Smerige dingen die je overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:42

mrjlnx schreef:
tante_trien schreef:
Gadverdamme. :r

We zaten een keer 's avonds in het bos, en de jongens zaten met eikeltjes naar elkaar te gooien. Ik pak dus ook een hand eikels, maar het bleken 3 eikels en een naaktslak te zijn. :r :brr:

Op mijn vakantiewerk, ik was een mevrouw aan het wassen, welke diarree had gehad, behoorlijk smerig klusje dus. Mijn collega stond ondertussen met die mevrouw grapjes te maken, en op een gegeven moment, mevrouw moest zó hard lachen, dat er weer een hele berg diarree lag. Fijn collega, het was net schoon. :')

OH my...... :')

Haha ik werk ook n de verpleegzorg dus maak dit vaak zat mee :=

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:43

Muc, dat is echt ránzig. :r

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:44

op mijn werk zeiden zusters tegen mij: joh, de poep zat in de nek! Ik geloofde nooit dat het kon... dacht dat de dames weer eens overdreven :P
Totdat ik zelf bij iemand zat en die zei opeens: zuster, moet poepen! En omdat ze zat (nogal groot achterwerk, dus het had maar een klein ontsnappingsweggetje en daar zat veel druk achter) scheet ze het zo tot in haar nekharen! O de gruwel! := Die geur ook brrrr.... droop over de hele vloerbedekking heen hahaha. Ik wist niet hoe snel ik de zorg moest waarschuwen haha :D Ik bracht namelijk alleen maar het eten.... :=
Maar goed, zorg was bezig dus had ik alsnog de vrouw naar de douche gebracht en op de pot gezet en alles uitgedaan :) (en toen wist ik het definitief: de bejaardenzorg is écht niets voor mij hahaha)

(collega is wel eens recht in haar oog geplast, zie haar nog als een gek spoelen en half over haar nek gaan :=)
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 20-09-11 16:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Yael_Tdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:45

of in een naaktslak gaan staan

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:46

Barbabientje schreef:
Haha ik werk ook n de verpleegzorg dus maak dit vaak zat mee :=

Begint hier ook te wennen hoor, alhoewel ik er nu weer even tussen uit ben. Maar toen was ik nog niet zo lang actief in de lichamelijke zorg. :')

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:46

mrjlnx schreef:
Gister had ik een geplette spin in mijn bh, vond ik ook niet echt prettig trouwens.

:')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:47

Een jaar of 10-12 geleden , ik woonde nog bij mijn ouders , wilde ik 's ochtends vroeg een foto maken van het 1 of ander buiten dus ik met blote voeten enthousiast de tuin in , al kijkend door mijn fototoestelletje steeds een stapje...totdat ik ineens allemaal warm en slijmerig spul tussen mijn tenen voelde opborrelen :=

Stond ik dus midden in een ontbindende muis waar ik net de darmen uit had laten knappen , raaaaaaaaah. :r :r :r

Dan ben je ook in staat om je voet ter plekke te amputeren :P

muc

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:47

vuurneon schreef:
op mijn werk zeiden zusters tegen mij: joh, de poep zat in de nek! Ik geloofde nooit dat het kon... dacht dat de dames weer eens overdreven :P
Totdat ik zelf bij iemand zat en die zei opeens: zuster, moet poepen! En omdat ze zat (nogal groot achterwerk, dus het had maar een klein ontsnappingsweggetje en daar zat veel druk achter) scheet ze het zo tot in haar nekharen! O de gruwel! := Die geur ook brrrr.... droop over de hele vloerbedekking heen hahaha. Ik wist niet hoe snel ik de zorg moest waarschuwen haha :D Ik bracht namelijk alleen maar het eten.... :=
Maar goed, zorg was bezig dus had ik alsnog de vrouw naar de douche gebracht en op de pot gezet en alles uitgedaan :) (en toen wist ik het definitief: de bejaardenzorg is écht niets voor mij hahaha)

(collega is wel eens recht in haar oog geplast, zie haar nog als een gek spoelen en half over haar nek gaan :=)

Oh GEEEEEDDDVEERRR, ook niets voor mij. BAh Bah bah!

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:48

vuurneon schreef:

echt, ik moet nu stoppen met lezen, ik ga neer van het lachen _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:48

Haha verzorging/ verpleging zal je vast ook een hóóp tegenkomen idd :j Wij hadden in het huis een client die álles onder de poep smeerde. Kastjes/ bed/ tafel/ stoelen/ servies en bestek/ vloer/ zichzelf.. En ja daar heb ik ook een aantal keer moeten schoonmaken. Gek genoeg zie je het dan gewoon als 'vlekken' die weg moeten, je denkt er niet bij na dat het poep is. En die stank ruik je niet meer als je een tijdje in die kamer bent.. Maargoed, ik hoor van genoeg mensen dat ze zo'n baantje nóóit zouden willen :))
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-09-11 16:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Twinklestar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:49

He jakkiebah :') wat een gore verhalen hier zeg :D .

