Jack Sparrow !

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 23:54

He gelukkig, ligt niet aan mij Haha!

Maar ik heb een nieuwtje, kijk snel bij mijn oude topic over de film Knipoog

Xyris

Berichten: 9459
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 23:57

ik las het helemaal TOP!!!!!! Ik hoop dat het doorgaat!!!!!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 00:06

Ja ze hebben het duidelijk weggewerkt. Maar de reden, die is mij ook onbekend Verward

Xyris

Berichten: 9459
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-03 00:08

nouja zal wel Lachen wie weet komt het nog eens aan het licht!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 00:17

Antoinette schreef:
He gelukkig, ligt niet aan mij Haha!

Maar ik heb een nieuwtje, kijk snel bij mijn oude topic over de film Knipoog


Welk topic? Link? (of zet je nieuwtje gewoon hier neer...)

Shiloh

Berichten: 19807
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 07:30

antoinette's topic over pirates of the carribean op jeugdhonk Knipoog

Maar inderdaad ze hebben het woord jack weggewerkt... ik zei ook al eerder, dat hadden ze net zo goed kunnen laten staan! Ik heb op de fansite van johnny trouwens gevraagd of iemand een duidelijke foto had! Ik ga even kijken of ik daar antwoord op heb gehad....

Shiloh

Berichten: 19807
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 07:47

Ik heb enigsinds geprobeerd de geplaatste foto van antoinette te verduidelijken en de tattoo iets gedraaid zodat je hem beter kunt zien, en daar is toch duidelijk dat het eerst de meeuw of duif of whatever tussen de wolken is, vervolgens de geribbelde lijntjes (het water) en daaronder met sierlijke letters het woord jack...

Afbeelding

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 07:57

Ik vind het dus vreselijk dat soort zgn. stoere mannen met tattous en een wasbord. Juk. Geef mij maar een man waarin je kwetsbaarheid ook kan zien. Niet dat Depp lelijk is, integendeel hij heeft een mooi koppie maar geef mij toch mijn blonde scharminkeltje met de blauwe oogjes maar Lovers

Shiloh

Berichten: 19807
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 09:30

ow maar fasel johnny depp kan heel kwetsbaar zijn hoor! Je zult in hem nooit het prototype stoere man ontdekken! En ook nooit een standaart actuer waar bijalles om de glitter en de gloom gaat...

Elk van zijn tattoo's heeft hij echt niet laten zetten om stoer te zijn, maar elk van hen heeft een persoonlijke en emionele waarde! Neem nou het indianen hoofd, die heeft hij daar neer gezet om zijn band met zijn indiaanse opa te benadrukken en op zijn andere arm, een hart met betty sue, die is er voor zijn moeder, die betty sue heet...

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 11:12

Idd wat Shiloh al zegt, Johnny heeft die tatoo's niet omdat hij een 'stoere' of 'ruige' man zou zijn.
Ook de rest van zijn tatoo's hebben veel te maken met zijn familie (kinderen of ex-vriendinnen)
Hij ziet zijn lichaam als een soort dagboek, die hij op deze manier bijhoud Verward (beetje raar is hij wel ja Haha! )

Verder is het echt geen stoere man. Heb je ooit wel een een interview met hem gezien? Hij is zo verlegen, hij durft amper in de camera te kijken. En heeft echt 101 zenuwtrekjes (heel leuk om op te letten Knipoog )

Xyris

Berichten: 9459
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-03 13:03

Antoinette schreef:
Verder is het echt geen stoere man. Heb je ooit wel een een interview met hem gezien? Hij is zo verlegen, hij durft amper in de camera te kijken. En heeft echt 101 zenuwtrekjes (heel leuk om op te letten Knipoog )


Hehe en dat speelt dan in films Haha! wat grappig, hij doet het heel erg goed :S maar misschien verklaart dat dat hij juist de vreemde types uitkiest om te spelen Haha! dan is hij alles behalve zichzelf in een film

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 15:24

Ja daarom. Ik denk dat het voor het makkelijker is om voor de camera te staan als hij iemand anders is, dan dat hij zichzelf is.

Hier komt nog een bij dat hij (denk ik, valt mij iig altijd op) erg goed op moet letten in interviews wat hij wel en niet wil/kan zeggen.
Hij heeft om 1 zin af te maken altijd 3-4 zinnen nodig.

Shiloh

Berichten: 19807
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 18:02

ja idd antoinette, hij is ERG verlegen! Hij durft ook nooit zijn eigen films terug te zien, hij zegt dat hij dat heel raar en eng vind.

