Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gaapje schreef:Hier is de oudste ook een lekker ding.
Middelste heeft meer een ontdeugend koppie.
Ja en de jongste, ook de eeinge meid...is een heel knap poppetje.
Deze mama is meer als tevreden haha
Steph86 schreef:gaapje schreef:Hier is de oudste ook een lekker ding.
Middelste heeft meer een ontdeugend koppie.
Ja en de jongste, ook de eeinge meid...is een heel knap poppetje.
Deze mama is meer als tevreden haha
Het is net alsof ik het zelf getypt heb:+
Hier thuis is het dus zoals Gaapje het heeft geschreven.
Wbt mijn fam, ik ben de jongste van 4 ( ik heb 3 broers boven mij),maar alle 3 zijn ze goodlooking mannen!

maar zus is ook een hele tijd vrij alternatief gekleed gegaan, dreadlocks, van die armbanden met spikes en wijde kleding, ik draag altijd gewoon normale kleding en wat strakkere truitjes&broeken, dus tot zover het verstand van de mannen mbt wie 'het lekkerst' is 

Tuurlijk kun je goede genen hebben, maar als je als vrouw zijnde dan bv. vervolgens je haar millimetert (terwijl je het niet kunt hebben) en vervolgens iedere dag in een vuilniszak op straat gaat lopen. Dan kan ik zo iemand toch niet echt knap vinden. Dan kan ik hoogstens kunnen denlen ' Dat had wel wat kunnen zijn als ze normaal had gedaan' maar niet meer dan dat
. Zusje van zo iemand kan mss wel iets minder goede genen hebben, maar door goede verzorging, uitstraling , en kleren toch een stuk knapper zijn
En dan nog, lelijk en knap zijn relatief. Dus zelfs dan kun je nog van mening verschillen..
. Ik betwijfel of mensen dat ook over mij zeggen tegen hem
. Ik denk dat qua gezicht mijn verhoudingen iets beter kloppen (hij heeft een grotere neus
)... Maar mijn broer heeft meer uitstraling denk ik
Dus ja, trek je conclusies. Val echt niets over te zeggen lijkt me zo
Fiffill schreef:Over die vuilniszak vs goede verzorging: imo heeft dat niks met knapheid te maken, meisje in de vuilniszak kan ik veel knapper vinden dan haar goed verzorgde zusje, alleen vind jij die tweede aantrekkelijker omdat je meer waarde hecht aan hoe haar "gemaakte" uiterlijk eruit ziet. Dat heeft imo niks met iemands pure schoonheid te maken.
. Ik ken zat mensen die ik eerst minder knap vond en door een omslag in hun uiterlijk (haren geverfd, afvallen/aankomen, kledingstijl) een stuk knapper ben gaan vinden.
, haar oudste broer samsam..
! Menino schreef:Fiffill schreef:Over die vuilniszak vs goede verzorging: imo heeft dat niks met knapheid te maken, meisje in de vuilniszak kan ik veel knapper vinden dan haar goed verzorgde zusje, alleen vind jij die tweede aantrekkelijker omdat je meer waarde hecht aan hoe haar "gemaakte" uiterlijk eruit ziet. Dat heeft imo niks met iemands pure schoonheid te maken.
Daar ben ik het niet mee eens. Laat ik het anders zeggen, ik denk dat iedereen over ' pure schoonheid ' bezit.
Maar niet iedereen het, door bv. slechte verzorging, uitstraling, eigenwaarde etc. , het naar buiten laat komen. Ik ken zat mensen die ik eerst minder knap vond en door een omslag in hun uiterlijk (haren geverfd, afvallen/aankomen, kledingstijl) een stuk knapper ben gaan vinden.
en mensen die ik wel knap vind, maar niet mooi. Heel persoonlijk allemaal.
.
) . Fiffill schreef:Over die vuilniszak vs goede verzorging: imo heeft dat niks met schoonheid te maken, meisje in de vuilniszak kan ik veel knapper vinden dan haar goed verzorgde zusje, alleen vind jij die tweede aantrekkelijker omdat je meer waarde hecht aan hoe haar "gemaakte" uiterlijk eruit ziet. Dat heeft imo niks met iemands pure schoonheid te maken.
Ik vind dat er verschillen zitten in knap, mooi en aantrekkelijk.

AniqueN schreef:Grappig dat jullie dit zo'n gekke stelling vinden allemaal, want naar dit soort dingen is/wordt namelijk heeeeel veel onderzoek gedaan. De stand van zaken is alleen het tegen overgestelde van de conclusie die bij de TS thuis gaande is.
Het eerst geboren kind is namelijk over het algemeen het meest "knap". En niet alleen in fysieke zin, het is ook nog eens het meest succesvol in het leven (ook weer over het algemeen natuuelijk) .
Fiffill schreef:Over die vuilniszak vs goede verzorging: imo heeft dat niks met schoonheid te maken, meisje in de vuilniszak kan ik veel knapper vinden dan haar goed verzorgde zusje, alleen vind jij die tweede aantrekkelijker omdat je meer waarde hecht aan hoe haar "gemaakte" uiterlijk eruit ziet. Dat heeft imo niks met iemands pure schoonheid te maken.
Ik vind dat er verschillen zitten in knap, mooi en aantrekkelijk.
Ik vind de berichten van de Boktmoeders hier erg aandoenlijk, natuurlijk vinden zij al hun kinderen prachtige wezens. Al zal een buitenstaander het niet per se zo zien. Sentido schreef:AniqueN schreef:Grappig dat jullie dit zo'n gekke stelling vinden allemaal, want naar dit soort dingen is/wordt namelijk heeeeel veel onderzoek gedaan. De stand van zaken is alleen het tegen overgestelde van de conclusie die bij de TS thuis gaande is.
Het eerst geboren kind is namelijk over het algemeen het meest "knap". En niet alleen in fysieke zin, het is ook nog eens het meest succesvol in het leven (ook weer over het algemeen natuuelijk) .
Is dat onderzoek dan niet de uitkomst van statistiek, de meeste mensen vonden het oudste kind het knapst dus conclusie.. Dat houdt dus nog steeds in dat het een relatief gegeven is. Die persoon is niet het knapst maar wordt gewoon door een meerderheid knapper gevonden dan zijn broers of zussen.
Succesvol is overigens ook een relatief begrip in mijn ogen. Ben je succesvol als je rijk bent, een hoge functie hebt of kun je ook succesvol zijn als huismoeder? Zal per persoon verschillen
Sentido schreef:AniqueN schreef:Grappig dat jullie dit zo'n gekke stelling vinden allemaal, want naar dit soort dingen is/wordt namelijk heeeeel veel onderzoek gedaan. De stand van zaken is alleen het tegen overgestelde van de conclusie die bij de TS thuis gaande is.
Is dat onderzoek dan niet de uitkomst van statistiek, de meeste mensen vonden het oudste kind het knapst dus conclusie.. Dat houdt dus nog steeds in dat het een relatief gegeven is. Die persoon is niet het knapst maar wordt gewoon door een meerderheid knapper gevonden dan zijn broers of zussen.
Succesvol is overigens ook een relatief begrip in mijn ogen. Ben je succesvol als je rijk bent, een hoge functie hebt of kun je ook succesvol zijn als huismoeder? Zal per persoon verschillen
), je moet het zo zien dat in zo'n onderzoek "knap" of "mooi" helemaal geoperationalisser wordt, dus niet met een simpel wel of niet knap. Bij succesvol in het leven is dat precies zo.