Sammie schreef:Erm.. vraagje.. krijg je wél reacties op je e-mail zoiets als de jas is toch echt onderweg of hier is de T&T of reageert ze helemaal niet meer op e-mails?
Nope , ze reageert echt nergens op !
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb ooit op het punt gestaan 70e over te boeken voor twee kaartjes van een Blof-concert. Moest naar een zakelijke rekening (Telecom Bouyeffa oid, zijn jullie ook vast gewaarschuwd
). Ik hoefde alleen nog maar op versturen te klikken om het geld over te boeken, toen ik toch even op google de naam van de rekening intypte.. En toen schrok ik! Allemaal hits over oplichtingspraktijken via internet. Gauw internetbankieren afgesloten, en gemaild of ze (achteraf was het een hij) de kaartjes per rembours wilde versturen. Dat wilde ze niet. Had via een site (opgelichtopinternet.nl geloof ik) zijn adresgegevens en alles, heb gemaild dat ik alles van hem wist en ik heb ondertekend met: Vriendelijke groet, Peter R. de Vries
Hij heeft nooit gereageerd, maar heb 'm behoorlijk lopen spammen
Passorapard schreef:Heb dit naar haar gestuurd , hopen dat het werkt ! :
Ik heb aangifte tegen je gedaan bij politie , marktplaats , marktplaatsopgelicht.nl , bokt.nl , hyves.nl ,twitter , facebook met je bankgegevens erbij .
Als je de jas of het geld niet verstuurd/terugstort , trek ik deze in , zoniet blijft het staan.