.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mick75

Re: Mijn bovenbuurman is mijn huis ingereden *met foto's*

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 00:43

Kan me goed voorstellen dat je er doorheen zit. Het gebeurt niet dagelijks dat er iemand je huis binnen komt rijden.

In elk geval even een virtuele knuffel. Denk dat je die best kan gebruiken.

Van je camera is zuur, heel zuur. Hoop dat er toch iets te regelen valt zodat je in elk geval een vervanger kan kopen.

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 00:52

dat je buurman geen cent te makken heeft is natuurlijk opzich niet jouw probleem, wil in mijn ogen niet zeggen dat jij dan zijn rotzooi maar op moet ruimen, iemand heeft dat gewoon niet te doen..
lijkt me flink schrikken voor je, ik zou me dan ook echt niet meer veilig voelen in m'n huis. Ik hoop wel dat de bovenbuurman z'n verdiende loon krijgt en het vooral niet in z'n hoofd haalt het nog een keer te doen! Zoiets verzin je toch niet...

One_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 01:24

Ten eerste: wat ontzettend rot voor je!

Ten tweede: je buurman heeft een misdrijf begaan, rijden onder invloed en weg"rijden/gaan" na een "ongeluk". Dat betekend dat hij sowieso strafrechterlijk vervolgd gaat worden en dat hij de schade moet vergoeden, dus ook jouw schade!

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 01:26

Sjemig, wat zal jij geschrokken zijn. Dit gaat vast allemaal netjes opgelost worden maar toch is het ene boel ellende..... succes!!!

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 01:50

jeetje meid wat moet jij geschrokken zijn.
en wat heb jij een ongelovelijke *kel van een boven buurman.

maar je huisbaas is een kanjer.
als je de schrik ten boven bent hem even lekker in het zonnetje zetten.

ik zou de schade die je zelf hebt gewoon door geven aan de politie.
hij is door gereden na een aanrijding.
dus wordt hij straf rechtelijk vervolgt.
en grote kans dat hij dan ook jou schade post moet betalen.
hoe meer hij moet betalen hoe better. klint heel raar maar denk dat hij daar door ook sneller leert.

hopelijk kun je snel je ouders in je armen sluiten want een dikke knuffel kun je nu wel gebruiken.
heel veel sterkte.
hopelijk is je huisje snel weer een plek waar jij je thuis voelt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 02:10

jeetje :oo wat een ravage kan snappen dat je een hartaanval kreeg , en ik vindt dat je buurman ondanks alles moet dokken. niet normaal zeg :(

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 02:26

Jeetjemina... %) Hoe kan je nou uberhaupt een huis over het hoofd zien? Ookal heb je gedronken...
Kan mij voorstellen dat de schrik er goed in zit :(:)

Dat is dan jammer dat hij geen cent te makken heeft, dan komt deze portie gewoon bovenop zijn schulden. Dat is niet jou probleem.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 07:38

Ochjemig meid..das niet niks en kan me voorstellen dat je enorm geschrokken bent..maar wat een lieve huisbaas heb je zeg, deken pakken om te ontdooien én een bloemetje brengen voor de schrik, zo zie je ze maar zelden.
Hopelijk is het gauw gemaakt allemaal en zit je weer lekker in je eigen huisje.

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 10:36

Jeetje dat is schrikken zeg!

Ik zou bij de politie melden wat jou persoonlijke schade is, de buurman zal dit moeten vergoeden. Hij heeft onder invloed gereden en is doorgereden naar een ongeluk, hij is degene die een groot probleem heeft.

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 10:51

Jeutje, die fotos!

Wat vreselijk... En wat een lieve huisbaas heb je :) met zijn dekentje en bloemetjes :)

Ik sluit me aan bij loulou, alles wat je maar kunt vinden wat beschadigd is, melden. Al zijn het kleine dingen.
Ik denk dat deze meneer een groor probleem heeft...

Yaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 10:56

Meid wat zal ij geschroken zijn, bij ons is er een keer een dronken man in huis gereden. Ik hoorde iemand zeggen dat ie wel poos niet mocht rijden, de man die bij ons in huis reed, reed de volgende dag alweer op zijn motor en in zijn auto. Rijbewijs is slecht een paar uur afgepakt :n

En over je camera, elke nederlander is verplicht een aansprakelijkheidsverz af te sluiten, de camera zou dan op die verzekering vergoedt worden. Heeft jouw bovenbuurman dit niet, is er nog een waarborgmaatschappij voor mensen die het slachtoffer zijn van schades door mensen die niet verzekerd zijn. Bijv schade doordief/onbekend persoon enz. Maar sommige mensen willen ook geen verzekering i.v.m geloof deze zijn dan verzekerd via waarborgmaatschappij. Ik zou gewoon even met je verzekeringsmaatschappij overleggen daar is vast wel uit te komen! Als je uitgebreide dekking op je aansprakelijkheisverz. hebt, is het zelfs op je eigen aansprakelijkheisverz gedekt.

Maar bekijk het idd positief je krijgt een mooie nieuwe voorpui :j en er was niet iemand ongewenst in je huis.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 11:07

Wat een ravage zeg, jeetje...

Het is wel super fijn dat je zo goed word op gevangen.
Deze nacht/ochtend zul je de komende tijd wel dromen... :(:)

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 11:22

Ik had de foto`s al gezien op Fb maar jeetje meid wat een situatie weer..
Onwijs *** van de camera zeg en idd gewoon proberen te verhalen op zijn verzekering hoor, hij is de schuldige..

