Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovestobias_ schreef:kayacratzo schreef:Nou, je zou mij er niet mee blij maken (ben niet zo gek op appeltaart), maar mijn moeder wel.
Mijn moeder heeft kanker, uitgezaaid en er is 2 weken geleden ook trombose geconstateerd.
Ze kan niets meer, haar benen zijn gezwachteld en ze heeft 2 drains die via haar rug naar haar nieren lopen.
Ze loopt met een rollator naar de wc, maar daar blijft het ook bij.
Vroeger maakte ze altijd zelf appeltaarten, ze is er echt gek op, helaas gaat dat nu niet meer..
Geen feestje te vieren dus, maar mijn moeder kan er wel blijgemaakt mee worden
mijn stem heb je
Anouk_17 schreef:Ik vind de voedselbank toch ook een ontzettend goed idee !![]()
Die mensen kunnen het zelf niet eens opbrengen om een taart te kopen wanneer hun kind bijvoorbeeld jarig is.
Denk dat je de voedselbank hier erg blij mee maakt. Zo heeft een vriendin van mij ooit een volle doos taart versiersels gebracht.
Vooral jonge kinderen willen echt jarig zijn, en dat kan natuurlijk niet zonder taart !! Dus de voedselbank vind ik ook een idee.
passieAppel schreef:kayacratzo schreef:Nou, je zou mij er niet mee blij maken (ben niet zo gek op appeltaart), maar mijn moeder wel.
Mijn moeder heeft kanker, uitgezaaid en er is 2 weken geleden ook trombose geconstateerd.
Ze kan niets meer, haar benen zijn gezwachteld en ze heeft 2 drains die via haar rug naar haar nieren lopen.
Ze loopt met een rollator naar de wc, maar daar blijft het ook bij.
Vroeger maakte ze altijd zelf appeltaarten, ze is er echt gek op, helaas gaat dat nu niet meer..
Geen feestje te vieren dus, maar mijn moeder kan er wel blijgemaakt mee worden
mijn stem heb je
Kentaro schreef:Wat een super lief initiatief!!!![]()
Ik sta er wel steeds weer van te kijken hoeveel mensen het toch allemaal niet makkelijk hebben!!
Persoonlijk zou ik me nooit durven aanbieden voor een taart als ik zie hoeveel mensen hem écht zouden kunnen gebruiken...![]()
Kunnen we er geen oproep van maken voor mensen die goed kunnen bakken om taarten aan te leveren......![]()
en die dan weer uit te delen aan mensen die het simpelweg niet kunnen betalen of allelei ellende mee maken?!?! Ik vind het werkelijk in en in triest om sommige verhalen te lezen!!!
Kan me héél goed voorstellen dat het heel moeilijk was om keuzes te maken...
Kentaro schreef:Die moeten dan natuurlijk wel eerst voorgeproeft worden...![]()
Als we nu mensen op kunnen trommelen die kunnen (en uiteraard willen!!) bakken en mensen die in een bepaalde omgeving willen 'bezorgen'...Wordt wel een heel uitgezoek, maar ik word er al helemaal opgewonden van..........
Kentaro schreef:Wat een super lief initiatief!!!![]()
Ik sta er wel steeds weer van te kijken hoeveel mensen het toch allemaal niet makkelijk hebben!!
Persoonlijk zou ik me nooit durven aanbieden voor een taart als ik zie hoeveel mensen hem écht zouden kunnen gebruiken...![]()
Kunnen we er geen oproep van maken voor mensen die goed kunnen bakken om taarten aan te leveren......![]()
en die dan weer uit te delen aan mensen die het simpelweg niet kunnen betalen of allelei ellende mee maken?!?! Ik vind het werkelijk in en in triest om sommige verhalen te lezen!!!
Kan me héél goed voorstellen dat het heel moeilijk was om keuzes te maken...