Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
liesjecryos schreef:@marlou91 wen er maar aan want een boerenbedrijf staat nooit stil,dus op zondasg vroeg eruit voor de dieren is heel normaalook het feit dat ie volop mee werkt want waarschijnlijk zitten ze in een vof of maatschap.
Voor de rest dat de ouders hem zo hard claimen en overal teleurgesteld zijn is een beetje bedroefend.
TS Had de rest wel gezegd dat lucht het beste op en gaat niet broeien.
Als het op den duur echt niet lukt probeer dan eens een mediator in te schakelen,dat kan best goed werken.
. Dat was dus wel even wennen voor mijn schoonouders denk ik, zeker omdat we in het huis naast hun (en bovendien het ouderlijk huis van mijn schoonvader) aan het klussen waren.
.
). Dan denk ik ook wel ooit: kan dat niet overdag, je zit overdag al zo'n 2,5 uur bij elkaar! Of vraag ik ooit: en? hoe is het bij de varkens, krijg ik als antwoord: jaa rustig! Maar moet er 's avonds nog een hoop gedaan worden. Karnaval schreef:Misschien mag je ook wel blij zijn met zulke schoonouders?? Het is misschien jammer dat het op zo'n manier gaat. Maar jeetje, ze doen wel heel veel voor jullie!!
liesjecryos schreef:Wat heeft dat er mee te maken als zoonlief nog niet in het bedrijf zit dan?@marlou91 wen er maar aan want een boerenbedrijf staat nooit stil,dus op zondasg vroeg eruit voor de dieren is heel normaalook het feit dat ie volop mee werkt want waarschijnlijk zitten ze in een vof of maatschap.
Voor de rest dat de ouders hem zo hard claimen en overal teleurgesteld zijn is een beetje bedroefend.
TS Had de rest wel gezegd dat lucht het beste op en gaat niet broeien.
Als het op den duur echt niet lukt probeer dan eens een mediator in te schakelen,dat kan best goed werken.