Mijn vader, stiefmoeder en ik gingen mijn broer ophalen in Luxemburg van de boot, voor ons 3 uur rijden, dus te doen. Maar we kregen in Luxemburg pech met de auto en wij belden de ANWB waar we lid van zijn en ook in het buitenland. Kregen we een asociaal iemand aan de lijn en luisterde totaal niet naar ons verhaal. Hij dacht dat we op vakantie gingen daarheen en dat de volgende dag wel iemand kwam, maar mijn stiefmoeder zit vast aan haar medicijnen, dus we moesten wel diezelfde dag naar huis want het was al avond.
Die man vond het raar dat we met vakantie geen medicijnen meenemen.. Wij nogmaals uitgelegd dat we alleen mijn broer kwamen ophalen in Luxemburg en dat we pech kregen. Al met al kwam er een Luxemburgse hulpdienst en bood ons aan om ons naar huis te brengen, wij weer de ANWB gebeld. Dat mocht niet en als we dat wel deden, dan moesten we wel 700 euro betalen.
We moesten wel naar huis, dus hebben we de tweede keuze gedaan. We waren de volgende dag om 6 uur thuis in Nederland en mijn stiefmoeder was op tijd bij haar medicijnen. Nog een dikke klacht gemaakt naar de ANWB en we kregen ons geld terug.
Vind de ANWB echt 3x niks!