Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ikwashier

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 19:25

Omg wat een erge bloopers zitten hiertussen haha!

Roosch

Ja, ik had het tegen jou.

Een ravijn ingeskied, hoe krijg je het voor elkaar. :')
Ben je niet diep gevallen? En wie heeft je eruit gevist?

ElineS

@Roosch: Gelukkig is de eigenwaarde voor iedereen anders en heb ik zelf halfnaakt nog genoeg eigenwaarde en zelfrespect. Ik heb er geen problemen mee dat het een paar keer is gebeurd of dat mensen het zien. Je leeft maar één keer :). Natuurlijk snap ik wel dat niet iedereen het even fijn vind en het is ook niet de meest geweldige eerste indruk :') , dus drink ik mezelf niet meer dronken om het te voorkomen. Als ik de alcohol begin te voelen dan is het tijd voor een cola.
Laatst bijgewerkt door ElineS op 14-07-11 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt

kelselientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 19:27

geweldig dit, ben ik gelukkig niet de enigste die domme dingen doet danXD

Tijdens het uitgaan in een discotheek, kwam ik een jongen tegen waar ik altijd
veel mee omga alleen op de één van de manier hoe weet ik ook niet heb ik hem geslagen en gezegt dat ik al een vriend heb.. terwijl dat dus echt zijn bedoeling niet wasXD

ga maar eens verder denken nu, heb er nog wel meer alleen weet nu niet meer wat allemaal:P

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 19:27

Thuis komen van het stappen, vergeten dat de vijver en het terras van plaats waren geruild en dat er een bruggetje was. Ja , leuk zo'n grote tuinverbouwing.
Ik ben zo de vijver ingelopen en kwam met de waterlelies op mijn hoofd weer boven.
Ik was trouwens meteen nuchter, wist niet hoe snel ik die vijver uit moest komen, er zat namelijk een hele grote steur in.
Doet mijn moeder boven ook nog het raampje open, "wat gebeurt er toch allemaal"
"Niks ma, ga maar weer slapen"

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 19:29

Ik heb geen dronken bloopers, maar wel een vriendin van mij.
Die was dronken en ging met mij eten in ons all inclusive restaurant.
Stond ze bij het buffet op te scheppen en liet door een scheef bord weer de helft van haar patat in iets anders vallen.
Vervolgens stond ze bij de sauzen en ook die patat viel in de saus (vissaus). Dus ik schepte de patat uit de vissaus op haar bord.
Vervolgens zitten we te eten, ik tegenover haar, neemt ze een hap en zegt wat is dit voor saus?
Dus ik antwoord rustig vissaus waarna ik bijna alle vissaus al sproeiend uit haar mond over me heen kreeg haha.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 19:30

Gniffel, leuk topic!! Uhm, waar moet ik beginnen? :\

- In mijn oude stamkroeg stond eerst een hoge (dik 1.40m) hangtafel om de danspaal heen zodat je zeg maar op een verhoging stond. Mijn beste vriendin en ik klimmen standaard in een paal als we hem zien, maar bij die moesten we altijd met de hulp van de barkruk op de tafel klimmen, en er zo ook weer uit aangezien de vloer daar van kinderkopjes gemaakt is. Ondergetekende wilde (in zeer beschonken toestand) er dus uit klimmen, en met 1 voet op de barkruk schoot de barkruk onder mijn voet uit en lag ik vol op een collega die mijn val brak O:)

- Ik ben 1x met een best leuke jongen een beetje gaan sjansen, van het een kwam het ander en uiteindelijk ging ik met hem mee naar huis (ja, je bent vrijgezel en je wilt wat..). Daar thuis is er niet veel van "gewild" want ik lag binnen 2 minuten op de bank te slapen O:) Volgende ochtend was best even een "Uhm, waar ben ik?" momentje.

- In zeer onder invloed zijnde op 15cm hakken naar vrienden proberen te lopen met een vriendin (MaaikeMo op Bokt). Het wreefbandje van mijn schoen knapte omdat ik over een losliggende stoeptegel struikelde, twee tellen later lag ik tegen de grond, welgeteld 20m van de voordeur van mijn vrienden. Flinke pijn aan mijn elleboog, dat wel, maar hey, op stap gaan zou ik! De volgende ochtend werd ik wakker van de pijn, en vriendin hoorde dat.. Zij mij (na het uitslapen van de katers :D) naar het ziekenhuis gebracht: is m'n elleboog gebroken :\

En zo nog veel en veel meer :D O:)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 19:31

Roosch schreef:
Ja, ik had het tegen jou.

