Poepen en scheten..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:49

Myrthe92 schreef:
Tsja, op je eerste date er gelijk maar op los scheten lijkt me niet zo'n strak plan.. :')
Verder ben ik daar niet zo moeilijk in, wat d'r uit moet moet eruit! Als hij mag poepen en scheten mag laten, dan mag ik dat ook! Gelijke rechten, haha! :Y) Hoewel ik ga niet zo nodig vind om hem bij me in de badkamer te hebben als ik rustig op de wc zit..

Hier is mijn regel;

'Plassen oké, poepen privé.' :')

060606

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-11 21:49

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:50

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:50

Tellie schreef:
Myrthe92 schreef:
Tsja, op je eerste date er gelijk maar op los scheten lijkt me niet zo'n strak plan.. :')
Verder ben ik daar niet zo moeilijk in, wat d'r uit moet moet eruit! Als hij mag poepen en scheten mag laten, dan mag ik dat ook! Gelijke rechten, haha! :Y) Hoewel ik ga niet zo nodig vind om hem bij me in de badkamer te hebben als ik rustig op de wc zit..

Hier is mijn regel;

Wij hebben een tijdje alleen een badkamer met toilet gehad, (dus geen aparte wc) en dan kun je niet anders.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:51

S,morgens uit bed stappen en je vriendje uit bed roepen met de woorden : kom scheetie,eruit!!En meneer laat er gewoon een knetteren!!Was eerst helemaal sprakeloos, maar heb daarna heel hard gelachen.Let alleen tegenwoordig wel op hoe ik iets zeg :D

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:51

Vanavond wel, heb om gratie gevraagd, ik kan niet tegen nepsuikers en heb nu de dader :+

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:52

maras schreef:
Het zal toch knap lastig worden als je al meer dan 10 jaar bij elkaar bent en je zou nog steeds een "poepprobleem "hebben. Uiteindelijk is het niet meer dan normaal dat je naar de wc gaat of het nou plassen of poepen is. Dus nee ik heb dat probleem niet en ik hoop voor jou dat jij de schaamte kunt overwinnen want anders wordt het best onmenselijk en ongemakkelijk als je in 1 huis woont. Wat betreft het laten van scheten, ook daar hebben wij als we met zijn tweetjes zijn totaal geen moeite mee, is tenslotte niets anders dan gassen die het lichaam uit moeten :-) sterker nog , wij hebben de afspraak dat diegene die smorgens als eerste een wind laat nadat de wekker is af gegaan, thee voor op bed moet halen en laat ik nu al 15 jaar elke ochtend verliezen en thee moeten halen, ik zou willen dat ik ze net als jij in kon houden :-)

haha geweldig! :D :D :D :D :D :D :D :D :')

Sanne25

Isegrim schreef:
Wtf, naar de snackbar gaan omdat je niet durft te poepen bij je nieuwe vriendje thuis? :') Dat vind ik toch best ernstig hoor.

Ja dat begrijp ik ook niet hoor. Een mens poept gewoon. Zeer simpel. En als ik iedere keer moet weglopen als ik een scheet moet laten dat blijf ik lopen. Ik ga alleen niet gewoon zitten ruften als ik bij iemand op bezoek ben of mensen bij mij op bezoek zijn. Dan ga ik even naar het toilet.

Barbulet

Zit ik net even alle geniale reacties hier door te lezen, laat mijn hond die naast me op de bank ligt een ENORME ruft (da's de 3e al op deze avond, terwijl ze net uit is geweest) jemig, honden kunnen er ook wat van! :')

Myrthe92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:53

Brainless schreef:
Tellie schreef:

Hier is mijn regel;

Wij hebben een tijdje alleen een badkamer met toilet gehad, (dus geen aparte wc) en dan kun je niet anders.

Ja oke, maar dan hoeft ie nog niet op hetzelfde moment als dat ik rustig zit te poepen in de badkamer te zijn. :P
Laatst bijgewerkt door Myrthe92 op 25-10-11 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt

8nnemiek

Das toch niet zo lastig, om het op te houden :Y) Ik kan zoiets echt makkelijk een uur ophouden, en als ik dan zin heb ga ik wel effe naar de wc :D
*vraagt zich trouwens af wat al die bokkers op hun dieet hebben staan* :+ Ik heb dus echt nooit last van gas in mn buik!