Heb toen ik klein meisjes was met mijn ouders op een boerencamping gestaan.
Stonden met de tent op een weitje waar eerder schapen op gelopen hadden.

Loop ik op mijn blote voeten richting wc roept mijn pa : kijk uit waar je loopt he, er ligt schapenpoep.
Ik draai, al lopende, mijn hoofd om : ja hoor pa, ik kijk wel uit.................glibber en flatssssss........er midden in he met 1 voet. :r

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:50

Aaargh pmarena, dat is idd om te kotsen :r

Ik vond het al vreselijk om met mijn dikke stalschoenen op een net gevangen muis te gaan staan *kraaaaak*.. Heb laatst ook midden in de kattenstront gegrepen toen ik een bult hooi oppakte van de grond... :r

MiniMouse

Waaronder ik Juul, ik heb echt respect voor de mensen die dat kunnen.
Maar mij zou je het echt nooit zien doen!

Babootje

Mijn honden brengen nu aan de lopende band dode kikkers binnen. Zielig, maar er zitten er zoveel!!! in mijn tuin (buurman heeft vijver).
O ja, enne de poepverhalen ken ik ook. Vissers die hun behoefte in de bosjes doen. Zo ranzig als je hond weer met een nek vol stront thuis komt. (rijmt hahah)

Davinia_

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:52

Het enige vieze wat me echt te binnen schiet is dat mijn broertje 's nachts in z'n slaap nog wel eens voor de wcpot plast. En als ik dan ook 's nachts naar de wc gaat met een slaapdronken heeft sta ik dus midden in zo'n plas :\

eilleen333

Je hebt twee broodjes salami in een zakje. Je eet er eentje op. Als je de tweede pakt, kom je tot de conclusie dat die zwaar beschimmeld is. Die eerste smaakte ook al een beetje muf, maar salami is behoorlijk sterk van smaak, dus dat heb je niet doorgehad. (overkwam een kennis)

Een hap van een appel nemen, er op kauwen en daarna tot de conclusie komen dat je toch echt een halve worm in je mond hebt.

Aieshja

Oja, helemaal vergeten :D
Op de hengstenshow met onze Arabier moesten we de ring in, maar hij als enigste hengst en voor de rest alleen maar merries. Waaronder ook geile merries :+
En euuhhh, je kan wel begrijpen dat toen de paal eruit kwam en ik kreeg mooi het voorvocht over me heen omdat hij zo om me heen zat te draaien en te doen.

HEERLIJK op zo'n warme zomerdag en je moet nog 2uur lang naar huis reizen..

AapjeAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:53

Mijn goorste verhaal valt nog wel mee met wat ik hier allemaal lees :')
Ik was de stal van een pony aan het uitmesten en hoorde ineens een pok. Ik zie iets langwerpig bruins liggen en pak het op in de veronderstelling dat het een stok was. Toen ik het in mijn hand had zag ik echter dat er haar op zat en er een hoefje onder aan zat. Stond ik daar met de poot van een hert in mijn hand!

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:54

Toen ik nog een klein aquarium had als kindje, gingen mijn platy's altijd apart terwijl mijn aqua van kop tot teen gepoetst werd. Ga ik op een moment even kijken of alles nog goed is met de visjes, besef ik dat ik 1 visje mis en voel net op dat moment een zacht gekraak onder mijn voet... Ja dus, visje plat en alles uitgesmeerd over de vloer :\
Jammere was nog dat het een rood visje was... Heb de schoenen nooit meer aangedaan en er een klein kindertrauma aan over gehouden :=

Iris82

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:00

Nog eentje: ik moest een kat uit de struiken vissen (werkte bij de dierenambulance). Kat was al overleden, dat mocht duidelijk zijn, stinken! Dus ik al bewust door mn mond ademen (dan ruik je minder). Wilde ik de kat oppakken maar het lukte niet goed. Dus ikke op mn hurken en dan met 1 hand onder de schouders en 1 hand bij de heupen (moest al een beetje wrikken) en ik trek zo het skelet uit die kat. :')

Kat was half vergaan en zat helemaal vast in de grond. Gadverdamme zeg, echt dat was zo goor!

