. Lesgeven gaat ook niet altijd goed, want hij gaat gewoon in discussie en de les word dan door een van beide voortijdig afgebroken met boze gezichten
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Lesgeven gaat ook niet altijd goed, want hij gaat gewoon in discussie en de les word dan door een van beide voortijdig afgebroken met boze gezichten
. 
En ik grapte altijd dat zo'n strak broekje met laarzen bij een vent wel een afknapper was 
? Inderdaad, iemand die paarden ook hartstikke leuk vindt en zelf al reed toen ik hem ontmoette
En ik moet zeggen, toch wel erg leuk om samen een hobby te delen en samen buitenritten te kunnen maken
! En hij past ook niet binnen mijn stereotype-beeld van de paardrijdende man, haha
! Die hobby delen we trouwens wel.
/

Hij heeft vroeger wel fanatiek gereden en weet ook ontzettend veel van paarden, maar bemoeit zich niet echt met mijn beesten! Natuurlijk zegt hij zijn mening en helpt me ook bij dingen, maar het is en blijft mijn hobby die ik op mijn manier wil uitoefenen
Mijn vriend was al "mijn" perfecte man toen hij nog niet zo veel met paarden had. Dus het paardrijden was zeg maar niet essentieel. Maar toch is hij nu helemaal verslaafd. Dit heeft niets met mij of met het paardrijden te maken maar stomweg omdat hij een enorme klik heeft met mijn paard. Aan de ene kant is het ideaal omdat ik de meest vertrouwde bijrijder heb die een mens zich kan wensen (bovendien vindt paardlief mijn vriend volgens mij leuker dan ondergetekende
...). Aan de andere kant is het soms wel lastig omdat vriendje nog niet verder is dan stap en draf en een beetje sturen en ik dus niet zo snel vooruit kan als wanneer ik mijn paard alleen zou rijden. Bovendien heb ik soms een planning met paardrijden er in en dan heeft meneer ook ineens zin om te rijden
. Maar al met al is het heel fijn om de dagelijkse zorg maar ook de "paardenverhalen" te kunnen delen met elkaar. Heerlijk, lekker 's avonds op de bank het met elkaar eens zijn dat wij het meest fantastische paard ter wereld hebben
Concorde schreef:Ik heb 1 keer een vriend gehad die er álles van wilde weten, mateloos interessant ging lopen doen, en tot overmaat van ramp me na het eerste concours waarbij hij mee was nog even advies ging geven adhv m'n startcoupons... Ik was er zoooo klaar mee![]()
Doe mij maar een vent die het gewoon accepteert. Hij hoeft echt niet mee, hoeft niet te vragen hoe het met t paard gaat, als ie mij niet zeurt als ik wel een keer halsoverkop weg moet omdat er een veearts bij moet komen ofzo. Een vent heeft bij mij ook niet echt zoveel te klagen, ik zit niet 24/7 op stal, hoef er niet heen om te voeren oid...
Die paarden zijn mijn ding, hij zoekt maar een andere leuke hobby
Ben er dus ook heel blij mee
Maar niet iemand die er zijn werk van heeft gemaakt. Ik ben namelijk iemand die voldoende aandacht nodig heeft.
Concorde schreef:Ik heb 1 keer een vriend gehad die er álles van wilde weten, mateloos interessant ging lopen doen, en tot overmaat van ramp me na het eerste concours waarbij hij mee was nog even advies ging geven adhv m'n startcoupons... Ik was er zoooo klaar mee![]()
Doe mij maar een vent die het gewoon accepteert. Hij hoeft echt niet mee, hoeft niet te vragen hoe het met t paard gaat, als ie mij niet zeurt als ik wel een keer halsoverkop weg moet omdat er een veearts bij moet komen ofzo. Een vent heeft bij mij ook niet echt zoveel te klagen, ik zit niet 24/7 op stal, hoef er niet heen om te voeren oid...
Die paarden zijn mijn ding, hij zoekt maar een andere leuke hobby