Ook ooit 1 keer gedaan bij het uitgaan en dat was niet zo'n succes, dus deed het alleen thuis.slikken, spuiten of snuiven nooit gedaan en zal ik ook nooit doen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
suikermeisje schreef:je zult toch het goede voorbeeld moeten geven aan je klas vind ik dan heel persoonlijk. wat jij vindt is weer anders maar goed, ik vind het niet kunnen dat er een of andere dagelijkste gebruiker voor de klas staat, maar dat zal wel aan mij liggen
zeker in combi met wat drank
Maar wiet, en zeker cake, want dat heeft weer een heel ander effect dan het roken, kan best een heftig effect hebben. Het is zeker geen onbekend verhaal dat je er bad op kan gaan.Ier_ schreef:Ik snap eerlijk waar niet waarom mensen zulke rommel gebruiken. Het maakt meer kapot dan je lief is... Ik heb nog nooit iets gebruikt en ben ook niet van plan dit ooit te gaan doen..
loveidefix schreef:Zelf vind ik pilletjes enz best eng omdat je nooit zeker weet wat erin zit, en aangezien het harddrugs is zal het als het mis gaat ook wel erger zijn dan bij wiet gok ik, en dat lijkt me niets
suikermeisje schreef:nooit geprobeerd, mensen in mijn klas gebruiken het weleens... ik doe een lerarenopleiding, ik vind het gewoon niet kunnen. Zij moeten jongeren gaan zeggen wat wel en niet goed voor ze is... en wat doen ze zelf :S?
Calanddra schreef:Ik heb ook nog nooit drugs gebruikt, nooit nieuwsgierig naar geweest en zal het ook nooit uitproberen
Ik drink ook geen alcohol (vind t niet eens lekker) en rook ook niet.
Ik heb niks nodig om een gezellige avond te hebben
rienne schreef:Als ik merk dat iemand dat gebruikt die komt bij ons het huis niet meer in!
Daarbij kost het super veel geld
MarcoBorsato schreef:keona schreef:paddo's heb je niet meer je kunt nu truffels kopen die het zelfde effect geven als voor heen de paddo's.
Alles wordt onder de toonbank verkocht heGedroogd en vers...
Overigens reageert niet iedereen hetzelfde op drugs, dus aan je beschrijvingen hebben niet alle mensen iets.. Ik word van speed bijvoorbeeld veel blijer en gelukkiger dan van xtc... En ik krijg er geen hangovers van.

suikermeisje schreef:je zult toch het goede voorbeeld moeten geven aan je klas vind ik dan heel persoonlijk. wat jij vindt is weer anders maar goed, ik vind het niet kunnen dat er een of andere dagelijkste gebruiker voor de klas staat, maar dat zal wel aan mij liggen
jillie1994 schreef:Ik heb wel jointjes geprobeerd, maar meer niet.
Een hele dierbare van me dacht ook ooit van: Laat ik xtc proberen, ah speed kan ik ook wel even proberen. En zo alle drugs af. Hij is nu zwaar verslaafd. Ook bij hem begon het als uitproberen. Hij was 15 toen het begon, dat maakt hem nu al 7 jaar verslaafd.
Geen school, wel een diploma, maar geen motivatie om te werken. Ik vind het vreselijk om hem te zien. Dat is de reden dat ik ook niet verder probeer, ik zie nu elke dag wat het kapot kan maken.
MarcoBorsato schreef:Ik word niet zo blij van paddo's gewoon, ik vind het leuk bij een filmpje, maar ik kan er niet op uitgaan.
tassie73 schreef:Knoffer schreef:Dagje six flags is gemiddeld duurder hoor.
Maar dan heb je wel meer "waar" voor je geld
Knoffer schreef:Alcohol is een harddrug, maar algemeen geaccepteerd.

keona schreef:paddo's heb je niet meer je kunt nu truffels kopen die het zelfde effect geven als voor heen de paddo's.
paddo's/truffels leuk voor thuis,niet om op uit te gaan
xtc als je goede pillen hebt leuk voor te stappen,maar dag erna voel je je wel rot ook omdat je er niet op kunt slapen,zin in eten heb je niet
speed:fijn als je wakker wilt blijven/of om te stappen,dag erna voel je je erg gaar omdat je niet geslapen hebt eten kun je ook niet
coke:kan thuis maar ook op stap krijgt er een fijn gevoel van,en je kunt er op slapen dus dag erna ben je gewoon fit,en je kunt er op eten
ghb:1x gebruikt niet mijn ding werd er moe en duf van,moest ook overgeven
mdma:vind ik het fijnste je word lekker wazig,zoals je vroeger ook van goede xtc pillen werd.je kunt er sávonds op slapen dag erna kun je eten en je voelt je niet ellendig
weed:je word er duf van en hebt nergens echt zin in
hasj:fijner als wied wel gaar maar kunt nog dingen ondernemen
Ersina schreef:Druggebruik, ik vind dat het nergens goed voor is. Ik zie er geen kwaad in als iemand een keer experimenteert en een jointje opsteekt of een spacecake eet...
Maar mijn nicht is overleden door een overdosis drugs. Na eerst 20 jaar in een hel geleefd te hebben, want door zwaar druggebruik krijg je een andere vriendenkring, wil familie op laatst niets meer van je weten, raak je je werk kwijt, ga je stelen om aan geld te kopen voor drugs, je lichaam takelt af, als je een kindje hebt wordt deze uiteindelijk afgenomen, doordat je niet goed voor jezelf zorgt, maar ook niet voor je kind of huisdier.
Mijn nicht is niet haar woning kwijtgeraakt en had gelukkig nog onderdak, maar heeft wel dagen dood in huis gelegen eer ze gevonden werd.
Alles is ooit begonnen met het opsteken van een jointje...
1 jointje kan geen kwaad, maar ik blijf er bij ; "HET DOET OOK GEEN GOED"!
, maar eet er te veel van en het is ook niet goed
)
) 
dronken mensen zijn 9 van de 10 keer veel vervelender dan mensen die xtc gebruiken, of blowen).

't is ook al lang geleden.One_Love schreef:Sweetheart: Ik ga naar illegale tekno feesten ( en ja het is echt tekno met een K andere muziek als Techno) en daar gebruikt echt bijna iedereen alles. En op die feesten heb ik nooit ruzie, vechtpartijen, woordenwisselingen etc meegemaakt.
Als je in de kroeg per ongeluk iemand zijn bier omgooit heb je de poppen aan het dansen, gebeurd het op zo'n feest dan zeg je sorry en dan zeggen ze maakt niet uit meid!
Ik ga liever met gebruikers om dan mensen die drinken. Gebruikers zijn voorspelbaar en je weet tenminste wat je eraan hebt dan zuiplappen die vaag doen en ruzie schoppen.