Waarom doe ik alles fout?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KimBreda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 23:05

Heel herkenbaar dit helaas!

Wat goed helpt (voor mij) zoek inderdaad lekker een paardje waar je lekker mee bezig kan zijn zodat je met je gedachten daarbij bent en kan ontspannen, en dan kan je daar zoveel tijd in stoppen als je wilt! Even niet piekeren en nadenken!

Zo te horen heb je een vriend die het probeert te begrijpen en dit is ook al heel wat waard natuurlijk, probeer zelf te genieten en dingen te zoeken die je leuk vind. En veel vrienden is niet altijd handig kost veel energie beter een paar waar je af en toe gewoon lekker mee kan afspreken om iets leuks te doen!

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-11 17:51

Bedankt voor de reactie's!

Weekend ging wat minder omdat vriend eigenlijk gewoon geen tijd had voor me dit weekend en tot 6 uur uit gegaan was, baalde erg dat ik niet mee ben geweest.
Vriendin liet op t laatste moment ook horen dat ze niet mee ging naar concours, dus viel allemaal beetje tegen.
Maargoed gaat nu wel weer goed, vannacht bij mn vriend geslapen en weer goed gepraat. :j

Paardje zoeken is hier helaas niet zo makkelijk, maar wel druk bezig.

Ik ga overigens fulltime naar school ja, nog een week alleen, en daarna 4 dagen in de week werken.
Enige is dat ik af en toe flink twijfel of dit de opleiding is die mij echt ligt.. maar ik kan me er niet toe zetten te stoppen.

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 19:32

Loiz schreef:
vrienden (mede door zn broers) en op teamsport zit (mede door zijn ouders en familie hierop gegaan vroeger).
Mijn enige zus is 10 jaar ouder en spreek ik nauwelijks, ik ben verlegen en onzeker, geen makeuptype, niet zo sportief en
ben nooit op een sport gezet behalve paardrijden, maar dat staat ook op een laag pitje door gebrek aan bijrijpaard..

Ik heb even wat quotes bij elkaar gevoegd die mij eigenlijk direct opvielen tijdens het lezen van de tekst. Wat mij het meest opviel is dat hij kennelijk uit een ander soort huishouden komt, dat kan natuurlijk, dan jij. Dit speelt misschien deels mee in hoe je in het leven staat, ik ben bijvoorbeeld ook wat afwachtender, maar moet het niet bepalen. Als het goed is ontwikkel je jezelf ook nog door de jaren heen. Je schrijft dat je nooit op een sport 'gezet' bent. Maar je kunt toch een sport gaan doen die jij leuk vind? Nu begrijp ik dat je al aan het kijken bent, maar het gaat me meer om hoe je het schrijft (het gevoel dat er voor mij achter ligt). Ik hoop dat ik zo een beetje duidelijk was :)

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-11 11:15

Een hele tijd geleden dat ik hier gereageerd heb, maar toch wil ik even een update plaatsen.

Het gaat momenteel weer super gelukkig :D We zijn afgelopen week 2 dagen samen weg geweest en het gaat
gewoon lekker tussen ons. Ik ben gister wezen kijken bij een IJslander'tje om misschien bij te gaan rijden op dinsdag
en donderdag, en misschien mogelijk meer dagen, en vanaf vorige week begonnen met elke dinsdagavond met mn vriend te gaan zwemmen.
Ook werk ik nu regelmatig en gaat dat prima, en heb ik weer zin in mn school en opleiding. Verder ben ik bezig met het organiseren van
een surpriceparty voor mn vriend zijn 18de verjaardag :j Ik begin nu ook het eind aan mn rijlessen te zien en wil binnekort toch maar eens
een x mee uit gaan, even wachten tot vriendinnetje terug is. Daarnaast spreek ik mijn zus ook meer, ook 'zonder rede'.
Ik merk (en word ook regelmatig op gewezen door vriendlief) ook dat ik steeds lekkerder in mn vel zit.
Ik ben heel blij dat mn vriend en ik dit allemaal gehad hebben en we zijn nu sterker dan ooit! :+:

