Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sassol schreef:Heey Joolien, hoe gaat het nu? Trek je het nog een beetje?
En heb je al een idee hoe lang je nog moet wachten voor je onderzoek?
Komt goed hoor, gelukkig bellen ze deze week al!
Nog even volhouden hoor Joolien, het einde is bijna in zicht!
Ik heb nu een klein notitieblokje en ik schrijf alles op
Dus dat komt wel goed.

Joolien schreef:JunkDeLuxe schreef:Zo voel ik me tegenwoordig ook vaak. Gisteren nog zat ik te huilen, op straat, toen m'n auto overhit raakte.
Er moet maar 1 ding fout gaan, of fout lijken te gaan, en ik voel de moed zo weg glijden. Nee, ik denk niet dat er een samenspanning bestaat om mij het leven zuur te maken, maar jeetje zo voelt het soms wel. Alles komt tegelijk, ik blijf maar incasseren, en krijg de tijd niet om te herstellen. Resultaat is dat ik nog sneller over m'n toeren ben, en dus gewoon blijf huilen.
In heb een sterk vermoeden waar bij mij het probleem zit, dus vermijd ik het gewoon daar over te praten. Zul je zien dat ik helemaal instort, nee dankje. De situatie is er veel te ingewikkeld voor, en hoewel ik zelf zou breken door met m'n verhaal naar buiten te komen; anderen rondom mij zouden er hélemaal van kapot zijn. Dus veel keuze heb ik niet.
De enige raad die ik je kan geven: laat je verdriet toe. Hoe harder je er tegen vecht, des te meer ga je er aan kapot.
Ik laat mijn verdriet wel toe ja, maar niet elk moment van de dag. Maar zou jij ook niet eens met iemand moeten praten?
DDW1190 schreef:Ik ben best bekend met de dingen die je beschrijft!
Ik denk dat veel afleiding zoeken goed is! heb je toevallig een (verzorg)paard?
Ga lekker wandelen, om je hoofd leeg te maken of iets doen voor de ontspanning!
Ik zou het nooit hebben gered zonder de mijne!
En meid lekker veel van je afschrijven wil ook wel eens helpen!
Blijf er alleen niet te lang in zitten want dat is ook weer niet goed voor jezelf!
Ik weet niet als het iets is door je verleden!
Maar zelf heb ik heel veel aan BSM-Therapie! Je kan het me altijd vragen als je belang hebt!
Veel sterkte
JunkDeLuxe schreef:Joolien schreef:
Ik laat mijn verdriet wel toe ja, maar niet elk moment van de dag. Maar zou jij ook niet eens met iemand moeten praten?
Zeker weten, daar moest ik gisteren ineens aan denken. Ik las een artikel in een tijdschrift over een bepaald probleem, dat ik altijd ontkende, maar nu dus dubbel en dik besef. Ik.. Wil alleen niet. Ik heb geen zin, in de kei harde realiteit. Daar heb ik mee geleefd, en dat kon ik duidelijk niet aan. Wat een leven..
Joolien schreef:Dank je sassolIk heb nu een klein notitieblokje en ik schrijf alles op
Dus dat komt wel goed.
Vandaag heb ik weer extreem weinig energie ondanks dat ik gister om 9 uur op bed lag. T maakt ook niks uit eigenlijk. Voel me alsof ik griep krijg, heb heel veel gezichtspijn, geirriteerde kaakholtes enzo, dat zou wel eens een beginnende ontsteking kunnen zijn en een griep kunnen veroorzaken. Vanavond als ik me een beetje fit voel lekker uit eten met mn liefje, we hadden nog een bon voor een gratisch diner
Sassol schreef:Joolien schreef:Dank je sassolIk heb nu een klein notitieblokje en ik schrijf alles op
Dus dat komt wel goed.
Vandaag heb ik weer extreem weinig energie ondanks dat ik gister om 9 uur op bed lag. T maakt ook niks uit eigenlijk. Voel me alsof ik griep krijg, heb heel veel gezichtspijn, geirriteerde kaakholtes enzo, dat zou wel eens een beginnende ontsteking kunnen zijn en een griep kunnen veroorzaken. Vanavond als ik me een beetje fit voel lekker uit eten met mn liefje, we hadden nog een bon voor een gratisch diner
Oeh lekker uit eten gaan!![]()
Als je zo min mogelijk werkdagen wilt missen is het verstandig om voordat je ziek wordt je ziek te melden. Als je eenmaal zo ver bent dat je ziek bent, duurt het langer om weer beter te worden. Beter voorkomen dan genezen hè!
Joolien schreef:Ja ik zie er ook tegenop maar je moet je bedenken dat je er vroeg of laat aan toe moet geven en dat het alleen maar beter kan worden.
Mijn vader is nu pas in therapie in die heeft het erg moeilijk, het is als 25-jarige makkelijker beseffen en makkelijker veranderen dan een 56 jarige.