Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Xjosee schreef:Waarom is het zo belangrijk voor je dat mensen je zelfstandig vinden?
xApple schreef:Je vraagt om een mening dus daar komt ie:
Ik vind je voor je leeftijd behoord onzelfstandig. Als je dan nog thuis
woont, geen baan hebt, en financieel van je ouders afhankelijk bent, kan ik
niet zeggen dat je echt zelfstandig bent.
Winddancer schreef:xApple schreef:Je vraagt om een mening dus daar komt ie:
Ik vind je voor je leeftijd behoord onzelfstandig. Als je dan nog thuis
woont, geen baan hebt, en financieel van je ouders afhankelijk bent, kan ik
niet zeggen dat je echt zelfstandig bent.
Helemaal mee eens!
Jeetje 27 jaar oud, werkeloos bij papa en mama thuis zitten en dan vragen of je zelfstandig bent......wat dacht je zelf???
Citaat:Zoals je in mijn openingspost kan lezen studeer ik voltijd. En kan ik niet anders dan thuis wonen omdat de gemiddelde student met een weekendbaantje het niet eens kan betalen om op kamers te wonen of op zichzelf.
Yelly schreef:Nee, iemand van 27 die nog thuis woont, niet werkt (naast haar studie) en de financiën door haar moeder laat beheren, zou ik niet als zelfstandig omschrijven. Maar wat maakt het uit wat anderen vinden? Het gaat er toch om dat jij tevreden bent? En als dit voor jou werkt, wie zijn anderen dan om te bepalen dat je je leven om moet gooien?
Waarom gaat het trouwens fout als je niet met je moeder overlegt over geldzaken, Purny? Het is wel belangrijk om zélf goed met geld om te leren gaan
purny schreef:Zoals je in mijn openingspost kan lezen studeer ik voltijd. En kan ik niet anders dan thuis wonen omdat de gemiddelde student met een weekendbaantje het niet eens kan betalen om op kamers te wonen of op zichzelf.