dankuwel, lieve buschauffeur....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 01:12

_O-
Geniaal!! Ik moet toch eens vaker de auto laten staan en met de bus gaan :D

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 08:16

Ik kan me eigenlijk niks meer herinneren over de bus!

Wel dat der soms problemen waren in de bus.

Zo had ik waarschijnlijk een keertje iemand een tik gegeven zonder bedoelingen!
Ik deed mn tas om, en was met een vriend in de bus en we liepen der uit en ik werd zo wat op de
grond getrokken en ik lag ook bijna op de grond, en ik ook nog zo tegen die vriend van 'Wat doe jij nou, Gek!'.
Hij nog lachend van, Dat was ik niet dat was die vrouw die voorbij liep en die je een tik had gegeven..
(Ik had nog sorry gezegd, maar dat was zeker niet goed over gekomen bij die vrouw)

En zo ook een keertje in een bus gezeten op de wiel gedeelte, je kan in bepaalde GVB bussen in Amsterdam
op de voorwielen zitten en dat werd ook goed gebruikt door mensen en het was propvol en zo zat ik met een leerling van school
op zo'n wiel, hij op de ander en ik op de ene.. We hadden bijna 30 a 40 min. op zo'n wiel gezeten alleen sommige mensen
dachten dat WIJ de steun pilaar waren dus we hebben die tijd helemaal verpletterde benen gehad..

Leuk als je dan op Amsterdam-Centraal aan komt en gewoon niet meer kan rennen omdat der geen bloed meer in je benen stroomt..
We hadden der nog wat van gezegd maar ze bleven dood leuk door gaan met verpletteren van onze benen!

Maar ben blij dat ik eerlijk gezegd niet meer in een bus hoef te zitten het is nu heel zelden dat ik daar in zit.. Ook in Trams en Metro's.
Waarschijnlijk word het de Metro weer als het flink gesneeuwd heeft want dan ga ik niet meer fietsen... :')