Asociaal gedrag van jezelf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:10

ook doodeerlijk ( blijkbaar heel bot) soms mag ik subtieler zijn, mja ik zeg nou eenmaal graag (mijn) waarheid.

piezze

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:11

Hhilde schreef:
Liegen en roddelen. En daar ben ik niet trots op.
Op dit moment ben ik daar mee bezig en het gaat al een stuk beter dan eerder!

waar ben je mee bezig nu? met liegen en roddelen of juist met minder?

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:13

lifaya schreef:
Goof schreef:
Mijn mening ergens over geven en achteraf beseffen dat ik dat best tactischer had kunnen verwoorden of beter gewoon helemaal achterwege had kunnen laten :D

hier ook :')

Uhu, hier ookal. Mijn god wat ben ik toch asociaal _O-

Edit; typoo !

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:14

Het meest asociale wat ik me zo kan bedenken is dat ik een keer met een vriendin ergens wat wilde drinken, maar er stond "vanavond besloten feest" op de deur.
Toen zijn we gewoon naar binnen gegaan, drankje en bitterballetje genomen :P en toen vroeg iemand "zeg, wat zijn júllie eigenlijk van de jarige want ik kén jullie helemaal niet?" >;)

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:14

-Door anderen heen Praten :+

-banketstaaf doen tegen mensen die ik niet aardig vind! :o

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:15

Nicolletje schreef:
Het meest asociale wat ik me zo kan bedenken is dat ik een keer met een vriendin ergens wat wilde drinken, maar er stond "vanavond besloten feest" op de deur.
Toen zijn we gewoon naar binnen gegaan, drankje en bitterballetje genomen :P en toen vroeg iemand "zeg, wat zijn júllie eigenlijk van de jarige want ik kén jullie helemaal niet?" >;)

Haha, wat hebben jullie toen gezegd dan? :+

DDW1190

Re: Asociaal gedrag van jezelf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:17

Ben ook erg benieuwd!

Ik heb wel meerder asociale dingen gedaan!
Ik zou even nadenken..

_00_0

Nicolletje schreef:

Haha dat heb ik een keer met mijn vader gedaan op een bruiloft. Heel asociaal ja :j

Hhilde

piezze schreef:
Hhilde schreef:
Liegen en roddelen. En daar ben ik niet trots op.
Op dit moment ben ik daar mee bezig en het gaat al een stuk beter dan eerder!

waar ben je mee bezig nu? met liegen en roddelen of juist met minder?

:') Het staat er wel krom nu ik het overnieuw lees idd. En het wordt nu minder, eerst was ik ronduit gewoon een trut en -dat klinkt apart- had ik een soort dwang om te liegen en roddelen. Gewoon mensen tegen elkaar opzetten. Nu ik heb gezien wat ik daarmee kan aanrichten, weet ik dat het verkeerd is. Voor anderen maakte ik veel kapot, maar ook voor mezelf. Nu roddel ik niet meer en liegen biecht ik altijd direct op als ik op de automatische piloot er iets uit gooi. Sommige mensen zullen dit niet begrijpen helaas, maar ik weet nu iig voor mezelf dat het nu zo goed gaat :)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:18

Heel weinig praten (en als ik praat: heel doods praten en eigenlijk heel weinig woorden gebruiken) als ik iemand niet zo mag. Ik hoef geen stronthekel aan ze te hebben, een klein beetje 'niet mogen' goes a long way here :+
Met het uiteindelijke doel dat ze niet echt hoogte van me kunnen krijgen.

Best aso :=
Laatst bijgewerkt door Grapjasjes12 op 18-04-11 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:19

Oja, Ik heb eens een emmer met koeienstront over iemand zijn raam gegooid :+

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:19

middelvinger opsteken zonet tegen een automobilist die het flikt om bij een manege minstens 80 km per uur te rijden (waar je 50 mag) :o (toen hij ons zag ging het gas er ook nog even wat meer op)
Maar goed hij ging toeteren (grrr) dus ik zwaaide vrolijk terug :)

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:20

Egoistisch zijn, door mensen heen praten, niet netjes eten :')

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:23

_JY_ schreef:
Haha, wat hebben jullie toen gezegd dan? :+

De waarheid... min of meer: "Ow was het besloten? Nou bedankt voor de bitterballen en het drankje, fijne avond!"

xDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:24

Ik ben erg agressief op de weg, zeg wat ik denk, en daarbij moet je me ook geen kauwgom zien eten want dan lijk ik nog associaler :Y)

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:30

Ik kan een hele grote mond hebben en dingen expres doen maar zo dat het lijkt alsof het perongeluk is.
Ook wanneer mensen te hard aan komen fietsen/scoteren lekker midden op de weg gaan rijden met me Paard, dan moeten ze wel vaard minderen. Daarnaast kan ik heel banketstaaf reageren op andermans opmerkingen of andere vlauwe dingen zeggen. Ben er vaak niet trots op maar zeg en doe soms dingen voor dat ik denk. :')

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:30

Kinderen kunnen bij mij niets goed doen en ik geef ze altijd een vuile blik wanneer ze zo irritant je aan blijven staren..

