Blokering op abbonement, ander abbonement nemen mogelijk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Re: Blokering op abbonement, ander abbonement nemen mogelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 11:37

Was dat dan een aanbieding die maar een bepaalde tijd werkte ofzo?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 11:38

Waarom die laatste smiley? Dat lijkt me een beetje nutteloos en alleen een smiley plaatsen is niet toegestaan.
Ik ben benieuwd of je je abonnement toch krijgt.
en dan sms je wel erg veel zeg :=

basilicum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-11 11:40

Ik blijk sinds juni!! 2010 al zonder sms bundel te zitten. Ik heb toendertijd mijn belbundel omhooggedaan. Maar om een of andere reden is mijn sms bundel er toen afgegaan, terwijl ik dit nooit aangegeven heb.

Ik kreeg die hoge rekenignen al langer, en ikd acht altijd bij mezelf van sja.. Ik zat weleens op internet en blabla. Maar sinds drie maand heb ik een foon zonder internet, sms ik amper, bel ik amper (Was voorheen altijd met vriendlief, maar woon nu bij hem, dus is niet meer nodig) dus het kon gewoon niet.

Hij gaat nu voor mij uitzoeken hoe dit opgelost gaat worden, omdat het al zo lang loopt. Hij belt mij terug.

Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan, dat ik altijd maar dacht dat het mijn eigen schuld was 8)7

Ik sms inderdaad erg veel. Heb twee verzorgmeisjes voor mijn pony, en we houden mekaar contineu op de hoogte. En mijn ouders die ik nu nog amper in real life zie sms ik ook erg veel.
Ik sms zon 300 sms in de maand.

basilicum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-11 11:42

Nee het was geen aanbieding. Ik wist van mezelf dat ike en groot smser ben, en wilde dus ook een groot sms bundel. Ik zou een tientje per maand betalen, en kon dan eindeloos smsen. Dit zou mijn hele abbonement gelden.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 11:44

Dan is het niet slim om niet even in de specificatie te kijken hoe dat kan. Maar goed, lesje voor de volgende keer. Ben benieuwd hoe ze het gaan oplossen.

basilicum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-11 11:50

ik had me uberhaupt nog niet op tmobile geregistreert. nooit geweten dat het zo kon := :o

basilicum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-11 12:00

krijg 600 euro terug!!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 12:00

Daar heb je dan nog mazzel mee zeg!
en voortaan maar goed je contract en de site lezen!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 12:02

Tja zou eerst alles afhandelen en dan een nieuwe afsluiten wil je in die tussen tijd gewoon bellen en gebeld worden zou ik even een Prepaid nemen.

Is idd niet erg slim om niet met regelmaat in je rekening te kijken vooral als je een aanpassing doet ALTIJD controleren.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 12:09

Zo dat is heel netjes van T-mobile zeg!

basilicum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-11 12:14

Ben hier heel blij mee :j

Lucht ook echt op!

Ga zometeen naar wijchen toe, naar de tmobile winkel. (Nu het zo netjes opgelost is, zie ik geen reden meer om er weg te gaan). Om te kijken om mijn abbonement in plaats van te stoppen, toch te verlengen (Of indien dat niet kan, opnieuw een abbo te nemen). Ze kunnen me nu moeilijk weigeren daar het hun fout blijkt te zijn :D

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 12:30

basilicum schreef:
Ben hier heel blij mee :j

Lucht ook echt op!

Ga zometeen naar wijchen toe, naar de tmobile winkel. (Nu het zo netjes opgelost is, zie ik geen reden meer om er weg te gaan). Om te kijken om mijn abbonement in plaats van te stoppen, toch te verlengen (Of indien dat niet kan, opnieuw een abbo te nemen). Ze kunnen me nu moeilijk weigeren daar het hun fout blijkt te zijn :D

Ik zou hier even mee oppassen. Waarschijnlijk moet je eerst het bedrag betalen en krijg je het vervolgens terug. Als je het bedrag nu betaald duurt het even voordat het in het systeem verwerkt is en voordat de medewerkers je abo kunnen verlengen. Zolang de code achterstallige betaling er staat kunnen ze niks voor je doen.

basilicum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-11 15:51

Werd vamiddag gebelt. Tmobile. Om het rekeningnr tecontroleren. Hij was bezig te storten. Dus staat er morgen op als het goed is! Heb een nieuw abbo afgesloten vanmiddag. Toch kpn bleek goedkoper als tmobile, met een galaxy s 2. Waar ik nu ook op zit :p