bedrogen via marktplaats , wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tyrzavm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-11 22:47

Sammie schreef:
Erm.. vraagje.. krijg je wél reacties op je e-mail zoiets als de jas is toch echt onderweg of hier is de T&T of reageert ze helemaal niet meer op e-mails?

Nope , ze reageert echt nergens op !

ThinkAgain

Re: bedrogen via marktplaats , wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 22:25

ik vind het nog steeds een beetje snel om te oordelen dat ze een oplichter is, het is een zwangere vrouw, wellicht ligt ze in het ziekenhuis omdat er tijdens de zwangerschap iets mis is gegaan? Ik snap dat het heel vervelend is voor je, maar er kan ook altijd nog wat anders aan de hand zijn.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 22:30

ik heb een keer dvd's besteld voor 100 euro.. nooit gekregen weggeld.. via marktplaats..

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 22:53

Tyrzavm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-11 00:31

Ooh, wauw , das echt top, dankjewel daphne__ .
Ze had ook nog een advertentie over schoenen , volgens mij cruijfjes ( in die richting iniedergeval) ! Kan die niet meer vinden!

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 00:39

jammer dat de advertentie er niet meer op staat anders had je onder een andere naam via een ander email-adres intresse kunnen tonen. en kunnen vragen of je hem thuis op kon komen halen. je had dan ook op de kaart kunnen kijken in welke straat ze woonde en dit op kunnen zoeken in het telefoonboek.

voor de volgende keer: vragen naar een telefoonnummer en adresgegevens. nummer bellen en kijken of je diegene van de advertentie krijgt. zo ja, dan geld overmaken of het afhalen. je hebt dan i.i.g. het goede adres achter de hand voor als ze de boel bedriegen.
heb je geen adresgegevens of willen ze niet dat je het ophaald dan zou ik het gewoon neit kopen.

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 00:44

Balen zeg :( Ik heb ooit op het punt gestaan 70e over te boeken voor twee kaartjes van een Blof-concert. Moest naar een zakelijke rekening (Telecom Bouyeffa oid, zijn jullie ook vast gewaarschuwd ;)). Ik hoefde alleen nog maar op versturen te klikken om het geld over te boeken, toen ik toch even op google de naam van de rekening intypte.. En toen schrok ik! Allemaal hits over oplichtingspraktijken via internet. Gauw internetbankieren afgesloten, en gemaild of ze (achteraf was het een hij) de kaartjes per rembours wilde versturen. Dat wilde ze niet. Had via een site (opgelichtopinternet.nl geloof ik) zijn adresgegevens en alles, heb gemaild dat ik alles van hem wist en ik heb ondertekend met: Vriendelijke groet, Peter R. de Vries *\o/* Hij heeft nooit gereageerd, maar heb 'm behoorlijk lopen spammen O:)
Echt heel vervelend, zulk soort mensen. Ik hoop voor je dat je jas op miraculeuze wijze nog bij je thuis beland!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 04:35

Passorapard schreef:
Sammie schreef:
Erm.. vraagje.. krijg je wél reacties op je e-mail zoiets als de jas is toch echt onderweg of hier is de T&T of reageert ze helemaal niet meer op e-mails?

Nope , ze reageert echt nergens op !

Ik heb ook nog steeds geen reactie gekregen.. :\

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 05:10

Je kan via internetbankieren je geld terug laten storten! weet niet zeker of dit bij elke bank kan maar bij de rabobank zoiezo....dan klik je op teruboeken, moet je een aantal vragen invullen waarom je het wilt terug boeken en dan gaat de bank erna kijken! heb het zelf ook een keer gehad met 80 euro...stond binnen 2 dagen weer op mijn eigen rekening! :D

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 05:13

Passorapard schreef:
Heb dit naar haar gestuurd , hopen dat het werkt ! :
Ik heb aangifte tegen je gedaan bij politie , marktplaats , marktplaatsopgelicht.nl , bokt.nl , hyves.nl ,twitter , facebook met je bankgegevens erbij .
Als je de jas of het geld niet verstuurd/terugstort , trek ik deze in , zoniet blijft het staan.

Zo makkelijk kan je een aangifte niet intrekken hoor ;)