony's temde. Nu was het wel waar dat ik de drukkere paardjes reed om ze rustig te krijgen, maar dit was erg overdreven..

En een topic openen waarin ik steevast een S inplaats van een Z typte.
[MD] hoefbevangen
Ik was in Duitsland en de mensen daar hadden zo'n vreemd toetsenbord.
Toen mensen mij erop wezen antwoordde ik eigenwijs met
Moon schreef:
oke ik sal proberen in geen msn taal te typen.. maar de Z die doet het hier niet goed :P

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 23:55

inesje15 schreef:
Citaat:
tis mo voorte zegen da dien foto van 'jolly jumper' joly nie is, maar aar laatste veulen. Kben de naam nu wel efjes vergeten moja gow.
Kvrsdta wel nie daje me Nodola'tje 1m10 et gesprongn.. Da peird kunt mo 80 springn fzo

Ik had bij m'n 1e post niet eens door dat jullie nederlanders waren :D

_O-

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 23:58

Haha wat een hilarisch topic :D

Ik heb ook nog wel wat dingen waar ik om moest lachen.. :')

[LZP] Help, ik durf mijn hond niet uit te laten :') ...
Vrij recent eigenlijk _O-

En deze van een jaar of 3,5 geleden.. :')
"Ik kan niet doorzitten want dit heeft mijn paard nog nooit gedaan.."
Miracle_ schreef:
Hoi bokkers.

Ik zit met een erg vervelend probleem. Ik wil met mijn pony de dressuur weer oppakken.
Ze is 15 jaar, en heeft minimaal 5 jaar recreatief gereden (verder weet ik niet). Nu wil ik dus wél graag met haar dressuren.
Het probleem is alleen dat ik in de draf bij haar ab-so-lúút NIET door kan zitten.
Dit komt ook doordat ze dit lang niet (of nooit) gedaan heeft, maar ik krijg het er echt niet door na veel oefenen.
[.....]

( Hakken uitdrukken en schouders recht werkt ook niet, dat doe ik al! dus graag niet zulke reacties :o )

:') Echt erg..

Al moet ik zeggen, dat als ik in mijn berichten geschiedenis kijk, ik geen schokkende berichten tegen kom.. Met MSN taal oid. :')
Laatst bijgewerkt door Miracle_ op 01-12-11 00:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 00:02

Hahaha geweldig topic. Ik heb helaas geen topics geopend 'vroegahhh'

Dit was mijn eerste reactie hier op bokt, was 12 jaar. Wist niet dat ik ooit een wild konijn heb gehad :')

Jannickee schreef:
je moet je konijn zeker niet oppakken ga rustig tegen hem/haar praten en geef wat lekker je moet wel geduld hebben als je heel lang tegen je konijn praat(wel lief praten natuurlijk :P ) dan komt hij vanzelf naar je toe na 2 weken ong (ligt eraan hoe wild hij is) dan komt hij vanzelf wel naar je toe en kun je hem voorzichtig oppakken het is handiger als je dicht bij het hok gaat zitten als hij druk begint te worden kun je hem snel in het hok doen k heb dit zelf ook met mijn konijn gedaan k kreeg een konijn en die was 3 jaar oud en heel wild (werd nooit wat mee gedaan ;( ) k hoop dat je heer wat aan hebt succes verder met je konijn ;)

Hier was ik 13, toen had mijn broer rare dingen op mijn account gepost op bokt. Je kan alleen die topics niet meer lezen.
[JH] OMG mijn broer hier op bokt

Ik ga verder zoeken :))

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 00:04

Haha leuk topic! :D ik lag helemaal in een deuk om het topic over het jurkje, echt hilarisch :') _O-
Je hebt het jurkje zeker nooit meer terug gezien, Jolien? ;)

Ik was zelf ook wel een penny, maar er zitten niet echt legendarische topics bij geloof ik :P

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 00:15

Ik denk dat dit wel het meest trieste en ultieme pennytopic van mij is geweest.. :=

[RPA] Wat voor pony voor m'n vriendin?

