Shiloh schreef:Sorry, als ik eerlijk ben vind ik dit een uitermate overdreven reactie van jou kant, en dus ook jou probleem.
Ik vind eigenlijk niet dat die jongen zich moet gaan lopen inhouden en aanpassen, zodat hij niet dronken word op een feestje waar jij niet eens bij bent! Je zegt het zelf al, hij is 20 en student, laat dat jong lekker genieten van zijn studententijd!
Ik denk dat jij op zoek moet gaan waarom je je zo voelt, en dat jij er iets aan moet doen om dat niet meer te voelen.
Niks aan toe te voegen.. als ik hier lees dat sommige mensen hun vriend maar 3 bier ofzo laten drinken denk ik wat ben je dan voor controlfreak
Vooral als ie nog lekker jong is, laat hem toch! (nja tenzij het een vervelende e*kel is als ie gedronken heeft maar dat is een heel ander verhaal) maargoed dat is mijn mening,zolang mn vriend gewoon gezellig dronken is en het naar zijn zin heeft gun ik het hem van harte. Ik heb 100x liever dattie lekker plezier gaat maken in de kroeg ipv dat hij zich door mij aan allemaal regeltjes moet houden
.
Overigens vind ik dat TS er wel goed mee omgaast! Ze vind het namelijk wel vervelend als hij dronken is maar staat wel open voor andere oplossingen ipv hem verboden op te leggen, vind ik knap. Heb je inmiddels al een oplossing?