Je schrijft dat je zo ongelukkig was voor hem? Je hoeft het uiteraard niet hier neer te zetten waarom, maar maak dat voor jezelf duidelijk waarom je ongelukkig was. Kan het zijn dat je nu extra in een gat valt, omdat je emotioneel afhankelijk van hem was/bent? In een relatie ben je dat altijd wel in bepaalde mate, want je deelt erg veel, zoniet alles met elkaar..maar dat kan ook inhouden dat je niet op je eigen krachten leefde tijdens jullie relatie, maar op zijn batterij, om zelf weer energie te krijgen, het leven leuk te laten zijn? He gets, hoe leg ik dat goed uit..
Het is nl zo ontzettend belangrijk je in je uppie ook fijn, tevreden en wel happy te voelen en als je gelukkig kan zijn oprecht, ja dat zou helemaal mooi zijn, das het doel van ieder mensenleven denk ik zo.
Het is nu te vroeg voor deze stappen denk ik, maar het zou voor jezelf wel erg prettig zijn te weten waarom je voor hem ongelukkig was en wat je eraan kunt doen om je gelukkig te voelen (en dan je ex niet meetellen om je gelukkig te maken).
Veel sterkte.
Probeer soep te eten met crackers ofzo..dit is echt niet goed en gezond en anders je huisarts eens bellen..je zou ook eens rescue remedie druppels van Bach kunnen nemen om de scherpe kantjes van je gevoel af te halen..het helpt in situaties als deze erg goed..niks eng, maar erg fijn spul op deze momenten. Zorg goed voor jezelf, niet eten en ziek worden heb je niets aan!