Zeer, zeer beschamend. :') Dat krijg je als je al zo lang op Bokt zit.. Ik had toen een vriendinnetje die nog veel erger penny was en zij verziekte m'n topics nog meer door haar opmerkingen. :P Voor haar was dat topic hier boven aan gemaakt omdat ze een pony wilde maar niet mocht van d'r ouders. :')

En om dit topic kan ik wel JANKEN. :P Verschrikkelijk waar haalde ik het lef vandaan om zo te reageren. :oo
En uiteraard verziekte die vriendin het weer enorm. _O-
[RT-P] Is het slecht voor d'r benen??

M'n arme pony heeft wat met me moeten doorstaan in mijn pennytijd.. :(:)

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 00:19

Joycebunny schreef:
Joycebunny @ [YRT] My HorseDiary

Stiekem schaam ik me dood _O- stel dat m'n toekomstige baas dit allemaal leest!

HAHA geweldig dat dagboek!! _O-

Ik schaam me ook dood en hoop altijd maar dat niemand m'n oude berichten terug leest. := Het is niet bepaald iets om trots op te zijn. Maar zo te zien ben ik niet de enige en is het wss een hele normale fase waar veel kinderen door heen gaan. :')

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 00:20

Joycebunny schreef:

Die onderste _O- _O- _O-

Die opmerkingen van sommige bokkers ook daar, geniaal! :')

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 00:38

Zit zelf nog geen twee maanden op Bokt én ben al lang en breed uit de Penny-fase, dus ik heb geen grappige Penny-berichten, adviezen of topics waarvoor ik mij moet schamen o.i.d., maar die van jullie zijn echt hilarisch!

Vooral het kuiken-topic en de reactie over de 'geborken botjes' vind ik zó grappig! _O-
Citaat:
hoi
ik heb thuis 2 kuikens. Gelukkig hebben zij geen geborken botjes.

Zo knetter-droog! :')

En deze trouwens ook:
inesje15 schreef:

Lig echt helemaal in een deuk! _O-

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 00:44

Ahhhh arme joycebunny!!!! Haha :')
Geniaal topic was dat, jammer dat die zo snel gesloten is toen :(:) had nog wel even verder willen lezen :P

Mo_I_Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 01:44

Als ik kijk naar mijn eerste reacties, euhm, tja dan schaam ik me wel een beetje... :D (gelukkig dateren deze reacties van zo'n 8 à 9 jaar geleden)

uit mijn eerste eigen ITP-topic

Citaat:
k heb rijfoto's van mijn vriendin, maar die ga ik er niet opzetten. Want het was al 2 jaar geleden dat ze gereden had ... :\ dus ze reed er niet zo goed op Ik doe het niet graag, want ze was ook veel te groot voor hem. Maar ze zal niet meer komen. Voor een keer ... .
altijd eerlijk :j

Citaat:
Ik kom wel elke dag mijn paardje goeiedag zeggen en geef hem dan ook nog hooi bij en laat hem even buiten terwijl ik ondertussen zijn stal uitmest.
wat lief van me

Citaat:
ok dan beledig ik samson wel

het is een domme hond die een spraakgebrek heeft en woont met een lelijke gozer in huis

hoe ik over samson dacht :=

hahaha, dit herinner ik me echt niet meer...en nu ik even op de datum let was ik nog geen 14, maar 13, loog blijkbaar over mijn leeftijd. De tekening zal btw wel erg lelijk geweest zijn, gelukkig niet meer zichtbaar (kruipt toch onder steen)
tekening (niet zo gelukt)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 02:01

Mijn bokt-carriëre?!

