Foto's Jolien!! Hier wordt het weer steeds lichter, volgens mij kan het dan straks nog zo lekker benauwd worden als de zon nog komt.
Joolien, vergeet je zaklamp niet. Zodadelijk kun je de weg niet meer terug vinden Als ik die 24-uurs buienradar moet geloven blijft het de hele dag zo, met vanavond nog meer onweer
Dat is best veel water!In Assen begint het nu te rommelen in de verte.. Ben alleen thuis en wordt nu al bang na al jullie verhalen...
In Deurne is het flink tekeer gegaan zie ik Hier in Limburg is het wonderbaarlijk genoeg hartstikke droog.
@ Jeany tijd om te zwemmen hier is het al opgeklaard, maar heb het gevoel dat het straks weer terug komt@ Naath86
Pieeeeppp wat een noodweer hier momenteel (Twente)Was net pikdonker, straatlantaarns aan, overal stonden bezorgde buren naar buiten te kijken...
Jeany, duikbril op en gaan Maar jee Wát een water Owh, dacht dat het hier voorbij was, maar het begint weer te rommelen
Ik hoop dat het hier vanavond een beetje beter is, als ik zo op buienradar keek trekt rond 14.00 vanaf brabant de bui weer weg toch?
Jeumig wat een water daar in Deurne! Het is hier nu wel donker aan het worden, maar volgens buienradar trekt het hier aan het oosten voorbij
ik ga bijna durven denken dat we het ergste hier nu wel gehad hebben.Heeft wel uren geduurd....toch altijd weer fijn zo een hollandse zomer
Is het heel vreemd dat de ramen hier trillen van de onweer? Het is al een hele tijd bezig hierzo, heb binnen maar het licht aan ander zie ik niets..
Sjors, waar woon jij ongeveer? Charaz, als je de 24-uurs buienradar bekijkt komt er nog veel meer aan. Maar goed, hoe betrouwbaar die is?