Kindergeheimen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 16:22

EngeltjeS schreef:
Milly, callgirl, een giller hahahahahahahahahahahahahahahahaha! :P

Vroeger, met me beste vriendinnetje, verstopten we ons in de strijkkamer, met het raam open, gordijnen half dicht... Als er iemand langs het huis liep, riepen we iets keihards naar beneden.
"Hee lekkerding!" of "Opa!" maar soms ook kwetsende dingen. En daar hebben we enorme spijt van gehad.
Zo riepen we "Hee lelijkerd!" Helaas, wist die gene waar het vandaan kwam, en belde aan...
Geen haar op ons hoofd die dacht de deur te openen... Nog nooit zijn we zoo bang geweest :oo

uhu :D en ik maar proberen uitleggen wat ik bedoelde, voegde ik er nog aan toe "zoals in die film die ik laatst met papa gezien heb"
_O- _O- _O- Gelukkig had vaderlief snel door dat het over die film over die cowgirls ging, want toen waren de ogen plots allemaal op hem gericht :=

dat uit het raam roepen deden wij ook trouwens :D mensen nafluiten enzo, en ook wel eens iets gemeen :)) en maar denken dat ze niet doorhadden dat het van ons kwam, tot er idd eens iemand iets terug riep

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 16:27

_O-
geniaal :')

StonedRomy

Re: Kindergeheimen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 16:29

nou de laatste tijd weet ik pa toch wel te ergeren.
hij heeft nu zo'n rond brilletje en mijn gewoonte is om lekker hard door de zaak * waar dan 60 man zitten * te roepen hee harry potter.
nou veel mensen noemen hem nu zo

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 16:30

Essssss schreef:
Mijn moeder dacht vroeger dat de vissen in het agquarium ook wat drinken nodig hadden! Daarom gooide ze er maar yoghi bij, konden ze ook wat drinken. Dat hebben ze niet lang overleefd :D

Je moeder..? :oo Je zou toch denken dat die wel beter weet..?

Wat worden er veel beestjes gemarteld door kinderen zeg :\

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 16:31

xConnie schreef:
Essssss schreef:
Mijn moeder dacht vroeger dat de vissen in het agquarium ook wat drinken nodig hadden! Daarom gooide ze er maar yoghi bij, konden ze ook wat drinken. Dat hebben ze niet lang overleefd :D

ik denk toen die nog klein was :+

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 16:32

ma had nooit door dat vissen niet uit de bak konden :') toen was ze 40

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 16:33

Ik had een lieveheersbeestje ziekenhuis! :oo

Trok met vriendinnetjes de pootjes en vleugeltjes eraf en plakte ze er vervolgens weer aan met tape! Echt zéér ernstig! Het ziekenhuis bestond trouwens uit luciferdoosjes!

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 16:35

ma moest weg en naja ze begonnen met mijn lichaam ik heb die arts uit gescholden voor antibiotica * niet normaal dat een 5 jarige dat woord kent eigenlijk *

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 16:41

Ave schreef:
Ik lustte echt niets als kind maar ik moest mijn bord bij het avondeten altijd leeg eten. Sterker nog, ik moest desnoods alleen aan tafel blijven zitten tot alles op was. Helaas hadden we geen hond om het bij naar binnen te schuiven en dus zat ik daar bijna iedere avond te wippen op mijn stoel met een bord vol. Dat moest anders, dus toen mijn moeder op een avond al was gaan afwassen heb ik mijn bord gepakt, ben naar het toilet geslopen en heb alles door het toilet gespoeld.

Ik was ervan overtuigd dat ik het goed en stiekem had gedaan. Kom heel onschuldig terug de kamer in, met het lege bord in mijn hand (heel subtiel al zeg ik het zelf) staat mijn moeder daar. Een tikkeltje rood aangelopen en armen over elkaar. Ik heb het in ieder geval geweten, laat ik het zo zeggen. :o

hihi dat heb ik ook wel eens gedaan :j
en ook regelmatig als we stampot aten (vond/vind ik niet zo lekker) en mn moeder draaide zich dan om of ging bijv even uit de keuken iets pakken dan kiepte ik snel de helft van mn bord terug in de pan.
en dan vooral niet teveel terug kiepen want dan viel het op :j elke keer als ze dan niet keek dan schoof ik weer een deel van mn portie terug in de pan.
ben nooit betrapt overigens, haha. (en dat mn broertjes me nooit verraden hebben is ook wonderbaarlijk)

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 16:42

Geniaal topic dit :')

Ik heb vroeger toen ik klein (5 jaar) een dag lang met 3 stippen maandverband in mijn onderbroek gelopemn omdat ik dat graag wou want ik wist niet waarvoor het was.. maar het zou vast 'zacht' zitten.
En ook het haar knippen heb ik een keer samen met een buurmeisjes gedaan.. tot onze moeders het zagen via het raam buiten (maar toen was er al aardig wat vanaf)..

