Loiz schreef:vrienden (mede door zn broers) en op teamsport zit (mede door zijn ouders en familie hierop gegaan vroeger).
Mijn enige zus is 10 jaar ouder en spreek ik nauwelijks, ik ben verlegen en onzeker, geen makeuptype, niet zo sportief en
ben nooit op een sport gezet behalve paardrijden, maar dat staat ook op een laag pitje door gebrek aan bijrijpaard..
Ik heb even wat quotes bij elkaar gevoegd die mij eigenlijk direct opvielen tijdens het lezen van de tekst. Wat mij het meest opviel is dat hij kennelijk uit een ander soort huishouden komt, dat kan natuurlijk, dan jij. Dit speelt misschien deels mee in hoe je in het leven staat, ik ben bijvoorbeeld ook wat afwachtender, maar moet het niet bepalen. Als het goed is ontwikkel je jezelf ook nog door de jaren heen. Je schrijft dat je nooit op een sport 'gezet' bent. Maar je kunt toch een sport gaan doen die jij leuk vind? Nu begrijp ik dat je al aan het kijken bent, maar het gaat me meer om hoe je het schrijft (het gevoel dat er voor mij achter ligt). Ik hoop dat ik zo een beetje duidelijk was