En dan nog, Johnny wil helemaal geen idool zijn, ik vind hem echt een van de weinige acteurs, die zich niet laat meeslepen in het beroemd zijn, maar gewoon lekker teruggetrokken en zichzelf blijft, dit is vooral een van de redenen dat ik hem zo bewonder!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 18:24

Ha zucht ja dat zijn leuke mannen geen straf om naar te kijken. Pirates of the carabean was dan ook smikkelen en smullen Vingers aflikken Tong uitsteken

Sanne9489

Berichten: 1022
Geregistreerd: 15-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 18:47

welke topic bedoelen jullie in welke forum staat ie??

Sanne9489

Berichten: 1022
Geregistreerd: 15-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 18:49

never mind al gevonde Knipoog kword een beetje kippig Schijnheilig

Xyris

Berichten: 9459
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-03 22:35

Antoinette schreef:
Ja daarom. Ik denk dat het voor het makkelijker is om voor de camera te staan als hij iemand anders is, dan dat hij zichzelf is.

Hier komt nog een bij dat hij (denk ik, valt mij iig altijd op) erg goed op moet letten in interviews wat hij wel en niet wil/kan zeggen.
Hij heeft om 1 zin af te maken altijd 3-4 zinnen nodig.


Ik moet toch nodig eens een intervieuw van hem gaan kijken... Ik word nou nieuwsgierig

Xyris

Berichten: 9459
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-03 22:36

Shiloh schreef:
ja idd antoinette, hij is ERG verlegen! Hij durft ook nooit zijn eigen films terug te zien, hij zegt dat hij dat heel raar en eng vind.

En dan nog, Johnny wil helemaal geen idool zijn, ik vind hem echt een van de weinige acteurs, die zich niet laat meeslepen in het beroemd zijn, maar gewoon lekker teruggetrokken en zichzelf blijft, dit is vooral een van de redenen dat ik hem zo bewonder!


Ik begin op deze manier ook bewondering voor hem te krijgen Verward maar ik moet ook zeggen op die foto met die piano, staalt ie ook een hele rustig, niet overdreven type uit, heel relaxed en heel gewoontjes.

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 22:40

Hmm nu ik dit allemaal lees heb ik alleen al meer bewondering voor Johnny... hij's echt een mega-goede acteur! Vooral in PotC. Ik was helemaal gek van Orlando (nog steeds wel), maar als je het acteren gaat vergelijken, blinkt Johnny toch wel uit (maargoed hij's wel wat ouder).

Had iemand trouwens gelezen dat stukke in de Fancy, of Elle-girl... "een mep van depp" haha dat hield in als je een foto maakte van zn kinderen dat ie de fotograaf ging slaan, hij mocht wel op de foto maar zn kids niet, die waren nog klein enz... vind ik best goed van hem.

Xyris

Berichten: 9459
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-03 22:42

SweetTinka schreef:
Had iemand trouwens gelezen dat stukke in de Fancy, of Elle-girl... "een mep van depp" haha dat hield in als je een foto maakte van zn kinderen dat ie de fotograaf ging slaan, hij mocht wel op de foto maar zn kids niet, die waren nog klein enz... vind ik best goed van hem.


Dat noem ik nou karakter Haha!

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 22:45

precies... ik wordt steeds meer fan Haha!

Xyris

Berichten: 9459
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-03 23:18

Lachen ik vraag me af of ik ooit fan van iemand zal worden, maar als ik nu een top 10 zou moeten maken zou depp wel op 1 staan denk ik

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 23:21

Sja maja wat is fan zijn he?

De tijd dat ik miljoenen plaatjes van iemand verzamelen en allemaal foto's enzo op mn kamer hing ben ik wel voorbij... maar het is wel zo dat ik hem erug graag zie acteren en daarom ook veel films van hem kijk, of ga kijken. Ik bewonder hem gewoon als acteur en als persoon hoe ie is. En hij's geweldig Lachen

Xyris

Berichten: 9459
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-03 23:27

Ja, je hebt gelijk, hij speelt ook top, maar het probleem is, ik vind hem leuk als Captain Jack Sparrow, depp opzich is wel ok Lachen maar verder niks eigenlijk.... Wel wil ik eigenlijk wat intervieuws over hem lezen en wat meer info hebben over de film (behalve de site) Zijn er ook mensen die toevallig een blad weten van deze week waar intervieuws of meer info over PotC in staat? Of een andere site behalve de originele?

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 23:32

kwa uiterlijk vind ik hem ook in PotC het beste uitzien (al ziet ie verder ook oke uit hoor), maar het acteren vind ik in iedere film echt geweldig. En meer info over de film zou ik ook wel willen Haha! dus tips zijn welkom Haha!