Wat ik nu nog voor doelen heb?
Die IJslander gaan doen, wekelijks blijven zwemmen, mn rijbewijs halen, mn 2de jaar met plezier afronden en een platter buikje..
En natuurlijk samen blijven met mn lieve vriend, maar daar zie ik geen problemen bij, want we gaan er allebei 1000% voor!

annelindeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 11:24

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Een betere update bestaat niet :D

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-11 19:21

Dankje! :D

ninaricci85

Re: Waarom doe ik alles fout?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 10:49

jeetje meid wat goed dat je zo positief bent nu. ik vind jer erg dapper overkomen in het topic. het moet nit makkelijk geweest zijn om dat gesprek met je vriend te voeren, maar je hebt het toch maar mooi gedaan. ik ben blij te lezen dat het nu zo goed met je gaat. hou je ons op de hoogte? ga zo door *\o/*

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-11 09:24

Bedankt!

Helaas weer een tegenslag, die IJslander gaat niet door.. dus nu maar advertentie geplaatst
op Marktplaats en Bokt, zie mn onderschrift ook ;) Hopelijk vind ik zo wel iets leuks.

Vandaag mn boeken binnen gekregen, en moest toch even slikken, flink wat stof die we
dit jaar er weer doorheen moeten halen, maarja. Vandaag vrij, morgen van 9 tot 6 werken
en savonds weer zwemmen.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 09:35

Jammer dat het zo ver is (België) anders had ik wel een vos die je kon rijden :)

annelindeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 21:14

Hoe is het nu TS? :)

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-11 15:49

Het gaat met vallen en opstaan. Wel wat beter, maar soms weer k*t..
Maarja, ik ben nogsteeds opzoek naar een bijrijdpaardje, aangezien de pony die ik aangeboden heb gekregen
helaas verkocht moet worden. Verder gaat het op school redelijk, alleen jammer dat maandag mn ipod uit mn
kluisje gejat is (sleutels kwijt geraakt..) en net in de week dat mn ouders weg zijn. Dus ik ga maandagavond
even aangifte doen en de verzekering opzoeken, hopelijk krijg ik dan nog wat vergoed. Wie t is is bijna zeker,
maar diegene zegt dat hij het niet is geweest en dus kunnen we helaas niks..

Ik mag trouwens 14 oktober eindelijk afrijden, en ben ook aan het uitzoeken hoeveel een auto'tje gaat kosten.
Daarnaast ben ik toch wel opzoek naar ander werk, maar dat is nog best moeilijk..
De doelen die ik eerder stelde zijn nogsteeds mijn doelen en dat gaat over het algemeen goed.

Wat mijn vriend betreft gaat het ook goed gelukkig, we zijn er voor elkaar en hij gelukkig heel erg voor mij.
Ik moet er nog wel aan blijven werken om m genoeg ruimte te geven, maar van zijn kant weet hij ook goed
dat hij ook steken laat vallen, waar we allebei ook hard aan werken.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 15:57

zo he ik dacht even dat ik mezelf even het topic zag openen ook ik zit momenteel in een enorme dip...
ook mijn man heeft veel vrienden en ik eigenlijk op 1 hand tellend...en daar ga ik niet vaak heen...
en ook ik heb vaak momenten dat ik enorm teleurgesteld ben als hij met vrienden weg gaat en geen zin heeft om wat gezelligs te gaan doen..
herken mezelf enorm in jou tekst..en ook hier zegt mijn man lief van verander want dit is niet leuk..

ik ga wel tegenwoordig vaak naar me paard

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-11 23:10

Even een updateje, het gaat best goed nu.
Hebben samne 2 weken op het huis van zn zus gepast, was erg fijn, elke nacht naast m slapen!
Maarja, dat is nu helaas weer voorbij. Maar toch zie ik genoeg nu :j

Enige minpunt is dat ik nogsteeds geen bijrijdpaardje heb gevonden..

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 16:54

meid, ik blijf het zeggen, ik ben trots op je. wat een vooruitgang. jammer dat je nog geen bijrijdpaardje hebt maar geef de moed niet op.