Ik snap nog steeds niet hoe ik aan die hele meuk profielviews kom. :')

Edit: dat zal vast komen door die 12000 berichten :')

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 02:21

Ik heb niet echt erge topics geplaatst ofzo, maar gewoon rare reacties. :+ En niet normaal nederlands typpen, maar ook weer geen breezer-taal. :)

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 08:32

Ah! Ik kom een heel penny bericht tegen van me zelf. :oo

Over een Join up, dat ik die gedaan zou hebben. :roll:
Nou, dat is net zo waar als dat ik op mijn 10e op een arabische hengst over het strand galoppeerde, zonder zadel een hoofdstel! ~~}>
Niet waar dus ;)

ElineB schreef:
Ik heb het laatst ook gedaan en het klopt wel, als je het goed doet en weet waar je mee bezig bent gaat het altijd goed. Ik heb het bewust nu pas gedaan, (Na 1,5 jaar 'gewoon' verzorgen) zodat ik mijn paardje helemaal ken en dus zeker weet dat hij niet té dominant is. Want ik heb wel eens gehoord dat een paard je kan aanvallen. Maar ik wist dus zeker dat mijn lieverd dit dus niet ging doen. Het ging heel goed en ik vond het ook echt gaaf om je paard zo goed te kunnen leiden. Hij begreep door zijn 'kuddegevoel' precies wat hij moest doen. Een hele aparte ervaring als paardengek! :)

Haha, NOT :Y)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 09:56

Hmm. een van mijn eerste berichten, was meteen al zo open als het maar kan hahahah:

SteffiiY schreef:
ik voel me normaal.. maar me vriend zegt altijd dat ik strak kontje heb ik me rijbroek! hihi

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 09:56

Miracle_ schreef:
Dit komt ook doordat ze dit lang niet (of nooit) gedaan heeft, maar ik krijg het er echt niet door na veel oefenen.
[.....]

Kan jouw paard niet doorzitten?? >;) #)

Geweldig topic!! :D

Orola

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 10:12

Leuk topic, ben ik gelukkig niet de enige! Ik kan me herinneren dat toen ik net op bokt zat iets over paarden die beschimmeld brood kregen had gepost, over hoe zielig het wel niet was en dat de dierenbescherming moest komen, en natuurlijk honderden -:(- smileys. :o
Ook dat ik eens een verhaal had geschreven over een angstig paard maar nooit heb afgemaakt... En ik maakte m'n tekst vaak vetgedrukt / onderstreept ofzo, verschrikkelijk... :o

Pentax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 10:25

Mijn eerste gedachte; 'Hé ze heeft nog steeeeds dezelfde avatar'.
Daarna dacht ik; 'oja wacht.... Dom, heel dom'. :')

Moon schreef:
Ik wist nooit wat die tags voor topics inhielden (zoals [ITP] en [HK]) dus ik ging mijn eigen bedachte tags voor mijn topics zetten. Ik heette toentertijd darkmoona en voor elk topic wat ik opende zette ik: [DM]

Ook heb ik zoals velen een pennytopic geopend:
[YRT] eigen pony
Waarin ik voorstelde dat ik best een minishetlander in de groentetuin kon houden.
Inclusief l*lverhaal over hoe mijn vriendin wel een pony kreeg. Sterke verhalen over hoe ik pony's temde. Nu was het wel waar dat ik de drukkere paardjes reed om ze rustig te krijgen, maar dit was erg overdreven..

En een topic openen waarin ik steevast een S inplaats van een Z typte.
[MD] hoefbevangen
Ik was in Duitsland en de mensen daar hadden zo'n vreemd toetsenbord.
Toen mensen mij erop wezen antwoordde ik eigenwijs met
Moon schreef:
oke ik sal proberen in geen msn taal te typen.. maar de Z die doet het hier niet goed :P

MickeyenVici

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 10:39

DaisNBenj schreef:
Citaat:
Word wel naar omgekenen! Dus geen grasmeeier of gescheldschap pony.

Dat is de volledige zin :')

:')