BenB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:00

Grappige en hele vieze verhalen komen voorbij! Bij mij valt het wel mee denk ik. Ik pakte voor het rijden altijd het zadel en die moest ik dan hoog optillen om het op het hek te hangen. Die ene keer deed ik dat ook en toen zaten er allemaal muizenkeutels op en die vielen in mijn t-shirt en BH. Ik ben een poosje misselijk geweest. (nu weer als ik er weer aan denk) :r

Ik heb ook eens gehad dat er spontaan een dikke dode poepvlieg uit mijn haar viel. Bleek dat die in mijn rijhelm zat en de hele dag al in mijn haar zat. :n :')

Vol door een spinnenweb lopen met je gezicht is ook niet fijn trouwens. ;)
Laatst bijgewerkt door BenB op 20-09-11 17:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:01

Met je blote voeten in de hondenstront stappen is mij wel eens overkomen; lang leve de mensen die de schijt van hun honden niet opruimen bij het strand..

Verder heb ik er nog eentje die ik heel erg grappig vind en waarvan ik heel blij ben dat 't mij niet overkomen is _O-
Onze wc was verstopt en mijn oom en tante kwamen om te helpen de boel te ontstoppen, mijn oom had daar materiaal voor. Hij zat bij de hoofdkraan in de keuken iets te regelen en mijn moeder en tante stonden bij de wc. Op een gegeven moment hing mijn moeder met haar hoofd boven de wc en mijn oom riep vanuit de keuken dat de verstopping nu waarschijnlijk los kwam.. En dat kwam 'ie, samen met de gehele wc inhoud van de afgelopen dagen.. Zo over m'n moeder heen _O- Ze zat he-le-maal onder :') :r

Erg smerig vond ik dat ja :j _O-

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:01

Ik heb het een keertje gehad dat ik melk uit het pak dronk, waar mijn vader de dag ervoor beschimmelde aardappelschillen in had gedaan omdat het pak toch bijna leeg was. Ieeel krijg nog de kriebels..

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:02

Juul schreef:
Haha verzorging/ verpleging zal je vast ook een hóóp tegenkomen idd :j Wij hadden in het huis een client die álles onder de poep smeerde. Kastjes/ bed/ tafel/ stoelen/ servies en bestek/ vloer/ zichzelf.. En ja daar heb ik ook een aantal keer moeten schoonmaken. Gek genoeg zie je het dan gewoon als 'vlekken' die weg moeten, je denkt er niet bij na dat het poep is. En die stank ruik je niet meer als je een tijdje in die kamer bent.. Maargoed, ik hoor van genoeg mensen dat ze zo'n baantje nóóit zouden willen :))

Zo'n bewoner hadden wij ook (gebruikte geen wcpapier maar veegde het af met haar handen en ze schoon te maken gebruikte ze ehhh de hele badkamer)... alleen was de vrouw die mij inwerkte dat vergeten te vertellen. Ik heb het altijd vrolijk zonder handschoene etc. schoongemaakt, doekjes uitgewrongen etc. Niets doorgehad, rook ook niet namelijk (het hele huis rook wat ehh apart). 3 week later kwam collega weer terug en ik zei: goh, die vrouw maakt er wel een smeerboel van he? Zei ze: ja, ze gebruikt geen wc papier, oh... wacht volgens mij was ik dat vergeten te vertellen :+
Eeeeeen bedankt! Van je collega's moet je het maar hebben hahaha. Anders had ik het schoonmaken zeker anders aangepakt := Misschien maar goed ook dat ik het niet wist hahahaha, zag het als een normale klus :=
Maar goed, echt het zorgwerk van klysma's geven en opdweilen (of nog leuker als er buikgriep heerst)... brrrr nee bedankt haha, ik heb toch maar voor een andere opleiding gekozen :D

Iris82: oooooo bah bah bah bah bah :=
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 20-09-11 17:02, in het totaal 1 keer bewerkt

mrjlnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:02

Iris82 schreef:
Nog eentje: ik moest een kat uit de struiken vissen (werkte bij de dierenambulance). Kat was al overleden, dat mocht duidelijk zijn, stinken! Dus ik al bewust door mn mond ademen (dan ruik je minder). Wilde ik de kat oppakken maar het lukte niet goed. Dus ikke op mn hurken en dan met 1 hand onder de schouders en 1 hand bij de heupen (moest al een beetje wrikken) en ik trek zo het skelet uit die kat. :')

Kat was half vergaan en zat helemaal vast in de grond. Gadverdamme zeg, echt dat was zo goor!

Neeeee jee, deze is echt het toppunt.