hij valt wel eens wat pittig uit vanwege de sambal/tabasco/chilisaus die ik erdoor gooi
maar is nog nooit mislukt. Op welk punt is het bij jou fout gegaan dan? Wij koken op gas. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
hij valt wel eens wat pittig uit vanwege de sambal/tabasco/chilisaus die ik erdoor gooi
maar is nog nooit mislukt. Op welk punt is het bij jou fout gegaan dan? Wij koken op gas. Zwitsal schreef:Evelli schreef:Yupmaar heb bijgeleerd en kan inmiddels wel een kop thee voor mijn vriend zetten hoor (wij hebben geen waterkoker, dus gewoon water in de steelpan)
Vanavond staat Kip-Cola op het menumorgen Wraps
en voor vrijdag Spaghetini met shoarmavlees
jaaaaaaa HELD! cola kip![]()
![]()
numnum
maare, als kookkluns gaat dat recept je goed af?
ik kan toch een redelijk potje koken maar zelfs ik heb de cola kip een keer zo verprutst dat het niet te eten was. (al was dat nog wel op mn electrische pitje, daar mislukte alles op).
maar pasta recepten kunnen inderdaad ook heeeeul simpel zijn.
inderdaad macaroni met ham en kaas !
wij doen het nog wat simpeler:
volgende ingredienten klaarzetten:
macaroni, kaas, hamreepjes, tomatenpuree, eventueel peper
1. jonge kaas in blokjes snijden (gewoon van zo'n stuk kaas), kleine blokjes van maken
2. macaroni koken.
3. afgieten en terug op het vuur zetten (wel laag vuur en blijven roeren, anders bakt het aan!)
4. blokjes kaas + hamreepjes erbij gooien en goed blijven roeren.
5. tomatenpuree er naar smaak bij doen (gewoon af en toe proeven, hou je van een sterke tomatensmaak moet je er meer bij doen).
6. eventueel nog een beetje tomatenketchup erbij (voor de ketchup liefhebbers)
7. klaar![]()
Zal binnenkort zeker eens uitproberen
)
Raak al in de war bij het lezen er van dus die laat ik nog even links liggen.