Bah wat een klotegebeurtenissen allemaal, en 1 ding meemaken is al zwaar, waarom zoveel, waarom jullie, waarom je moeder? Heel veel sterkte de komende periode en ik hoop dat jullie het allemaal trekken.
Tancreda4
Geplaatst: 09-11-11 18:52
Verdorie... hoeveel kan een mens hebben... wat een vreselijk verleden hebben jullie, steeds weer vechten en er steeds weer bovenop komen, en als dan eindelijk de zon weer goed lijkt te schijnen nu dit weer... jeetje... ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.... enorm veel sterkte
Heel veel sterkte..Wat een afschuwelijke gebeurtenissen die achter elkaar door lijken te gaan.. Hoe lang kan het doorgaan? Echt enorm veel sterkte en vechtlust voor jullie allemaal.
Jeetje wat een bult ellende... Ongelofelijk, er lijkt geen einde aan te komen. Heel veel sterkte gewenst voor jullie, ik hoop dat dit toch goed af mag lopen ...
Humphry
Geplaatst: 09-11-11 19:06
Een brok in m'n keel..slik..
Heel veel sterkte met alles!
Geef de moed niet op, jouw/jullie tijd komt echt!!
suikermeisje
Geplaatst: 09-11-11 19:15
heb er niet zoveel woorden voor alleen maar dat je echt een hoop ellende hebt gehad en dat ik je sterkte wil wensen
Sanne25
Geplaatst: 09-11-11 19:24
jeetje. Ik weet eigenlijk niet wat ik hier op moet zeggen.
Jeetje zeg.. zoveel pech kan denk ik niemand hendelen. Wat een verdriet... Heel veel sterkte voor jou en je moeder en alle omstanders! Heel veel kracht toegewenst!
Jeetje wat een ellende allemaal, dacht je het allemaal op een rijtje te hebben krijg je nóg een tegenslag.
Ik hoop dat de medicatie en chemo's aanslaan bij hem, acute leukemie is vaak zo agressief.
Heel veel sterkte!
Ayla
Geplaatst: 10-11-11 20:09
Jeetje.. wat een verhaal.. ik kreeg er zo'n kippenvel van! Heel heel heel erg veel sterkte! Ik ben van mening dat zowel jij, je moeder als de vriend van je moeder dit absoluut niet verdienen!