Nou we zijn weer terug thuis. Het was uiteindelijk erg gezellig maar het is tóch even spannend. Zéker als je weet dat ze op een bepaald moment écht aan het ontmantelen zijn.
Wuswa, maakt mij niet uit, laat ze maar lekker groot uitrukken, better safe than sorry
.
Onderstaand een verslagje met foto's (mag dat eigenlijk
):
Toen de wegen nog niet afgezet waren:

De paarden staan er nog nietsvermoedend bij:

In de stal worden de voorbereidingen getroffen zodat de paarden zich niet hoeven te vervelen:

Het 'laatste' avondmaal
:

Mooie kontjes op een rij, net de veemarkt
:

Een BOM zeg je...waar?

Wabfegjunouifeweenbom? :

De helicopter heeft tot 3x toe gecheckt of het gebied 'leeg' was en iedereen veilig binnen zat:

Er vermoeiend dit wachten
:

Hou jij de wacht? Dan doe ik even een dutje:

Mij kan niks gebeuren, ik heb mijn gepantserde masker al op
:

Toen de brandweer uit het bos kwam, wisten we dat het ontmantelen ging beginnen:

Ik háát wachten...:

De meesten waren niet onder de indruk:

En uiteindelijk kregen we om 20.45u (iets later dan verwacht) het seintje dat alles goed verlopen was en de paarden weer de wei op mochten.
Toen de vrachtwagens (4 stuks int totaal) weer uit het bos kwamen, wisten we dat het helemaal veilig was:

Gelukkig is het allemaal goed gegaan én hebben de paarden zich voorbeeldig gedragen. Ook super dat men zo grootschalig (de hulpdiensten maar ook bij ons op stal) is komen opdagen. Wij zijn voortaan fully voorbereid in case of emergencies
.
De foto's mogen uiteraard niet zonder toestemming gebruikt worden