Ojajoh schreef:VinAx schreef:Krijg ik zo'n sarcastische opmerking naar m'n hoofd, of ik haast heb. En dan zo minachtend lachen met zo'n arrogante rotkop. "Ja meneer, een beetje, ik had eigenlijk een kwartier geleden al gedaan, ziet u." Begint ie te zaniken, ja fijn he, weekend, zaterdagavond. En dan denk ik in mezelf: ja als jij nou gewoon betaald en mij m'n werk laat afmaken, kan MIJN zaterdagavond & weekend EINDELIJK ook beginnen. Echt, op zo'n moment zou ik willen dat ik dat ik gewoon m'n mening mocht spuien. Maar helaas.
haha ja die vraag had ik je waarschijnlijk ook wel gesteld......
ja ben het met je eens dat het niet leuk is wat de klant doet op dat moment, en dat gedrag moet ook niet beloond worden
maar je wind je echt heel erg op als ik dit zo lees
je kan ook aangeven aan je baas dat je door klanten moet overwerken en die tijd graag betaald zou willen zien
zoniet? dan is het zijn taak om de klant eerder de winkel ui te bonjouren
en niet boos worden, gewoon netjes overleggen....
Ik wordt ook helemaal niet boos hoor. Niet uitwendig dan toch
Ik besef heel goed dat klanten een winkel vaak beoordelen op de persoon door wie ze bediend worden aan de kassa, en streef een goede indruk na. Ik wou via dit topic gewoon te weten komen, wie er nog soort gelijke ervaringen heeft
Die paar minuten overwerken maakt me op zich niet erg veel uit. Het is de manier waarop. Snap niet hoe iemand daar van kan genieten.

. Sta er boven en help die klant zo snel mogelijk de winkel uit. Scheelt jou tijd en je hebt een blije klant. Maar je doet het uit principe niet, omdat je vind dat de klant niet genoeg meewerkt naar jou zin. Dan zorg je toch dat het wel naar jouw zin gaat? Dus meehelpen inpakken.
'
en onze winkel ook
Ik kan in een razend tempo alles ordenen op 'koelkast, vriezer, schuur, kelderkast' en het netjes ordelijk in de tas stapelen en nog dusdanig snel dat de kassiere me niet bij weet te houden