Een ravijn ingeskied, hoe krijg je het voor elkaar. :')
Ben je niet diep gevallen? En wie heeft je eruit gevist?

nou, m'n reactievermogen was iets traag en we waren op een pad aan het skiën onder het mom van 'lekker makkelijk, hoeven we niet op te letten'. En toen gingen m'n ski's op miraculeuze wijze zomaar het bochtje om :') Ik voelde me in een keer nuchter en besloot maar te remmen. Vriendinnen stonden bovenaan te lachen totdat ze besloten me eruit te vissen. Ik m'n ski's uit gedaan, naar boven aangegeven, en toen hebben ze me naar boven gehesen met skistokken :7 Ging nog best lastig want het was hardstikke diepe sneeuw :D
De pijn kwam de volgende dag pas }>

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 19:32

Oh, dan verstaan wij heel iets anders onder een ravijn. :')

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 19:34

We waren met z'n 3'en naar Den Bosch geweest en daarna met z'n 2'en naar Breda. Nou hadden we geen zin om helemaal naar mijn huis te fietsen en vriendin was stiekem het huis uit geglipt, dus tja. Toen hebben we aan iedereen die we weleens een keer gezien hadden gevraagd of we daar mochten slapen :') Uiteindelijk zijn we blijven slapen bij mensen die we niet kenden, maar was wel heel gezellig :D Tot ik me bedacht dat ik over een half uur op t werk moest zijn (half 12 moest ik er zijn), was toen wel moe :))

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 19:35

wat bedoel jij dan met ravijn? Ik zo'n kloof zeg maar... zomers loopt daar zo'n beekje door. Het was iig niet bedoeld om te skiën.

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 19:36

_karin_ schreef:
Zo heb ik ooit een aantal minuten voor een stoeprand gestaan. "Maar jongens, ik weet ECHT niet meer hoe dit werkt? Hoe komen jullie er allemaal zo op?"

:+

HAHAHAHAHAHAHHAHAA
Geweldig deze

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 19:36

Dit bedoel ik met een ravijn. :')
Afbeelding

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 19:37

Dat vind ik ook een ravijn inderdaad :D

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 19:39

ah :') Nee, dat ravijn was gelukkig iets minder stijl, en met meer sneeuw, dan val je zachter.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 19:39

Vorig jaar op mijn examenfeest is toch wel het toppunt.. Ik moest werken van 5 tot 8 en had daarvoor een broodje gegeten, na het werk direct door naar een vriendin om gezellig wat te drinken voor het feest. Alleen omdat ik zo weinig had gegeten en al zo lang niet, sloeg die drank er flink in. (lees » 2 raketjes met een normale hoeveelheid Bacardi Razz)

Echt waar, ik ben nog nooit zó dronken geweest. Om kwart voor 12 waren we binnen bij het examenfeest. Om ongeveer 10 over 12 moest ik naar de WC. Om kwart over 12 zat ik daadwerkelijk op de wc.
Ennnnnn... toen werd ik rond 1 uur wakker.. :o Ik was op de wc in slaap gevallen, hihi.
Allemaal mensen klopten op de deur of het wel goed ging, dus ik stond op. Iets te snel, bleek algauw..
Complete wc ondergekotst (nooit eerder moeten spugen van drank) en vervolgens broek aangedaan en naar buiten gestrompeld. Kwam de toiletjuffrouw naar me toe. Of ik even mee wilde lopen. Ja hoor, prima. :) Toen vroeg ze het kaartje van mijn jas aan me. Niet tegengestribbeld, gewoon gegeven.
Toen heeft ze me mijn jas gegeven en me de tent uit gegooid :D
Nhaaaaa, dacht ik toen. Dat geeft helemaal niet, want nu kon ik mooi thuis verder slapen!!
Dus ik ben op de fiets gestapt en naar huis gefietst, gelukkig moest een dorpsgenootje om kwart over 1 thuis zijn en fietste met me mee. Ik ben dus wel geteld 1.5 uur binnen geweest op dat feest waarvan ik maar een half uur heb meegemaakt :')
Dat is toch wel mijn grootste drank avontuur.. Kon er toen en de volgende ochtend wel om lachen. Mijn ouders hebben het er nog over :')

Tijdens mijn eerste keer drinken (nét 16, dus dan is dat erg stoer natuurlijk) heb ik me vréselijk misdragen samen met mijn beste vriendinnetje, en voor hoe dat is gegaan schaam ik me echt he-le-maal dood, dus dat probeer ik liever te vergeten. :')

Jeanine93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 19:54

Haha wat een geweldig topic :') Heb echt om een aantal verhalen super hard (in m'n eentje) moeten lachen. Komt best sneu over dan haha!
Maar ik heb zelf niet echt bloopers maar een vriendin van mij wel. Als die alcohol op heeft, valt ze altijd over van alles heen en slaat ze drankjes uit m'n handen :')
Voor de rest niet echt hele leuke verhalen maar ik lees mooi mee!

Conquesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 19:57

Hihi geweldig topic dit! Heb zelf niet echt zo'n wilde verhalen maar meestal als ik iets op heb dan begin ik woorden door elkaar te halen. Zo had ik het dus laatst de hele tijd over vijn aan m'n poeten (oftewel: pijn aan m'n voeten...)

Kiim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 20:02

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 20:04

Conquesta schreef:
Hihi geweldig topic dit! Heb zelf niet echt zo'n wilde verhalen maar meestal als ik iets op heb dan begin ik woorden door elkaar te halen. Zo had ik het dus laatst de hele tijd over vijn aan m'n poeten (oftewel: pijn aan m'n voeten...)

Dat doe ik vet vaak ook al ben ik nuchter haha

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 20:10

ElineS schreef:
Ik had moeite met het openen van de achterdeur. Ik kreeg de sleutel er maar niet in. "Nah, het lukt maar niet," klaagde ik.
"Nee, logisch. De deur is twee meter verderop," was het antwoord van een vriendin. Zat ik al vijf minuten met mijn sleutel in de muur te prikken :') .

Jij muurprikkertje ...
Ga eerst even lezen, misschien valt er me wel iets binnen :P

Edit:
- Op stilletto's uitgaan en de volgende dag ontdekken dat de bal van m'n voet 1 grote blaar is
- M'n vriendje op de luchtmatras achterlaten en bij z'n vriend in 't zachte bed kruipen :') Gelukkig na paar uur wakker geworden en stilletjes verhuisd.
- van m'n barkruk vallen. Oeps zeggen en er terug opkruipen met de woorden: "Voor mij nog een pintje". Klonk waarschijnlijk als "Vo mij nogge pintjeuh"
- ik laat altijd glazen vallen ... verlies op de één of andere manier kracht in m'n handen als ik dronken ben. Heb dan ook als ik weet dat ik ga doorzakken, waterdichte schoenen aan :')
- jongens uitdagen: als je m'n vriendje zoent mag je mij ook zoenen
- m'n beste vriendin zoenen :')
- en dan de klassieker de volgende ochtend: in de spiegel kijken, je make-up van de avond ervoor van je wangen vegen, zuchten en zeggen "M'n haar doet pijn"
Laatst bijgewerkt door Optiwolk op 14-07-11 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 20:17

Trouwens er schiet me er nog 1 te binnen!
Mijn zus en ik waren strond zat, en ik bleef bij haar en mijn zwager slapen!

Thuis aangekomen moest ik wel heel erg nodig plassen, en meld dat ook vrolijk aan hun!
Mijn zus bedenkt zich niet, trekt mijn broek naar beneden duwt me op de wc en gaat op mijn schoot zitten (met haar gezicht naar mij toe) en ik zit echt minuten lang te plassen, mijn zwager aan het filmen omdat ik echt helemaal dubbel lag.
Ben ik klaar met plassen, rukt ze aan de wc rol en huppa ze veegt haar zo af _o-
Waarop ik helemaal in de slappe lag schreeuw Nancy veegt mijn k*t af...
Waarna ik helemaal niet meer bijkom!

Als ik het filmpje terug kijk krijg ik nog steeds de slappe lag! Ik was die avond zoooo gezellig dronken!

En nog een van vroeger waar ik niet echt trots op ben!
Mijn ouders hadden me verboden te drinken als ik weg was op de scooter!

Een avond toch niet echt geluisterd, en moest daar ook meteen voor boeten.
Ik was blijkbaar zo dronken en moe dat ik met kleren jas en mijn HELM de volgende ochtend werd gewekt door mijn moeder.

StAppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 20:22

Ha ha ik drink bijna nooit meer, ben altijd de BOB maar de afgelopen zaterdag dus wel weer een x.
Dus had niet veel nodig om weer helemaal op mijn kop te staan.

Ha ha, het ergste vindt ik altijd dat je de dagen erna denkt Sh*t dit heb ik ook nog gedaan en gezegd en dit en dit...............

Echt voor schut, zo schoot me gisteren te binnen dat ik met een bekende heb staan praten die ik al lang niet meer heb gezien. (jaren terug vonden we elkaar leuk) Echt een boeiend gesprek. Loop ik weg en pak zijn arm en zeg oooooh: ik vond jouw armen altijd zo SEXY!!! Nou mijn opmerking sloeg op dat moment echt nergens op, gewoon vanuit het niets zeg maar.

Nou ja ik kan het hier niet goed uitleggen, maar het sloeg gewoon nergens op! :o maar vind het nog steeds ha ha dus je zegt vaak wel de waarheid he

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 20:22

ben nog nooit dronken geweest *klopt af*

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 20:23

_/-\o_ 8)7 _O- _O- _O- Gaan slapen met de helm op...

:') Ik was altijd zo slim om de brommer te laten uitrollen naar huis zodat ze niet zouden horen hoe laat ik er weer was.... Alleen gooide ik dan vervolgens de schuurdeur wel weer hard dicht. :+