Verder kan ik ook nogal 'pittig' uit de hoek komen.. En ik betrap mezelf nogal eens op vooroordelen :)

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:32

Ik ben al wekenlang gigantisch verkouden, en ja ik haal dus constant mijn neus op, moet heel vaak keihard hoesten omdat al dat slijm vastzit, en ja dan komt dat in mijn mond en sorry maar dan spuug ik het in de bossen/op straat. Smerig maar als ik het terug inslik blijf ik hoesten en ik wil er zo graag van af!!!

Ik fiets hier overigens expres midden op het fietspad, omdat die stomme wielrenners hier anders zonder te bellen keihard langs scheuren. Niet alleen wielrenners hoor, het gros belt keurig. En als er meerdere langskomen bellen ze vaak allemaal 1 keer, dan weet ik dat er bv drie langskomen en blijf ik zolang netjes aan de kant. Maar word zoooo moe van al die mensen die denken ohh ze rijd al netjes rechts ik ga er mooi voorbij zonder iets te zeggen. Het is een heel smal paadje en ik schrik me steeds rot! Zit me al weken iedere dag op te vreten dus het is nu echt afwachten wanneer de bom barst.
Oja zowiezo heb ik echt giga vooroordelen wat wielrenners betreft. Zie ik weer zo'n maloot midden op het pad aankomen die geen aanstalten maakt om opzij te gaan, nou dan ga ik ook mooi meteen midden op het pad fietsen. Werkt heel goed, dan kunnen ze namelijk verdomd snel opzij gaan. }>

Ohh en ik ben een dierenbeul. Geef er niks om als er anderen bij zijn. Heb laatst de kat hier nog aan zijn staart terug naar buiten getrokken. Hij weet prima dat hij niet binnen mag. Niet mijn beslissing, niet mijn kat, maarja dat is nu eenmaal de regel hier. Sindsdien hoef ik maar te roepen en hij rent weg bij de deur, het heeft dus wel geholpen. :Y)

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:33

piezze schreef:
:o een stinkscheet laten en een ander heel beschuldigend aankijken

hahaha hier moest ik wel om lachen :Y) vooral omdat ze hier ( op mij na ) totaal niet tegen poep/scheet grapjes kunnen

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:33

Ooh en ik ben een rascist. Dat ook ja. Niet tegen negers/turken/marokanen maar tegen chinezen.
Er zat een chinees jongetje bij mij in de klas en die wilde heel mijn school neerschieten. Dus sindsdien vind ik alle chinezen eng :')
Ik weet dat het stom is en dat niet alle chinezen zo zijn maar ik blijf ze ontlopen..

nee ik zal nooit op vakantie naar China gaan

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:35

em_papillon schreef:
Kinderen kunnen bij mij niets goed doen en ik geef ze altijd een vuile blik wanneer ze zo irritant je aan blijven staren..

Verder kan ik ook nogal 'pittig' uit de hoek komen.. En ik betrap mezelf nogal eens op vooroordelen :)

Laat ik maar niet over kinderen gaan beginnen :'), ik ga die irritante gevalletjes altijd na doen en ik ben ook wel eens zomaar door een vreemd kind geslagen. Nou die heeft toch een tik terug gehad.

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:40

bekenden negeren die ik op straat tegen kom als ik geen zin heb ik een gesprekje.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:44

Uhm, ik ben soms best een ransbal; keihard boeren, over 'ranzige' dingen praten tijdens het eten.

En op de weg ben ik wel een veilig, maar gruwelijk sportieve/opgefokte chauffeur O:) Niet in de zin van bumperkleven, afsnijden en ander gevaarlijk rijgedrag, maar ik trek graag het gas open en rijd graag wat strakkere lijnen dan de gemiddelde chauffeuses :D Of het aso is.. kweenie..

OHJA: en kauwgom op de stoep uitspugen als er geen prullenbak in de buurt is :\

stefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:46

Oh ik heb er 2 :-):
Een wielrenner zowat een hartaanval bezorgd omdat ie niet het fietspad nam maar de weg. Ik zag het helemaal aankomen dus heb met mijn auto gewoon niet uitgeweken (wel heel erg goed opgelet of hij mij wel zag want wilde geen ongeluk veroorzaken). Hij moest een enorme zwaaier maken om zichzelf te redden, dat was precies mijn bedoeling :-). Hij ging enorm schreeuwen achterom kijkend naar mij toen hij weer recht op zijn fiets zat. Toen ben ik mijn auto uitgesprongen en heb mijn jarenlange frustratie van wielrenners die zich de gehele weg toe-eigenen eruitgeschreeuwd (dat hij op het fietspad hoorde met zijn fiets, en nog wat hele onaardige woorden). (Oef: er komt weer wat boven... die 'kijk uit kijk uit'-roepen van die gasten...)
Edit: oh ik zie een lotgenoot, ook een hekel aan wielrenners :-)

Tweede is als er weer eens een hond ongeveer aan mijn paard hangt in het bos, altijd als je net een lekker drafje of galopje doet, ga ik eerst in stap. Maar als blijkt dat de baas de hond weer eens niet onder controle heeft, gewoon aangalopperen en de hond achter je aan laten gaan. 1 keer ging de hond gezellig een kilometertje mee, de baas maar roepen...

Gna gna!

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:51

Ik wil dus absoluut niet asociaal overkomen en kon zo even niks bedenken, maar het negeren/ontlopen van bekenden in sommige situaties als ik geen zin heb in een gesprek komt me bekend voor. Gewoon doen alsof ik ze niet zie. :')