Waarom trap ik er toch weer altijd in?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Re: Waarom trap ik er toch weer altijd in?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-11 13:46

Ok. Nu zal ik wel een ellelange theorie over me heen krijgen maar goed, dat ff terzijde. Ik ben erachter gekomen dat meneer wel degelijk alles heeft lopen liegen en bedriegen en dat ten koste van mij. Als je al door vele mensen gen*** bent en je vertrouwd iemand waarvan ik dacht dat ik hem kon vertrouwen en je wordt voor de zoveelste keer gen*** dan ben je je vertrouwen in iedereen verloren.

Het ging mij er meer om dat ik het gevoel had dat het alleen mij overkwam. Ik ga niet mijn hele levenservaring neerzetten want 1 daar heb ik geen behoefte aan, anders zoek ik wel een psycholoog op ofzo.

Wie weet heb ik het fout betreft mijn ex-maatje, maar ik ben zo klaar met die jongen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 13:49

purny schreef:
Op dit soort antwoorden ga ik al helemaal niet op in, sterker nog ik ben een beetje klaar met heel Bokt. Ik heb het al vaker meegemaakt dat als ik me rot voelde en ik een topic opende dat iedereen met zijn antwoordjes klaar stond zonder er maar bij na te denken. Ik stop met bokt, nu definitief!

Zie je eigen onderschrift !!!

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 13:50

Goedzo dat je er klaar mee bent, zo'n raar type moet je niet in je leven willen. Volgende keer ook je eigen hoof gebruiken en niet uitgaan van de goedheid van een ander.

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 13:52

Ik denk dat er wat meer bij TS speelt dan alleen dit. Maar goed dat ben ik.... ;)

Goedgemeende tip: Probeer je wat minder afhankelijk op te stellen en meer op eigen benen te staan, je zou inmiddels moeten weten (door de ervaringen die je hierboven beschrijft) dat er altijd een kans is dat je van een koude kermis thuis komt helaas. Succes ermee! :)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-11 13:46

Update: Alles maar dan ook alles is gelogen door de persoon zelf. Ik heb het contact verbroken en ga zo kijken of ik aangifte kan doen van oplichting.

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 14:40

Wat verwacht je daarmee eigelijk te behalen? Je komt aanzetten met het verhaal dat een vriend je een baan had belooft, je hebt nooit een solicitatie gesprek gehad, geen contract ondertekend en het was je beloofd (na jou zeggen) dat je direct betaald zou worden. Je hebt je opleiding gestopt en gaat thuis zitten wachten tot je gebeld word waneer je kunt beginnen, zonder dat er enkele aanleiding is dat je een baan hebt. Ik denk persoonlijk dat je absoluut geen poot hebt om op te staan, het is dan jou woord tegen de zijne en eerlijk is eerlijk. Ik zou hem ook eerder geloven dan jou.

Ik denk persoonlijk dat je beter de moeite kunt steken om eerst eens aan jezelf te werken, kijken waarom je zo verschrikkelijk makkelijk bent te bedotten. Want je gaat het anders echt heel lastig krijgen. Je moet gewoon een stoppen met iedereen om je heen op de kop geven voor je eigen fouten. Als je jezelf constant in een slachtoffer rol blijft zetten zul je heel ongelukkig blijven.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 16:05

Is dat dezelfde jongen van je andere topic :roll: ???

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 16:27

Ben jij niet ook dat meisje van dat topic waarin je ruzie had met je zus van 29 of 30 om een griepje? En het topic waarin gevraagd wordt of je zelfstandig genoeg bent?

Ik denk dat je serieus eens hulp moet gaan zoeken met al deze onzekerheden hoor. Zo heb je geen deel van leven! Als je wat zelfverzekerder door het leven gaat trap je ook niet meer in zulk soort geintjes.

Bovendien kom je ook een beetje impulsief over. Je begint met een opleiding, iets anders komt om de hoek kijken en daar duik je dan weer op. Probeer voor jezelf eens uit te vinden wat je nou echt wilt! Heb je eigenlijk al een diploma voor welke opleiding dan ook? Zo niet, zou ik eerst maar eens als de sodemieter maken dat je zo'n papiertje haalt.

Maak wat van je leven en probeer een dikkere huid te ontwikkelen!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-11 17:28

Ik heb een MBO diploma maar door de huidige bezuinigingen is er geen werk in de Facilitaire sector. En ik ben idd impulsief en makkelijk beïnvloedbaar. Ik wil ook aan mezelf gaan werken, maar straks als de school weer begint dan kan ik hopelijk snel met een assertiviteitscursus beginnen.

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 17:49

"Ik wil ook aan mezelf gaan werken, maar"

Haal die "maar" maar weg en maak daar van "dus": DUS ga ik dat nu ook doen. ;)

Niet wachten op een assertiviteitscursus, lekker je eigen leven in handen nemen!

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 23:19

Balen dat het zo loopt voor je. Wat ik me wel afvraag, je zegt constant "waarom ik steeds". Doe je dat ook bij alle goeie dingen in het leven? :)