Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Laten we voorop stellen ik ook vind dat de medewerkers in hadden moeten grijpen. Aan de andere kant: in Amerika krijg je geen uitkering als je ontslagen wordt, als je om zoiets ontslagen wordt (het niet opvolgen van orders) dan heb je heel weinig kans om weer aan het werk te komen, en mensen die dit soort baantjes hebben moeten vaak 2 of zelfs 3 baantjes werken tegen minimum loon om rond te komen. Dan snap ik best dat je eventjes nadenkt voordat je ergens tussen springt, hoe banketstaaf dat ook is.
Ik hoop voor deze vrouw dat ze er weer helemaal bovenop komt.
JuliaMaria schreef:Ja in theorie klinkt het leuk. Neemt niet weg dat de praktijk is dat dit meisje misschien wel hersenschade op heeft gelopen, om over een trauma nog maar niet te spreken... Misschien kan zij daardoor helemáál niet meer werken? Ze zou niet de eerste zijn die de straat niet meer op durft door zulke gekkigheden..
Ik zou me uberhaupt kapót schamen als ik niets zou doen zodat ik mijn eigen hachie kan redden, terwijl het een ander (letterlijk en figuurlijk) de kop kost waar ik bij sta.
Vjestagirl schreef:Laten we voorop stellen ik ook vind dat de medewerkers in hadden moeten grijpen. Aan de andere kant: in Amerika krijg je geen uitkering als je ontslagen wordt, als je om zoiets ontslagen wordt (het niet opvolgen van orders) dan heb je heel weinig kans om weer aan het werk te komen, en mensen die dit soort baantjes hebben moeten vaak 2 of zelfs 3 baantjes werken tegen minimum loon om rond te komen. Dan snap ik best dat je eventjes nadenkt voordat je ergens tussen springt, hoe banketstaaf dat ook is.
Ik hoop voor deze vrouw dat ze er weer helemaal bovenop komt.
carolalisa schreef:dit is toch niet normaal meer. ik ben liever mijn baan kwijt dan dat ik dit had moeten zien! ik had ze per direct eruit getrapt en de deur op slot gedraaid. hoor er ook nog een op de achtergrond lachen. naaaa dit is echt ongelofelijk. op t laatst is het volgens mij gewoon een epileptische aanval door de shock. echt ongelofelijk dat ze dit zo laten gaan. stelletje helden.
Negra_Lover schreef:Ik snap niet hoe iedereen kon toekijken, en het uberhaupt kon filmen, kreeg er echt tranen van in mijn ogen, vind dit echt te ver gaan. Meteen iedereen daar ontslaan omdat ze niks deden