Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Heb er ook langer over gedaan dan gemiddeld persoon.
Nu nog wel eens hoor.anoukkk. schreef:Het lijkt me heel vervelend.. ik heb vanmorgen mijn eerste les gehad en ik vind het nu heel leuk maar ik ben ook benieuwd hoe het bij mij gaat als er een examinator bij instapt.. ik zat net te denken je hebt ook van die middeltjes om jezelf wat ontspannender te laten worden maarja dan zal je natuurlijk niet mee mogen rijden want dan zal je wel onder invloed zijn van drugs.. heeft je instructeur verder ook geen tips?
Ben begonnen in oktober 2009, uiteindelijk in januari 2011 mijn rijbewijs gehaald. Heb denk ik iets van 60 a 70 lessen gehad, ook heel vaak een week geen les omdat ik het gewoon niet op kon brengen, zo vreselijk vond ik het. Tot overmaat van ramp is mijn praktijkexamen tot twee keer toe uitgesteld wegens te slechte weersomstandigheden, maar uiteindelijk ben ik dan toch in één keer geslaagd met een faalangstexamen. nicole_hetty schreef:ik heb 1 x een proefles gehad. en die gene die mij toen les gaf die zei letterlijk. "laten we hier nog maar niet aan beginnen. kom jij over enkele jaren maar weer terug". inmiddels 2 jaar later hoop ik binnenkort weer een proefles te kunnen nemen en hopen dan wel verder te kunnen.
. 
ik heb 1 jaar en 2 maand over mijn rijbewijs gedaan.
. Lous schreef:Ik denk niet dat het veel zin heeft van instructeur te veranderen. Als ik hier voorbeelden lees heb ik het met mijn instructeur echt goed getroffen. Hij is geduldig, legt goed uit en wordt niet boos.
Het waren zijn woorden dat ik niet zo moet twijfelen steeds. Ook als er iets fout gaat, zegt hij meteen dat ik niet daarmee verder moet gaan, maar gewoon verder met rijden en het daarna wel goed doen om niet in een negatieve spiraal te raken.
Hij had vandaag gebeld, morgen gaan we mijn afrijden inplannen. Vorige week had hij namelijk gezegd dat het misschien toch goed was mijn examen in te plannen, omdat het onder druk misschien wel goed gaat. Maar dat was ik weer vergeten.![]()
Met rijlessen leer ik nu niet meer bij, maar is het belangrijk dat we examen rondjes gaan rijden. Dinsdag ging goed. Ik hoop echt dat dat morgen voortzet.
(en ja ik hoor ook tot de cat. kneuzen
) Menino schreef:wat ik al zei. Je zou een gratis vrijblijvende proefles kunnen overwegen bij een andere rijschool. Gewoon om nieuwe inzichten te winnen. Mocht het niets zijn hoef je alleen die proefles te betalen.
als is al niet om erachter te komen of je niet gewoon opgelicht word waar je nu zit.. puur om geld te verdienen
dat had ik dus.