Hoe ga ik hier nou weer mee om....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:31

Vjestagirl schreef:
Je gaat met iemand naar bed die je niet kent (want anders had je wel geweten dat hij een vriendin heeft), en dan is je grootste zorg 'oh jee, ze vinden me een slet' en je maakt je druk over dat jongens dat wel 'mogen' en jij niet?

Misschien, heel misschien moet je je eens zorgen gaan maken over het feit dat je met mensen naar bed gaat die je kent. En misschien moet je je eens druk maken over het feit dat je naar bed gaat met mensen die je niet kent.

Dat de hele school er nu achter is gekomen: ja, daar had je natuurlijk op kunnen wachten. Dat ze je een slet vinden vind ik eerlijk gezegd ook niet zo raar. Ik zou me drukker maken over het feit dat je met iemand naar bed bent geweest, dan om dat ze denken dat je hem gepijpt hebt ipv ermee geslapen hebt...

mee eens, en dit is gewoon een hele harde les...

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:31

Ze heeft wel seks gehad en niet gepijpt?

Huh maar is pijpen dan ''erger'' dan seks hebben?
Nou sorry maar ik vind dat je het er zelf ook een beetje naar gemaakt hebt, door met een onbekende te gaan.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:32

lovestimba schreef:
Eigelijk maak ik mij op dit moment over dat hele gedoe zorgen dat ik het nu even niet meer weet.

Harde lessen zijn vaak de beste :j ! De keuzes die je maakt......

Komt wel goed joh. Over paar weken zijn ze het vergeten en smeult die slechte naam alleen nog in hun achterhoofden rond!

Jolliegirl

Re: Hoe ga ik hier nou weer mee om....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:33

Tegenwoordig duikt iedereen altijd met de 1e beste het bed in....

En later komen ze erachter dat die persoon een vriend of vriendin heeft....

Ik ben heeeel blij dat ik niet bij die groep van '' tegenwoordig'' hoor....

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:35

Maar goed, best banketstaaf dat de school dus nu weet dat je seks gehad hebt. Ik zou het met mijn 22 jaar niet in me kop halen om met een vreemde kerel mee naar boven te gaan, seks met hem te hebben etc (EN IK DOE STOMME DINGEN!)

Maar om hem terug te pakken kun je natuurlijk zeggen dat je sindsdien een soa hebt, kijken of die dan nog stoer is. Ik bedoel een slechte naam heb je toch al. Heb je trouwens wel een condoom gebruikt? *Ennu bukken voor ik heel bokt over me heen krijg* En dit is dan weer een foute opmerking in deze context

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:37

_Inga schreef:
*Ennu bukken voor ik heel bokt over me heen krijg* En dit is dan weer een foute opmerking in deze context

:') _/-\o_

Maar wel even testje erover heen knallen ja.... mag leien dat er wel een anticonceptiemiddel in het spel was.
Anders wordt het wel een heeeeeeeul harde les en zullen de keuzes die je maakt wel heel ernstig blijven staan....

Ik moet trouwens opeens denken aan een tekst die mijn oma altijd sprak:
" 1 moment van onbedachtzaamheid, maakt dat men jarenlang schreit "

Wijze vrouw!

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:38

Jolliegirl schreef:
Tegenwoordig duikt iedereen altijd met de 1e beste het bed in....

En later komen ze erachter dat die persoon een vriend of vriendin heeft....

Ik ben heeeel blij dat ik niet bij die groep van '' tegenwoordig'' hoor....

idd uiteindelijk waait het over en is iedereen het weer vergeten (mits je niet weer zoiets gaat doen natuurlijk)

Hopelijk leer je er wel van.

Ach weet je als je ouder bent en t gebeurt eens met uitgaan en je vind hem echt echt heel leuk...tja kan t me wel voorstellen hoor... maar nadeel is dat tegewoordig het meer gebeurt uit (onbewust vaak) geen zelfrespect... zo jammer dat veel mensen (vooral meiden) zo weinig eigenwaarde hebben.
Ik persoonlijk vind je geen slet als je met meerdere heren sex hebt gehad, maar wel als het op de verkeerde manier gebeurt (wetende dat hij een vriendin heeft en hem bewust versieren en dus niet dat hij op jou afstapt dan, voor gratis drinken, om leuk gevonden te worden, om niet preuts genoemt te worden...) sex met iemand die (nog) niet je vriend is hoeft niet verkeerd te zijn als je het om de juiste redenen doet en niet gewoonweg goedkoop bent..vind ik dan. De een is gewoon sexueler dan andere... als ze dan geen partner hebben gaan ze het gemis zoeken bij een ander, prima maar wel met een beetje eigenwaarden. Jammer genoeg word er als je nog puber bent veel verward met het gevoel hierboven...

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:39

Ja of een SOA en zwanger..

Maar TS, zou je op beide vragen willen reageren, of je een condoom/pil/spiraaltje/zaaddodende pasta/weet ik veel hebt gebruikt? Of durf je niet te reageren in het topic, dat snap ik ook wel. Mag anders ook wel via pb

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-11 12:40

Ik heb het met condoom gedaan en ik ben aan de pil

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:40

_Inga schreef:
Ja of een SOA en zwanger..

Maar TS, zou je op beide vragen willen reageren, of je een condoom/pil/spiraaltje/zaaddodende pasta/weet ik veel hebt gebruikt?

Bestaat dat nog?