Ik gaf altijd lieveheerstbeestjes zwemles.. stopte ze in een melkfles die volgeregend was.. en dan deksel erop..
oww en vroeger dacht ik dat als je de vleugels van een vlinder eraf trok dat je dan weer een rups had :') arme beestjes

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 16:49

Haha, leuke verhalen.

Veel herkenbare dingen ook, beestjes vangen als huisdier, parfum maken..

Toen ik klein was had mijn zus een vleesetende plant. Ik had net ergens iets opgevangen over vegetarisch zijn enzo, dat vlees eten niet goed was. Toen kwam ik op het geniale plan om die vleesetende plant ook vegetarisch te maken, en heb kaas in alle bekjes gepropt. Dat vond mijn zus wat minder geniaal, want plantlief hield blijkbaar niet van kaas en legde het loodje.

Ook was ik als hummel al erg ondernemend. Ik heb een keer een hamster 'gekocht' bij de buurvrouw toen ik 4 was. Waren mijn ouders niet zo blij mee.

Toen ik 6 was vond ik kippen leuk (mijn buurvrouw had een kip, en ik was altijd nogal van de bevliegingen), en had ik bij een boertje uit de straat geregeld dat ik een nestje kuikentjes kreeg. Had het al helemaal uitgedacht, had al een heel hok getekend dat ik zou gaan bouwen met hout uit de schuur. Toen kwam het boertje bij mijn moeder aan de deur om te vertellen dat het nog maar 8 kuikentjes waren in plaats van 10, er waren er 2 doodgegaan. Mijn moeder wist nergens iets vanaf en toen bleek dat ik dat had geregeld ging het feest dus mooi niet door. Heb tranen met tuiten gehuild, en vond het toen zó oneerlijk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 16:52

marleen_88 schreef:

Trok met vriendinnetjes de pootjes en vleugeltjes eraf en plakte ze er vervolgens weer aan met tape! Echt zéér ernstig! Het ziekenhuis bestond trouwens uit luciferdoosjes!

Dat had ik heel vroeger met kikkers :oo

Een vriendin van mij woonde in het buitengebied,en ik zat al jaren bij de WNF rangerclub,dus toen gingen we bij hun buren (waren de enige in de buurt daar) aanbellen om geld in te zamelen,kregen we 1 euro,en vriendin vond dat zo weinig dat ze het zelf had gehouden,ik heb er nog jaren over ingezeten,vond dat zo erg...

Mensen naroepen hebben we ook heel vaak gedaan :j

En als ik apart (= in de garage) moest zitten met eten (Als ik niet doorat ofzo),vond ik het schijnbaar leuk om met de boormachine in mijn vlees te boren,en dat vervolgens in de gereedschapskoffer van mijn vader te stoppen :=

En ik wou vroeger heel graag een vis,had ik bij de buren een goudvis uit de vijver gejat,en die in een bloemenvaas gestopt,tot ik er achter kwam dat dat niet paste,toen de goudvis snel terug gedaan. En vooral heel schijnheilig tegen de buurvrouw doen :')

ooh,en toen ik een keer heel boos op mijn zusje was heb ik 2 van haar barbies ontdaan van het haar,en de hond maar de schuld geven
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-05-11 17:08, in het totaal 1 keer bewerkt

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 16:55

ik was snoepjes aan het verzamelen bij de bioscoop en toen kwam mijn opa en dwong me die hele zak te stelen omg wat vond ik dat erg

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 16:57

Als klein kind pakte ik altijd de telefoon en deed mee aan belspelletjes ,
En ik maar blijven ontkennen dat ik het was :') inmiddels al een hele hoge rekening :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 16:59

skyline schreef:
Als klein kind pakte ik altijd de telefoon en deed mee aan belspelletjes ,
En ik maar blijven ontkennen dat ik het was :') inmiddels al een hele hoge rekening :P

_/-\o_
Haha sorry,maar hier moest ik even keihard om lachen :') :')

Maurent

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 17:05

Ik knipte de haren van mijn speelgoed paard af.
Ik had blonde haren en mijn vader zwarte dus tjaa.. mijn moeder gaf altijd mijn vader de schuld! _O-

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 17:11

Oh god, als ik zo terug denk.. Pff !

