Wilawander schreef:stel ze rijdt jou van de sokken en je komt in een rolstoel en je wilt daar een schadevergoeding voor en TS is niet verzekerd.
Stel de hemel valt straks naar beneden, tja... STEL. Erg hypothetisch.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:Ach joh, jeugdzondesIk ben ook in mijn vroegere jaren gepakt op rijden zonder rijbewijs, maar hier zitten natuurlijk alleen heel brave mensen.
Gewoon door blijven gaan, er komt vanzelf een moment dat het wél lukt
Quellian schreef:Wilawander schreef:stel ze rijdt jou van de sokken en je komt in een rolstoel en je wilt daar een schadevergoeding voor en TS is niet verzekerd.
Stel de hemel valt straks naar beneden, tja... STEL. Erg hypothetisch.
Simon1234 schreef:Ja, daarin hebben ze het jullie wel een stuk makkelijker gemaakt. Bedoel, dat was er niet toen ik afreed. En ik heb een paar van die comments hier zitten lezen, maar ik zou niet aan kalmeringspillen beginnen om af te rijden. Ja, hooguit eentje voor het slapen gaan, maar niet een paar uur voor het afrijden of een hele lage dosering van 2 mg. Er staat niet voor niets op die doosjes "dit geneesmiddel kan uw rijvaardigheid beinvloeden".
Wilawander schreef:Dat is appels met peren vergelijken en slaat nergens op. Wat een puinhoop zou het worden als iedereen dat zou doen. Ik was ook geen braaf iemand maar zoiets zou ik niet in mijn hoofd halen en ken ook niemand die dat zou doen. heeft met gezond verstand te maken volgens mij.
Berdien schreef:Simon1234 schreef:
Niet perse waar. De betablokkers die ik van mijn HA heb gehad hadden geen enkele invloed op mijn rijvaardigheid. Hij wist namelijk waar het voor was, anders had de beste man ze me ook niet voorgeschreven. Dat was overigens op aanraden van mijn (eikel van een) instructeur. Die raadt je ook geen pillen aan waar je van in lalaland raakt als je moet afrijden
Quellian schreef:Wilawander schreef:Dat is appels met peren vergelijken en slaat nergens op. Wat een puinhoop zou het worden als iedereen dat zou doen. Ik was ook geen braaf iemand maar zoiets zou ik niet in mijn hoofd halen en ken ook niemand die dat zou doen. heeft met gezond verstand te maken volgens mij.
De een rijdt eens zonder rijbewijs, de ander gebruikt eens drugs, weer een ander jat wat uit een winkel, tja ach... ik kan me daar niet zo heel druk om maken hoor.
Ik zou er niet blij mee zijn als mijn kind dit gaat doen, maar denk dat ik stiekem wel moet lachen, want ik vind dat dit bij ontwikkelen hoort en ook de gevolgen gaan overzien.
Je kent niemand die het doet? Dan denk ik dat je maar eens goed om je heen moet vragen![]()
![]()
Zipporah schreef:Ik weet dat het een risico is om al te gaan rijden in mijn eigen auto.. ik rijd niet overal door Nederland heen, alleen het stuk naar mijn paarden toe. Niet een heel erg druk stuk, maar jullie hebben gelijk het is alsnog een groot risico mocht er wat gebeuren!
Mijn lesgever zegt ook dat ik er helemaal klaar voor ben maar op examen sla ik toch helemaal op tolt helaas..
Ik heb nog geen nieuwe datum geprikt omdat ik gewoon zo boos was haha.