Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Natuurlijk snap ik wel dat niet iedereen het even fijn vind en het is ook niet de meest geweldige eerste indruk
, dus drink ik mezelf niet meer dronken om het te voorkomen. Als ik de alcohol begin te voelen dan is het tijd voor een cola. 

Volgende ochtend was best even een "Uhm, waar ben ik?" momentje.
) naar het ziekenhuis gebracht: is m'n elleboog gebroken 
Roosch schreef:Ja, ik had het tegen jou.
Een ravijn ingeskied, hoe krijg je het voor elkaar.
Ben je niet diep gevallen? En wie heeft je eruit gevist?
Ik voelde me in een keer nuchter en besloot maar te remmen. Vriendinnen stonden bovenaan te lachen totdat ze besloten me eruit te vissen. Ik m'n ski's uit gedaan, naar boven aangegeven, en toen hebben ze me naar boven gehesen met skistokken
Ging nog best lastig want het was hardstikke diepe sneeuw 
Uiteindelijk zijn we blijven slapen bij mensen die we niet kenden, maar was wel heel gezellig
Tot ik me bedacht dat ik over een half uur op t werk moest zijn (half 12 moest ik er zijn), was toen wel moe
Nee, dat ravijn was gelukkig iets minder stijl, en met meer sneeuw, dan val je zachter.
Ik was op de wc in slaap gevallen, hihi.
Toen vroeg ze het kaartje van mijn jas aan me. Niet tegengestribbeld, gewoon gegeven.

Heb echt om een aantal verhalen super hard (in m'n eentje) moeten lachen. Komt best sneu over dan haha!
.
)
ElineS schreef:Ik had moeite met het openen van de achterdeur. Ik kreeg de sleutel er maar niet in. "Nah, het lukt maar niet," klaagde ik.
"Nee, logisch. De deur is twee meter verderop," was het antwoord van een vriendin. Zat ik al vijf minuten met mijn sleutel in de muur te prikken.

Gelukkig na paar uur wakker geworden en stilletjes verhuisd.

maar vind het nog steeds ha ha dus je zegt vaak wel de waarheid he