Heb je geen familie waar je naartoe kan? Of misschien kan je het weer goed maken met die vriendin waarmee je ruzie hebt? Wens je heel veel sterkte de komende tijd...
milou123
Geplaatst: 17-07-11 09:05
Roosch schreef:
Meid, heel veel sterkte. Ik kan me niet voorstellen hoe zwaar dit voor jou moet zijn.
Ik ook niet, ontzettend zwaar in ieder geval.. Heel, heel, heel erg veel sterkte en een dikke knuffel!
Vera96
Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-11 19:37
Pff sorry dat ik hier zolang niet gerewageert hebt.
Er is zo veel gebeurd de laatste tijd, mama is thuis gekomen maar gestopt met de medicijnen die de groei tegenhouden van alles. sinds eergister is ze niet bij bewusstzijn, gister hebben wehaar voor de laatste keer wakker gemaakt, ik denk dat t afscheid nemen van haar het ergste wat ik ooit in me leven gedaan heb. Ik heb nog niet eens gezegt wat ik wilde zeggen maar alles is zo snel gegaan. Ze verwachten dat ze de nacht niet meer haalt, en anders hem niet doorkomt. Maar eigelijk is ze er al niet meer.
Marleennn_
Geplaatst: 31-07-11 19:40
Heel, heel, heeeeel veel sterkte de komende uren!
Urbanus
Ach vrouwtje, wat verschrikkelijk voor je. Ik denk aan jullie, heel veel sterkte!!!
Otjuh
woooow heftig! vooral je laatste update! heeel veel sterkte meissie!
Jeetje wat heftig! Heel veel sterkte! Ik had je nog gePMt over contact met een meisje in een soortgelijke situatie (paar jaar geleden). Helaas heb ik dit meisje niet meer kunnen bereiken om redenen, sorry!
linda_arnold
Geplaatst: 31-07-11 19:45
Jeetje meisje!!
Dikke knuffel voor jou!! Het is heftig, heel moeilijk en het klinkt heel raar, ook al zijn het nog maar enkele uren die je samen hebt en is ze niet bij bewust zijn............ze weet dat je er bent, geniet nog van die kleine momentjes die je samen hebt met je mama, maar ook als gezin! Ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe!
suzanne_H
Geplaatst: 31-07-11 19:47
Ik wens jou en je familie de komende tijd heel veel sterkte. probeer veel te praten met mensen. *edit* ik vind wat linda_arnold zegt heel mooi, ik wist niet hoe ik het moest beschrijven.
Dikke knuffel meis, veel sterkte toegewenst de komende nacht maar ook de komende weken
Ladygiroc
Geplaatst: 31-07-11 19:49
Och kind toch!! Zo jong en dit al meemaken..
Ik kan niet anders dan je onwijs veel sterkte toewensen!!!!!!!!
*sprakeloos*
K.imberly
Geplaatst: 31-07-11 19:56
Sterkte.
Ik weet wat je meemaakt. Toen ik 12 was en mn zusje 9, werd er bij mijn moeder slokdarmkanker geconstateerd. Een jaar en een paar weken later, toen ik 13 was kregen we op de 11e verjaardag van mn zusje te horen dat ze nog maar een of 2 weken te leven had.Mn vader en mn moeder hebben volgens mij samen veel geregeld van de afscheidsdienst en crematie. maarja.. ik weet hoe moeilijk het is waar je nu doorheen gaat, ik leefde toen in een soort van waas alsof het allemaal niet echt gebeurde. Voor mn gevoel zou alles weer normaal zijn zodra ik wakker werd, maar helaas.. Afscheid moeten nemen van iemand die zo belangrijk voor je is is heel moeilijk..
Het is nu al 3 jaar geleden, maar herinner me alles alsof het gisteren was.
Nou ja, nogmaals sterkte.
Als je er behoefte aan hebt: mijn pb staat open.
NeverGiveUp
Geplaatst: 31-07-11 20:04
Heel heel heel heel heel erg veel sterkte meis, voor de 2e keer, maar 1000 keer zou nog niet genoeg zijn, wees sterk!
mijn pb staat natuurlijk ook open
Fee_
Geplaatst: 31-07-11 20:06
Jeetje.. Weet even niet wat ik moet zeggen..
Wat zal jij het zwaar hebben nu. Heel veel sterkte de komende tijd!
Hvelreki
Geplaatst: 31-07-11 20:06
Wat erg! Heel veel sterkte voor jou, jouw familie, vrienden. En een dikke virtuele knuffel
Bah wat is het toch snel gegaan.. De afgelopen tijd is al zwaar geweest, maar ook de komende tijd zal het nog moeilijk gaan worden. Heel erg veel sterkte en een dikke knuffel voor jou en de rest van je gezin.
wow meis je bent nog jonger als mij en ik moet er echt niet aandenken! ik wens je super super veel sterkte toe de laaste uurtjes/dagen en me PB-box staat voor je open! geniet nog even en sluit deze laatste uurtjes zo goed mogelijk af
sunshine
Geplaatst: 31-07-11 20:32
... ik heb een brok in mijn keel...ik weet niet wat ik zeggen moet...
Ik wil je HEEL veel sterkte toewensen, wat moet dit toch ontzettend zwaar zijn
nine1987
Geplaatst: 31-07-11 20:34
Wat een vreselijke situatie TS, ik kan me niet voorstellen hoe je je nu voelt, maar ik wil jou en je familie van hieruit het allerbeste wensen!! Heel erg veel sterkte..