JessAndHope schreef:pinuts, ga jij dat 7 dagen per week, 52 weken per jaar eten?
Binnen 15/20 euro kan je genoeg afwisselen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zinia schreef:Hahahahahaha ik moest er heel hard om lachen, ik zie het al helemaal voor me! John en Anita met de buren 'ff' lekker uit eten en gelijk wat mee voor thuis.
Ik zou er ook niet opkomen. Maar ze pakten het gelijk groots aan begrijp ik?! Kijk dat je 1 bakje meeneemt om het overgebleven in te bewaren.. maar een heel boodschappentas vol? Dapper
Nicolletje schreef:boooo schreef:Restjes vind ik dan weer anders, denk dan aan brood bij Bakker Bart oid, dat wordt om 5 uur gewoon in de bak geflikkerd.
Ik zou daar echt niet kunnen werken dan
JessAndHope schreef:Euhm mensen... is het óóit bij jullie opgekomen dat die mensen misschien inderdaad gewoon geen cent te makken hebben?
Ik moet zeggen dat ik dit een behoorlijk geniaal idee vind om toch aan je eten te komen. Oke, het is misschien niet helemaal zoals wij het hier in NL doen, maar toch. Liever zo dan dat ze gaan lopen jatten in een winkel, want zeg nou zelf... onbeperkt is onbeperkt.
In amerika is het bijvoorbeeld doodnormaal dat je je overgebleven eten in doggybags meekrijgt, nooit begrepen waarom dat hier niet word gedaan trouwens.
Dus veroordeel die mensen aub niet gelijk, denk echt niet dat ze dat doen omdat ze het leuk vinden hoor, aangezien ze ook nog een schichtig om zich heen zaten te kijken. Iedereen gaat denk ik liever 2 of 3x uiteten ipv het eten mee 'smokkelen'...
Dus denk ook even aan de keerzijde ipv gelijk met 'aso's ' te gaan strooien.
JessAndHope schreef:Euhm mensen... is het óóit bij jullie opgekomen dat die mensen misschien inderdaad gewoon geen cent te makken hebben?
Ik moet zeggen dat ik dit een behoorlijk geniaal idee vind om toch aan je eten te komen. Oke, het is misschien niet helemaal zoals wij het hier in NL doen, maar toch. Liever zo dan dat ze gaan lopen jatten in een winkel, want zeg nou zelf... onbeperkt is onbeperkt.
kleinvosje schreef:Marilla schreef:Dat mensen op dat idee komen joh!
Vraag me sowieso af wat ze er thuis mee moeten, dat wordt toch koud?
Nee, het wordt niet koud, want het is al koud. Denk dat het hier om een wokrestaurant gaat, daar zoek je zelf rauwe groenten en vlees/vis uit en bereiden dat terplekke. Dus je kunt rauwe groenten en vlees pakken!