Ik vind het ontzettend knap dat je toch die vrouw hebt gesteund, want dat is ook niet makkelijk.
Blijf praten tegen mensen en vertel je verhaal en hoe je je voelt dan gaat het straks weer wat beter.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat een baas niks heeft aan een werknemer die liever naar huis gaat , waardoor dan het werk blijft liggen
Op zich kun je gewoon werken natuurlijk , als je thuis maar gaat zitten malen over wat er gebeurd is daar word ook niemand beter van
lucifertje schreef:Das echt niet prettig om mee te maken..
Ik heb het zelfde gehad alleen dan op een andere manier en was er zelf ook niet bij. Mijn schoonvader ging een visje op de markt halen. Staat even te kletsen met het personeel van de kraam, begint te wiebelen en slaat stijl achterover. Maakt ook zo'n rochelend/snurkend geluid. Werknemers van de Super hebben hem gereanimeerd en hebben met zo'n AED schokken doe gediend. Heeft helaas niks mogen baten. De ambulance kwam pas na 20 min aankakken. Alle ambulances waren op dat moment bezet en deze moest uit veghel komen dacht ik.
We zijn nog de medewerkers van de Super gaan bedanken maar die waren er niet meer, daar hebben we later gelegenheid voor gehad.
Deze mensen waren ook helemaal van de kaart af, gaat je echt niet in je koude kleren zitten.
Je hebt ontzettend goed je best gedaan TS!
Het enige wat ik een beetje vreemd vind, is dat ze hem dood hebben verklaard.. Dat mag alleen een arts doen en geen ambulance broeders.
lucifertje schreef:Het enige wat ik een beetje vreemd vind, is dat ze hem dood hebben verklaard.. Dat mag alleen een arts doen en geen ambulance broeders.