Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
LEKKERGEK schreef:Verder is het met een tweedehands auto altijd een kwestie van geluk hebben. Maar ik denk dat de kans op onderdelen vervangen etc, groter is bij een auto van 20 jaar oud, dan met een auto van 10 jaar oud.
Het is goedkoop en ik ben toch mobiel. Mijn duurste auto was 1400 euro, 3 jaar mee gereden. Bovendien heb ik een broer die automonteur is, ook wel erg handig, maar ik zie dat je vader ook handig is, dan zou ik het wel aandurven om een goedkopere tuut te kopen

) om te checken of de homokineet ( schrijf je dat zo?) niet tikt ..
paddington schreef:LEKKERGEK schreef:Verder is het met een tweedehands auto altijd een kwestie van geluk hebben. Maar ik denk dat de kans op onderdelen vervangen etc, groter is bij een auto van 20 jaar oud, dan met een auto van 10 jaar oud.
Daar vergis je eigen in hoor.. toen mijn auto 10 jaar oud was zat ik al bijna op de 3000 euro aan reperaties in 1 jaar tijd![]()
Dit zijn wel dealer prijzen hoor
mrjlnx schreef:Ik weet wel dat je mazzel moet hebben met een oude auto, maar geloof me er zijn zat die nog een aantal
jaartjes mee kunnen en waar je heel veel plezier aan kunt hebben.
is niet meer perfect maar kan best nog even mee.
Voor het enorme bedrag van 400 euro.
Autootje weegt weinig (610 kilo) en is daardoor erg goedkoop in de wegenbelasting en omdat ie uit 1990 is kan hij in de oldtimerverzekering voor maar een paar euro per maand.