Sterkte ermee !! en hopeljik zijn je ouders rap terug!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 11:32

Wat een vreselijke eikel van een bovenbuurman heb je... dronken achter het stuur en vervolgens ook nog ontkennen dat hij het was. Heel veel sterkte, ik hoop dat al je schade snel vergoed kan worden. En een virtuele knuffel :(:)

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 11:41

Jeetje wat erg! En wat een verschrikkelijk &%#%^#%# dat ie ook nog gaat ontkennen dat hij het heeft gedaan zeg!
Maar: jouw camera gaat wel vergoed worden hoor! De schade is veroorzaakt door een derden, en dan wordt alle schade gewoon op hem verhaald, dan maakt het niet uit dat je camera en lens al 3 jaar oud zijn.

Door de aannemer van de buren hebben wij meer dan 30.000 euro schade aan ons huis gehad, dat is ook gewoon vergoed, terwijl daar ook oude spullen bij zaten.

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 11:52

Jeetje wat moet jij geschrokken zijn zeg! Ik denk dat ik ook gek geworden zou zijn en bang onder mn dekentjes was gekropen! brr..

Wat een L*L dat hij het nog gewoon ontkend ook terwijl jij ontdaan aan zijn deur staat!
Sterkte!

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 11:55

knabbelgirl schreef:
Ik blijf zolang bij mijn ouders ja :j

Cassidy schreef:
Die klap is hard aangekomen! Je hebt een hele lieve huisbaas dat hij zo bezorgd om je was, en ik hoop dat de schade snel hersteld kan worden. En dat de bovenbuurman het lef heeft om te ontkennen...had hij zelf ook schade aan zijn auto? Is het zeker dat hij het was?

Persoonlijk zou ik dit minder erg vinden dan een inbraak...er is niemand ongevraagd je huis ingeweest, dat zou ik zelf heel erg gevonden hebben. Ik hoop dat je snel weer over de schrik heen bent...sterkte!

Hij had schade aan de bumper, maar de hele auto zat vol met glas en krassen van het glas. Net goed, ook zat er nog een stuk bumper in het huis, maar dat had de politie er al uitgehaald.

Ik vind dit erger, inbraken kan je verwachten hier en ben ik 'gewent'. Nu kan ik mijn huis niet in en voel ik me onveilig. En ik ga mezelf actief verwijten dat ik voor 1 avond te lui was om mijn eigen auto voor de deur te zetten, wat ik normaal áltijd doe... dan was dit nooit gebeurd...

ga lekker je buurman verwijten dat hij dronken achter het stuur is gekropen.
als hij had nagedacht was dit nooit gebeurd.

ontzettend veel sterkte, dat moet een angstig moment voor je zijn geweest :)

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 11:56

Wat een verhaal zeg!!! Verschrikkelijk!

Hoe is het nu met je TS? Heb je een beetje kunnen slapen?

Iris82Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 11:58

knabbelgirl schreef:
Helaas is hij 3 jaar oud (camera) rn keert mijn verzekering niet uit. en de bovenbuurman heeft geen cent te makken en ook geen verzekering. heb heel hard gejankt om mijn camera maar ja, geen geld voor een nieuwe en iedereen noemt het maar materiaal... mjaa :o

Heb jij een inboedelverzekering?
Bij particulier gebruik is bij ons de afschrijving op een body en op een lens 10 (!!) jaar.
Dan lijkt het me heel apart dat jouw verzekering zulke snelle afschrijving rekent?

hessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 11:59

jeetje wat een verhaal zeg.
Gelukkig wordt je goed opgevangen. Ik hoop dat de schade snel weer hersteld is.
Hoe gaat het nu met je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 12:00

En anders aangifte doen tegen je buurman, hij heeft opzettelijk de boel vernield + "doorgereden" na aanrijding. Hij is strafbaar, dan kan hij ook alles vergoeden, of hij nou werk heeft of niet, verzekering of niet (ik dacht dat iig een WA verzekering verplicht was in Nederland? ). Dan wordt er beslag gelegd op zn uitkering.

Iris82Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 12:00

Jans schreef:
(ik dacht dat iig een WA verzekering verplicht was in Nederland? ).

Alleen voor je auto. :)

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 12:12

Wow! Wat eem geluk dat ie onderweg niet iemand dood heeft gereden! en dat je katten ongedeerd zijn gebleven.
Kan me voorstellen dat je er helemaal ondersteboven van bent. Wel lief van je huisbaas dat ie meteen in actie kwam.
Het ergste vind ik nog dat die lamlul van een bovenbuurman gewoon gedaan heeft alsof er niets aan de hand was... Hij is degene die met een bloemetje aan had moeten komen.. EN een doos chocolade ... op zijn knieen smekend om vergeven te worden :Y)

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 12:15

:oo

Jeetje wat moet jij zijn geschrokken, hoop dat je bij de ouderlijk huis wat nachtrust hebt gehad.

Geef gewoon alle schade die er is door dus ook de camera je tafel etc.
Lijkt me vreselijk deze situatie, tis je buurman als je zelfs die al niet meer kan vertrouwen :n

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 12:20

Jeetje wat heftig, kan je de schade net op hem verhalen? Veel sterkte!!