Parkeren kun je het beste bij kronenburg doen. Is gratis en je kunt vaak redelijk snel weg weer na afloop. Je moet alleen dan even de snelweg oversteken. Rijnhal is meestal ook betaald parkeren met evenementen.
Mijn moeder is gisteren geweest en heeft de hele middag in een of andere cubaans restaurantje gezeten! Geen idee hoe het heet! Zal het eens navragen als ik er aan denk!
Je zit dan tegenover het gelredome, dus moet je een stukje lopen, maar de snelweg oversteken. Maar zit wel een brug hoor
Cubone
Geplaatst: 11-05-11 18:21
In de stad kun je vaak met concerten niet reserveren daar moet je ook even rekening mee houden Want de eigenaars van de restaurants denken dan wij zitten toch wel vol vanavond Maar dan moet je even bellen naar het restaurant waar je naar toe wil om te kijken of dat wel of niet kan.
Ik ben afgelopen zaterdag naar marco borsato geweest ( je mag blij zijn dat het vrijdag niet zo warm wordt! )
Je kunt gewoon bij het gelredome zelf parkeren. Maar dan moet je wel op tijd zijn. Wij waren er rond 3 uur (toen al, mn moeder wou optijd weg haha) en toen was er nog genoeg plek. Het kostte €12,50 euro. De verkeersregelaar, of hoe dat heet, zei dat het na het concert een snelle doorstroming was. Dat was inderdaad zo, we hebben 3 kwartier op de zelfde plek gestaan, 10 meter van onze parkeerplaats af! Niet dus...
Waar je kunt eten weet ik zo niet, wij hebben 4 uur(!!!!) bij de mac donalds op het terras in de zon gezeten. Ongeveer rond 4 uur tot een uur of 7/8 zijn er aangepaste menus. Je kunt geen speciale bestellingen, mac flurrys enz enz kopen.
Heb het topic niet doorgelezen dus weet niet of je dit al wist
Juut
Geplaatst: 11-05-11 21:51
Op de Korenmarkt zijn verschillende leuke restaurantjes
joke20
Geplaatst: 13-05-11 19:38
Heb bij de mac gegeten vlakbij hema en kruidvat. Was makkelijk te vinden