[CENTRAAL] Het Kleding Topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mayniac_val

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 22:35

Die schoentjes zijn wel heel lief onder een jurkje!

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 11:38

SuSem schreef:
Wat voor schoenen (en panty) bij dit jurkje http://www.stepswebshop.nl/product/904/manda_dress.aspx ?

Zwarte laarzen lijken me saai..

Ik zou hier zeker geen laag hakje onder doen, dat vind ik zoo tuttig staan. Ik zou als ik jou was op chiq gaan hiermee. Ballerina's of killer heels. Rood zoals al werd besproken lijkt me prachtig. Aangezien het jurkje zelf natuurlijk al zwart is en je niet alleen maar zwart aan wilt hebben.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 13:48

Misschien dan toch maar een paar dure hakken erbij.. vervelend hoor..

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 13:53

r_oo_sj_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 14:11

Hakken die hoog zijn en lekker zitten hoeven niet duur te zijn hoor!

Ik vind persoonlijk die schoentjes niet zo :o

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 14:13

Nou, het verschil is aanzienlijk Roosje.. Ik kan op goedkope schoenen echt niet lopen, dat heeft niets met "tussen de oren" te maken..

edit: ik kan me voorstellen dat je er geen problemen mee hebt als je geen rugklachten en/of voetproblemen hebt,,

r_oo_sj_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 14:16

Ik denk dat het er heel erg aan ligt wat voor schoenen/hakken je koopt natuurlijk! Ik heb goedkope hakken die mega super fijn zitten en goedkope hakken waar ik echt niet op kan lopen en dat geldt ook voor dure! ;)

Ik kamp zelf met ernstige knieproblemen dus voor mij is het ook altijd goed zoeken hoor!

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 15:11

SuSem schreef:

Die vind ik nu net niet zo haha. Kheb even het merk opgezocht bij Zalando. Ze hebben niet echt mooie rode pumps ertussen zitten. Maar wellicht dat dit wat is

http://www.zalando.nl/peter-kaiser-peeptoes-paars-pe211b00n-403.html

of (wel zomers)

http://www.zalando.nl/peter-kaiser-hilde-sandalen-grijs-pe211d002-707.html

En deze vind ik zelf wel tof haha, beetje duur dat wel
http://www.zalando.nl/peter-kaiser-akki-klassieke-ballerina-bruin-pe211b00r-707.html

oja wat betreft andere merken ook meegerekend, bij voorkeur dus zoiets ;)
http://www.zalando.nl/pumps-rood-bu311b00e-302.html

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 15:15

De Peter Kaisers allemaal te zomers voor het jurkje :+ en die andere te ordinair :+
van peter kasier zijn er meer modellen hoor, die ik nu heb, staan oop niet op de site :n

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 15:20

Peter Kaisers ; Wat een ouwbollige schoenen := Totaal niet mijn smaak. Maar ben ook nog jong, dus dan mag ik zeggen dat ze tuttig zijn O:)

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 15:22

ik ben 22 :+, ze hebben echt wel vlottere modellen, maar wat ik zei, lang niet alles staat op zalando..

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 15:59

eenitraM schreef:
Peter Kaisers ; Wat een ouwbollige schoenen := Totaal niet mijn smaak. Maar ben ook nog jong, dus dan mag ik zeggen dat ze tuttig zijn O:)

Ben ik wel met je eens hoor haha, had nog de beste schoenen ertussenuit al zeg ik het zelf.

Ik vind overigens die rode schoenen totaal niet ordinair? Wat is daar ordinair aan dan? Het is maar net hoe je ze combineert denk ik..

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 16:00

De combi van rood, zo'n killerheel en een verdikte zool..

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 16:27

SuSem schreef:

Ik vond ze juist ontzettend degelijk haha. Het is uiteraard in combi met het zwarte jurkje he ;) Die ook nogal degelijk is.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 16:33

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 18:11

wat gaan jullie snel.. maar wel leuk topic!
Die ene schoenen vind ik indd oudbollig maar ik ben ook niet zo van de pumps ik draag liever mijn uggs

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 18:27

Tessaaa schreef:
SuSem schreef:

Ik vond ze juist ontzettend degelijk haha. Het is uiteraard in combi met het zwarte jurkje he ;) Die ook nogal degelijk is.

