Whahahaha geweldig! Ik ben heel erg benieuwd of het nu wat minder wordt
Janientje
Geplaatst: 02-12-11 10:01
Haha geweldige oplossing! Als ik zo'n briefje in de bus zou krijgen zou ik ook niet meer bijkomen van het lachen
Berdien
Geplaatst: 02-12-11 10:05
Wat een geweldige!! oplossing zo. Daar kun je ook bijna geen aanstoot aan nemen, als je zoiets ontvangt.
Weet wel hoe je je voelt hoor, mijn vorige onderburen oefenden er ook rustig op los. Alleen hoorde ik bij hun niet het bed maar hun zelf. Het ware fanatiekelingen, ze oefenden rustig meerdere keren achter elkaar. Luidruchtig.
ik volg even, ben heeeel benieuwd of er reactie komt. Hele leuke oplossing, dat gedicht hopelijk zien je buren de humor er ook van in
Hvelreki
Geplaatst: 02-12-11 23:13
Hahaha. Wat een geweldig gedicht Ik vraag me af of ze er nog op reageren..
En nog even off topic misschien: ik kon in het begin ook niet met oordopjes slapen, echter heb ik er nu van was en die vind ik prima. Wel eerst even wennen, maar nu slaap ik er heerlijk mee.
Optiwolk
Geplaatst: 04-12-11 01:45
diesel83 schreef:
haha ik ben wel benieuwd welke letter je erbij hebt gedaan de P van piepend of k van kraak? of de S van ....
Sint
Ben benieuwd
Gowlan
Geplaatst: 04-12-11 02:05
Ik ga echt kapot van het lachen, een geniaal gedicht en geweldige 'oplossingen' en dingen die op een briefje geschreven kunnen worden voorbij zien komen.. Echt heerlijk haha
Is het al verholpen TS? Of lig je nu ook met open ogen naar gesnurk en een piepend bed te luisteren?
whahahahhaa wat een topic.. echt te grappig.. ben ook zeker benieuwd naar de reactie van jou buren.. en echt een super geniaal gedicht:P
HolyPope
Geplaatst: 04-12-11 02:21
Je had ook kunnen schijven; Als jullie aan het neuken zijn piept het bed dat het kraakt. In het begin hadden we er nog wel lol om, maar nu kan ik er niet van slapen. Willen jullie niet meer neuken, of je bed verstevigen? Bij voorbaat dank! Groetjes enzv.