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:41

lovestimba schreef:
Ik heb het met condoom gedaan en ik ben aan de pil

Hallelujah!

Jolliegirl

Ik ben ook erg benieuwd of je het veilig hebt gedaan?
Anders is dat ook weer een punt waar je nu even aandacht aan moet besteden.

Ik zou het ook niet in mijn hoofd halen om met een wildvreemde het nest in te duiken.
Sterker nog, dat doe ik zowiezo niet met iemand waar ik geen relatie/groeiende relatie mee heb :n :n

Edit : Zeer verstandig dat je condoom gebruikt hebt.
Dat is een zorg minder.

Spreek je die kerel nog?
Of was je maar een lustobject voor hem?
Laatst bijgewerkt door Jolliegirl op 30-03-11 12:41, in het totaal 1 keer bewerkt

_Inga

Mensen van bokt >;) , dan nog wel even respect voor de TS dat ze beide gebruikt heeft. Veel meisjes van 16 en ouder vergeten dit en raken wel ongewenst zwanger

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-11 12:43

Nee spreek hem nog weleens want ik ben bevriend met zijn nicht

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:44

Jolliegirl schreef:
Ik ben ook erg benieuwd of je het veilig hebt gedaan?
Anders is dat ook weer een punt waar je nu even aandacht aan moet besteden.

Ik zou het ook niet in mijn hoofd halen om met een wildvreemde het nest in te duiken.
Sterker nog, dat doe ik zowiezo niet met iemand waar ik geen relatie/groeiende relatie mee heb :n :n

Edit : Zeer verstandig dat je condoom gebruikt hebt.
Dat is een zorg minder.

Spreek je die kerel nog?
Of was je maar een lustobject voor hem?

En pil, double dutch hè

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:45

Respect voor een 16jarige die met een willekeurige jongen met een condoom om z'n sjarrel het bed in duikt? Thanks but no thanks :'). Het feit dat ze elke ochtend/avond een minuscuul pilletje naar binnen werkt verandert daar weinig aan.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:46

lovestimba schreef:
Nee soreek hem nog weleens want ik ben bevriend met zijn nicht

Mag ik een hele brutale vraag stellen?
Even recht voor zn raap he...

Waarom ben je het bed ingedoken met hem?

Voel je iets voor hem?
Of was het meer : Hmm dit is wel leuk...ik wil wel eens wat meer doen...?

Ik vind het zowiezo ronduit schandalig dat mensen zo reageren hoor en je gaan uitmaken voor vanalles.
Als je zelf maar beter weet. :)
Maar laat het een les zijn voor de volgende keer : Duik niet zomaar met iemand het bed in.

Kijk, een keertje zoenen e.d , komop dat soort geintjes haalt iedereen wel uit in zijn/haar leven.
En dat interesseert mij echt niet als daar verhalen over komen. Maar verdergaan... nee dat is me toch wat te prive, en dat deel ik alleen met mensen waarbij ik gevoel heb of er iets opbloeit.

'' condoom om zn sjarrel '' :') :') :')
Sorry := _/-\o_

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:48

Kiwipitje schreef:
Respect voor een 16jarige die met een willekeurige jongen met een condoom om z'n sjarrel het bed in duikt? Thanks but no thanks :'). Het feit dat ze elke ochtend/avond een minuscuul pilletje naar binnen werkt verandert daar weinig aan.

Ja tegenwoordig is dat wel nodig, want o o o want een commentaar als ze zwanger zou zijn/soa heeft/bladiebla.

Dus ja ik vind dat je daar wel respect voor kunt hebben, i.p.v. die meid compleet af te branden.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:49

gelukkig heb je het veilig gedaan naar alle kanten +:)+

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:50

Ik vind anticonceptie gebruiken de normaalste zaak voor de wereld. Daar verdient iemand geen extra respect mee hoor. Zeker niet iemand die zich op veel te jonge leeftijd even door iemand laat afwerken :=. Iemand die ze amper kent welteverstaan.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:51

Kiwipitje schreef:
Ik vind anticonceptie gebruiken de normaalste zaak voor de wereld. Daar verdient iemand geen extra respect mee hoor. Zeker niet iemand die zich op veel te jonge leeftijd even door iemand laat afwerken :=. Iemand die ze amper kent welteverstaan.

Ben het helemaal met je eens. _/-\o_

maar ondanks alles....
het is veilig gegaan... zo te horen heeft ze er geen spijt van...

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:52

Ik ben het eerlijk gezegd wel eens met die meiden die jou prutsmuts en slet noemen..
Als ik het uit het verhaal begrijp ben je met een jongen, die je die dag hebt leren kennen, het bed ingedoken. :n

Dit vind ik nogal ver gaan.

Ik vraag me echt af hoe het met de eigenwaarde van sommige meiden van die leeftijd is gesteld.

TS, vraag je de volgende keer af dit het waard is. en hoe makkelijk je jezelf weggeeft..

Lau

Re: Hoe ga ik hier nou weer mee om....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-11 12:55

@ lynn_x
Ik kende hem vaag

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:55

lovestimba schreef:
@ lynn_x
Ik kende hem vaag
_/-\o_ Wow nee dat maakt echt alles goed :').

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:55

lovestimba schreef:
@ lynn_x
Ik kende hem vaag

Als je iemand kent dan weet je dat hij een vriendin heeft. Als je niet eens weet dat hij een vriendin heeft dan ken je hem niet, dan weet je zijn naam.