Vind die rode pumps ook wel netjes!
Hak is ook niet ontzettend hoog. Zoiets wil ik nog wel, maar heb er zeker geen 100 euro voor over!
Laatst bijgewerkt door Mereltje op 21-07-11 18:28, in het totaal 1 keer bewerkt

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 18:28

fionaf09 schreef:
wat gaan jullie snel.. maar wel leuk topic!
Die ene schoenen vind ik indd oudbollig maar ik ben ook niet zo van de pumps ik draag liever mijn uggs

Mwah, uggs zijn zoooooo 2009. Het is zomer, jurkjestijd. Dan mag zoieso het woord uggs niet in de mond genomen worden :P

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 18:29

Uggs zijn prachtig! Draag ze ook zeker onder jurkjes hoor! Sterker nog, ik heb bijna alleen maar jurkjes.
Maar ik probeer ze nu toch wel wat minder te dragen, maar als het 15 graden is draag ik ze gewoon, ook al is het juli. Echt zomer wil ik dit weer niet noemen :P

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 18:43

Mereltje schreef:
Uggs zijn prachtig! Draag ze ook zeker onder jurkjes hoor! Sterker nog, ik heb bijna alleen maar jurkjes.
Maar ik probeer ze nu toch wel wat minder te dragen, maar als het 15 graden is draag ik ze gewoon, ook al is het juli. Echt zomer wil ik dit weer niet noemen :P

ik vind Uggs ook tof hoor! Heb ze nog niet, maar hopelijk komen deze schatjes in september mijn kant op, vers uit Amerika haha
klik
Maar zit ook nog te twijfelen tussen donkerbruine, wat vinden jullie?

Overigens is het wel leuk denk ik als iedereen een outfitje o.i.d. van zichzelf showt toch? Krijgen we een beetje een idee over ieders smaak ;)

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 18:47

Ik vind zelf die zool niet helemaal mooi, ben meer van de classics!
Heb zelf de classic short chestnut, classic short zwart en classic tall metallic pewter (donkergrijs). De chestnuts zijn absoluut mijn favoriet!
En twijfel nu nog of ik voor komende winter de classic tall chocolate wil kopen :o (maar het is zoveel geld)

Hoop trouwens dat je ze niet op de site hebt besteld waar je nu de foto van laat zien? Want die zijn nep

Ik vind het ook wel leuk om wat outfits te zien! Ik maak zelf regelmatig foto's van mezelf met mijn telefoon, omdat ik vaak vergeet wat voor kleding ik allemaal heb en dan heb ik weer wat inspiratie als ik niet weet wat ik aan moet doen! Dus foto's heb ik wel, wel krakkemikkige foto's in de spiegel. Zal ze eens op de computer zetten!

Is trouwens een goede tip hoor, elke dag je outfits fotograferen, of als je iets nieuws aan hebt! :j

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 18:51

Mereltje schreef:
Ik vind zelf die zool niet helemaal mooi, ben meer van de classics!
Heb zelf de classic short chestnut, classic short zwart en classic tall metallic pewter (donkergrijs). De chestnuts zijn absoluut mijn favoriet!
En twijfel nu nog of ik voor komende winter de classic tall chocolate wil kopen :o (maar het is zoveel geld)

Hoop trouwens dat je ze niet op de site hebt besteld waar je nu de foto van laat zien? Want die zijn nep

Ik vind het ook wel leuk om wat outfits te zien! Ik maak zelf regelmatig foto's van mezelf met mijn telefoon, omdat ik vaak vergeet wat voor kleding ik allemaal heb en dan heb ik weer wat inspiratie als ik niet weet wat ik aan moet doen! Dus foto's heb ik wel, wel krakkemikkige foto's in de spiegel. Zal ze eens op de computer zetten!

Is trouwens een goede tip hoor, elke dag je outfits fotograferen, of als je iets nieuws aan hebt! :j

Hahhaha nee niet van de website, even snel plaatje op internet gezocht. Mijn zus neemt ze voor me mee uit Amerika :)
Die zool, tja weet je waarom ik die kies. 1 stevigheid, ik loop anders snel naast de schoen zeg maar. en 2 als het regent ofzo of er liggen plassen dan zijn deze ten minste een beetje waterdicht.
Maar wat vind je van de kleur? Deze of geheel donkerbruine?

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 18:52

Ja sowieso die kleur! Ben er weg van! Draag mijn eigen chestnut kleurige Uggs ook echt het meest!

Ik heb trouwens nog wel 2 vragen die in dit topic passen.
Ik ben namelijk op zoek naar zwarte enkellaarsjes met veter en hak
Zoiets als dit: Afbeelding
Alleen deze zijn van Van Haren en ze lopen voor geen meter!

Heeft iemand die toevallig ergens in een winkel gezien? Webshop mag ook!

En ik zoek ook een witte blouse die aan de onderkant vast zit zeg maar. Weet niet hoe het heet, een body?
Zodat je die in je broek kan doen en dat hij goed blijft zitten.
Ze hadden ze eerst bij de Primark, maar kon ze daar gisteren niet meer vinden!
Laatst bijgewerkt door Mereltje op 21-07-11 19:08, in het totaal 1 keer bewerkt

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 19:06

Dragen jullie echt uggs onder jurkjes met die weer?
of hebben we het dan meer over tuniekjes/ lange blousjes ?

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 19:09

Ik weet niet hoe het weer bij jou is, maar hier regent het al de hele dag en vorige week was het zelfs rond de 15 graden! :=
Dus dan draag ik wel Uggs onder jurkjes ja! Maar niet onder de echte zomerjurkjes, die blijven sowieso in de kast met dit weer!
Overigens was het vandaag niet echt koud, dus geen Uggs, maar wel enkellaarsjes.