Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en toen vroeg iemand "zeg, wat zijn júllie eigenlijk van de jarige want ik kén jullie helemaal niet?"
Nicolletje schreef:Het meest asociale wat ik me zo kan bedenken is dat ik een keer met een vriendin ergens wat wilde drinken, maar er stond "vanavond besloten feest" op de deur.
Toen zijn we gewoon naar binnen gegaan, drankje en bitterballetje genomenen toen vroeg iemand "zeg, wat zijn júllie eigenlijk van de jarige want ik kén jullie helemaal niet?"

Nicolletje schreef:Het meest asociale wat ik me zo kan bedenken is dat ik een keer met een vriendin ergens wat wilde drinken, maar er stond "vanavond besloten feest" op de deur.
Toen zijn we gewoon naar binnen gegaan, drankje en bitterballetje genomenen toen vroeg iemand "zeg, wat zijn júllie eigenlijk van de jarige want ik kén jullie helemaal niet?"
piezze schreef:Hhilde schreef:Liegen en roddelen. En daar ben ik niet trots op.
Op dit moment ben ik daar mee bezig en het gaat al een stuk beter dan eerder!
waar ben je mee bezig nu? met liegen en roddelen of juist met minder?
Het staat er wel krom nu ik het overnieuw lees idd. En het wordt nu minder, eerst was ik ronduit gewoon een trut en -dat klinkt apart- had ik een soort dwang om te liegen en roddelen. Gewoon mensen tegen elkaar opzetten. Nu ik heb gezien wat ik daarmee kan aanrichten, weet ik dat het verkeerd is. Voor anderen maakte ik veel kapot, maar ook voor mezelf. Nu roddel ik niet meer en liegen biecht ik altijd direct op als ik op de automatische piloot er iets uit gooi. Sommige mensen zullen dit niet begrijpen helaas, maar ik weet nu iig voor mezelf dat het nu zo goed gaat

em_papillon schreef:Kinderen kunnen bij mij niets goed doen en ik geef ze altijd een vuile blik wanneer ze zo irritant je aan blijven staren..
Verder kan ik ook nogal 'pittig' uit de hoek komen.. En ik betrap mezelf nogal eens op vooroordelen
, ik ga die irritante gevalletjes altijd na doen en ik ben ook wel eens zomaar door een vreemd kind geslagen. Nou die heeft toch een tik terug gehad.
Niet in de zin van bumperkleven, afsnijden en ander gevaarlijk rijgedrag, maar ik trek graag het gas open en rijd graag wat strakkere lijnen dan de gemiddelde chauffeuses
Of het aso is.. kweenie..
:
. Hij ging enorm schreeuwen achterom kijkend naar mij toen hij weer recht op zijn fiets zat. Toen ben ik mijn auto uitgesprongen en heb mijn jarenlange frustratie van wielrenners die zich de gehele weg toe-eigenen eruitgeschreeuwd (dat hij op het fietspad hoorde met zijn fiets, en nog wat hele onaardige woorden). (Oef: er komt weer wat boven... die 'kijk uit kijk uit'-roepen van die gasten...)