Naast het geld stelen, douchecabine vol smeren met tandpasta, borden met eten expres laten vallen als ik het niet lekker vond,
boodschappen doen en snoepjes kopen ( en dan zeggen dat je het geld verloren was ) en inderdaad de bekende belspelletjes
( Lees: kindertelefoon bellen en de grootste leugens ophangen :') ) .

Maar het ergste is toch wel dat ik en een vriendinnetje vaak tijdens de verbouwing van ons nieuwe huis daar heen gingen,
om dan lekker op het balkon te zitten en hondenbrokken naar beneden te gooien ( woon in het centrum aan een fietspad. )
Hilarisch hoe erg mensen soms konden schrikken :')

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 17:17

marleen_88 schreef:

zo had ik een naaktslakken hotel, vlak naast het fietsenpad, toen we terug kwamen van winkelen waren ze plat ;(

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 17:18

xConnie schreef:
Essssss schreef:

Precies wat TheHorseInn zegt, er staat Vroeger, dat betekend dat ze dat deed toen ze klein was. Het zou wat zijn als ze nu nog dacht dat vissen drinken moeten.. :D

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 17:20

ddat zou wel heel erg zijn :=

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 17:22

Ik verzamelde altijd kauwgompjes die aan de straat geplakt zaten en die at ik dan op. En als mijn moeder dan vroeg hoe ik aan die kauwgom kwam zei ik dat ik het van een vriendinnetje had gekregen. Echt te ranzig, als ik eraan denk word ik nog misselijk!

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 17:25

mijn geheim was altijd dat ik ooit een cardioloog in opleiding heb uitgelegd hoe alles in die ruimte werkte en wat dat rare geluid toch was :') zo sneu die jongen hij snapte niks van mijn hart je moet toch maar 4 kamers hebben emmm tja mijn 5e is een afweiking

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 17:46

Haha wat een verhalen hier zo :D.

Ik had vroeger de neiging om in winkels kleren uit pashokjes te stelen en in de winkel te hangen. Tot ik een keer een grote enge meneer zijn broek van de grond mee nam en hij direct het hokje uit kwam. Oeps :o.

Het 6 jarige zoontje van een stalgenoot heeft een eigen shetlander en hij heeft die pony compleet kaal geknipt. Echt alles er af. De haren had hij begraven in de mesthoop. En maar snoeihard vol houden dat hij het niet was.

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 17:47

Ik heb de haren van mijn lievelingspop geknipt, en echt slecht, echt zo met plukken en beetjes...had er daarna, toen ik merkte dat het toch niet bijgroeide, heeeeeeeeel veel spijt van!

Onze tuin is zeer hoog ommuurd en in onze kinderwereld dachten mijn broertje en ik dat de muur ook het einde van de wereld was ofzo, want op een dag (5-6jaar) besloten we om al het speelgoed dat we beu waren daarover te gooien. Dan zouden we wel nieuw speelgoed krijgen was onze redenering. Dag later stond opeens onze buurvrouw met haar armen vol met ons speelgoed aan de deur :o
We hebben het daarna nog een paar keer geprobeerd, maar onze buurvrouw bracht altijd mooi alles terug ;(

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 17:56

Mijn broer wou toen hij een jaar of 5 was met de autotjes spelen, maar het regende en het was veel leuker om in het zand te rijden met de autotjes! Heeft hij toen een zak bloem over de tafel gestrooid om daar in te gaan spelen met de autotjes.. :') (als ik die foto's zie _O- ALLES is wit :'))

Ik ging vroeger toen ik 5/6 was wel eens stiekem een fikkie steken :o (Zat in de familie geloof ik want mijn broer heeft een keer per ongeluk een bosje in de fik gezet bij mensen in de tuin :'))

Mijn broer en ik gingen vroeger altijd samen in bad. Tot hij een keer in bad ging poepen :')

En ik ging vroeger altijd strippen := Midden op de camping en dan ging ik daarna paaldansen met de tentpalen *D

Ik at ook nooit mijn bord leeg en dan moest ik op de trap verder eten.. Alleen bij de trap waren de voegen nog niet gevoegd dus je raad wel waar mijn eten bleef *D Mijn ouders zijn er nooit achter gekomen..

Ik ging ook altijd vechten met mijn broer en dan was er iets kapot gegaan ofzo waarna we beide heel onschuldig deden dat het per ongeluk was gebeurt toen we met de honden speelde O:)