SecretLIN

ik zou daar ook echt geen moeite mee hebben, maar zelf laat ik gewoon echt nooit scheten. . .

princesmax

ik vind scheten zelfs heel lekker ruiken, vooral de naar gierlucht en eierachtig ruikende scheten. Kan je me s'nachts voor wakker maken!
ik heb in mn slaap ooit een scheet gelaten, daar werd heel de schoonfamilie van wakker zo hard ging ie!!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:54

zigranta schreef:
S,morgens uit bed stappen en je vriendje uit bed roepen met de woorden : kom scheetie,eruit!!En meneer laat er gewoon een knetteren!!Was eerst helemaal sprakeloos, maar heb daarna heel hard gelachen.Let alleen tegenwoordig wel op hoe ik iets zeg :D

maras schreef:
Het zal toch knap lastig worden als je al meer dan 10 jaar bij elkaar bent en je zou nog steeds een "poepprobleem "hebben. Uiteindelijk is het niet meer dan normaal dat je naar de wc gaat of het nou plassen of poepen is. Dus nee ik heb dat probleem niet en ik hoop voor jou dat jij de schaamte kunt overwinnen want anders wordt het best onmenselijk en ongemakkelijk als je in 1 huis woont. Wat betreft het laten van scheten, ook daar hebben wij als we met zijn tweetjes zijn totaal geen moeite mee, is tenslotte niets anders dan gassen die het lichaam uit moeten :-) sterker nog , wij hebben de afspraak dat diegene die smorgens als eerste een wind laat nadat de wekker is af gegaan, thee voor op bed moet halen en laat ik nu al 15 jaar elke ochtend verliezen en thee moeten halen, ik zou willen dat ik ze net als jij in kon houden :-)

Oh help, raap me op. :')

Tellie

8nnemiek schreef:
Das toch niet zo lastig, om het op te houden :Y) Ik kan zoiets echt makkelijk een uur ophouden, en als ik dan zin heb ga ik wel effe naar de wc :D
*vraagt zich trouwens af wat al die bokkers op hun dieet hebben staan* :+ Ik heb dus echt nooit last van gas in mn buik!

Het is niet zo dat ik de hele dag door scheten laat hoor. _O-

Iris82

Scheten laten daar maak ik me niet zo heel erg druk om tenzij ie een avond veel bier gedronken heeft. :r
Dan kan ik wel op m mopperen. Verder worden er geen scheten in bed gelaten.
Ik laat ook gerust scheten hoor, hij moet er altijd om lachen. :+:

Plassen doen we wel met open deur, poepen niet.
Vind ik gewoon niet prettig.

En zo is het eigenlijk met al mijn vriendjes gegaan, heb ik nooit echt hoeven overleggen.

Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:55

princesmax schreef:
ik vind scheten zelfs heel lekker ruiken, vooral de naar gierlucht en eierachtig ruikende scheten. Kan je me s'nachts voor wakker maken!
ik heb in mn slaap ooit een scheet gelaten, daar werd heel de schoonfamilie van wakker zo hard ging ie!!

Omg, serieus?!

Tellie

Myrthe92 schreef:
Ja oke, maar dan hoeft ie nog niet op hetzelfde moment als dat ik rustig zit te poepen in de badkamer te zijn. :P

Precies, als ik dan nodig zou moeten poepen kan meneer vertrekken. :')

F_Orumster

Eerste poepbeurt bij vriendje had ik al krampen van het niet durven. Uiteindelijk toch gaan zitten... Bonst meneer op de deur en roept JE zit toch niet te schijten daaro he??!

Nou toen kon ik t niet meer.

marleen_usar

Wij laten gewoon schten, no problemo.En kakken doe ik gerust met de deur open, ik heb niks te verbergen.

Miracle_

Isegrim schreef:
Wtf, naar de snackbar gaan omdat je niet durft te poepen bij je nieuwe vriendje thuis? :') Dat vind ik toch best ernstig hoor.

Nou ik weet nog wel dat ik net een week of 3 met mijn vriend had, en ik een weekendje weg gewonnen had, en dus met hem ging. Dat was in een bungalow met klapdeuren naar de badkamer, en dus ook de wc :') Toen heb ik hem naar de auto gestuurd, die op een parkeerplaats voor op het park stond, om mijn telefoon ff te gaan halen, want die was ik vergeten. Kwartier later kwam die terug zonder telefoon..... Toen heb ik maar opgebiecht dat ik gewoon naar de wc moest, en het niet prettig vond als hij er bij was _O- Arme jongen :(:)

Roosch

Iris82 schreef:
En zo is het eigenlijk met al mijn vriendjes gegaan, heb ik nooit echt hoeven overleggen.

"Ja, poepjes laten mag wel op z'n tijd, als ik het ook mag. Maar als je bierscheetjes laat, slaap je op de bank."
:')

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:56

Maar vind jij andermans scheten net zo lekker ruiken als je eigen princessmax?

Emori

Miracle_ schreef:
Limonade schreef:
Een vriendin van mij loopt serieus naar de wc om 'een windje te laten' . Wat heb ik daar om moeten lachen toen ze dat vertelde.
Ik ze haar ook al helemaal beknepen naar de wc toe lopen, billekes bij elkaar. En dan helemaal los knetteren op de wc.

_O- _O- _O-

Mijn vriend gaat ook altijd met zn dekens wapperen ^) Dan sla ik hem wel tegen zn kop aan :')

die van mij zegt altijd: snuif jij ook even mee dan is ie zo weg :')

Tellie

princesmax schreef:

Serieus? :+