dat wens je echt niemand toe

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Annemaarel schreef:Oke dat woord floepte ook wel is uit mn mond..
Sorrie daarvoor maar t werd even gewoonte.
Een vriendin heb dat overgenomen, en alles is nu kanker
Kankerschool, kankernek, kankerlijers, kanker dit kanker dat.
Iedereen spreekt haar erop aan, zegt ze nouen.. mag ik toch zeker zelf weten?!
Khoop dat ze zelf naar de KANKER gaat. Sorrie dit mag je natuurlijk niemand wensen,
maar haar wel
Leentje_ schreef:MarcoBorsato schreef:Ik probeer me echt in te leven in mensen die het moeilijk vinden om te typen, maar het zit er gewoon niet in denk ik.
weinig empatisch vermogen ?
Ik typ zelf wel gewoon kanker, maar ik begrijp anderzijds aquafan2 ook wel
stoort me ook niet dat mensen k*nker typen .. als zij zich daar beter bij voelen moeten ze dat maar doen .. ga me niet aan iets kleins ergeren dan kan ik me wel aan alles gaan ergeren
Leentje_ schreef:MarcoBorsato schreef:Ehm.. aparte opmerking...Misschien even de openingspost lezen, je kunt het. Succes!
is geen aparte opmerking ik merkte gewoon op dat je weinig inlevingsvermogen hebt
en ik had het hele topic al gelezen voor ik reageerde hoor .. ik lees alleen ergernis van jouw kant
MarcoBorsato schreef:Als je het topic goed had doorgelezen, had je gezien dat ik het heel vervelend vind dat mensen het woord kanker censureren alsof we ons er voor moeten schamen. Dat heeft met het gebrek aan inlevingsvermogen niks te maken, ik vind dat ook nogal wat om zo te concluderen, dat zegt meer over jou dan over mij. Ik stel het gewoon op prijs als dingen bij de naam worden genoemd.
MarcoBorsato schreef:Nee ik heb geen behoefte aan je pb's. Ik heb mijn punt duidelijk gemaakt
Jolliegirl schreef:MarcoBorsato schreef:Nee ik heb geen behoefte aan je pb's. Ik heb mijn punt duidelijk gemaakt
Kan jij begrijpen dat het woord kanker, zo hardop, heel rottig kan overkomen voor iemand die deze ziekte heeft gehad, of van zeer dichtbij heeft meegemaakt, of op de uitslag aan het wachten is?
Als iemand jou zou vragen dit woord niet te gebruiken, zou je dit dan respecteren?
just a question.
Ik vind het dubbel, ik heb zoiets : Spreek het gewoon uit.
Maar bijvoorbeeld mijn 7 jarige buurmeisje, wil het woord niet meer horen.... dat woord heeft haar kapot gemaakt... Zij heeft het woord overwonnen en gesloopt... ze wil het niet meer horen....
Jolliegirl schreef:Ik vind het dubbel, ik heb zoiets : Spreek het gewoon uit.
Maar bijvoorbeeld mijn 7 jarige buurmeisje, wil het woord niet meer horen.... dat woord heeft haar kapot gemaakt... Zij heeft het woord overwonnen en gesloopt... ze wil het niet meer horen....
Jolliegirl schreef:Kan jij begrijpen dat het woord kanker, zo hardop, heel rottig kan overkomen voor iemand die deze ziekte heeft gehad, of van zeer dichtbij heeft meegemaakt, of op de uitslag aan het wachten is?
Als iemand jou zou vragen dit woord niet te gebruiken, zou je dit dan respecteren?
just a question.
Ik vind het dubbel, ik heb zoiets : Spreek het gewoon uit.
Elin_ schreef:Als er net als bij .. k.t poedersuiker censuur komt zou ik dan bij het woord:Kanker echt verscrhiikkelijk vinden!
Kanker is een verschrikkelijke ziekte waar vele mensen aan sterven en dat hoort niet eens als ''scheldwoord'' gebruikt te worden! Het is toch te gek voor woorden!
Ik kan er zeer moeilijk tegen als mensen hiermee schelden. vOORal die kleine snot apen van 11 ,12 jaar oud.
Hebben geen idee wat het inhoud..
Op school (ik zit in de 2de ) vroeg ik aan zo'n jongen 'weet je wel wat het inhoud die ziekte waar jij nu mee scheld omdat je een slecht cijfer hebt? ''
Antwoord: Ja ,maar boeit toch niet.. ik heb het toch niet dus boeiendIs toch ongelovelijk ?