Net in elkaar geslagen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:37

jeetje jammer dat ze net jou er tussenuit pikken maar als jij al zo onzeker bent als je zelf zegt zien mensen dat vooral zulke en pikken ze je er zo tussen uit...helaas is dat zo en heb t idee dat het steeds erger word zulke dingen.
Ik raad jou zowieso aan om aangifte te doen zodat er een melding is.. ik zou die Ftd zeker contact mee opnemen of door je ouders laten doen en verder misschien is het een idee om een weerbaarheidscursus zoals Rots en water te gaan doen (dit is geen zelfverdediging maar puur om zelf een beetje meer eigendunk te krijgen)
En ik geef je een mega dikke virtuele knuffel en heel veel sterkte met alles

kamaron

Re: Net in mekaar geslagen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:38

p.s. en jij mag juist een berg eigendunk krijgen je bent een supermooie meid als ik je profiel zo zie dus kom op mies je kunt het !

Snor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:40

Sonja schreef:
Snor schreef:
Ik lees hierboven dat dit wel vaker gebeurd is in deze disco, krijg daar toch vraagtekens bij. In het poppodium waar ik werk krijgen dit soort lui de kans niet, die worden meteen tegen de grond gewerkt door het personeel en de beveiliging en worden, hoppa, ingeleverd bij de politie.

Ik vind het ook vaag klinken dat er geen security in de buurt was en dat die er niets van meegekregen hebben. Misschien ga ik uit in extreem rare tenten ofzo maar er hoeft maar érgens iets meer oproer dan normaal te zijn en ze staan er met een paar man bij hoor...

Hopelijk zijn dat geen extreem rare tenten := lijkt me toch vrij normaal?

Ulrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:40

Pff wat een achterlijk gedoe joh! rare mensen op deze wereld...snap niet dat die "jongens" van die vriendin van jou niks hebbe gedaan...als mijn vrienden dat horen of zien dat iemand mij of een vriendin van mij slaan dan zijn ze nog niet jarig...heel veel sterkte ermee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:43

Snor schreef:

Ja dat lijkt mij ook. Ik ben echt gewend dat security ook op het eind van een feest (of misschien wel JUIST op het eind door het drankgebruik) goed scherp is hoor. Die gasten hebben er een neus voor joh, die zijn er meestal al voor de eerste serieuze dreun uitgedeeld wordt. Ik vind het echt vaag dat hier helemaal niemand was en reageerde...

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 11:43

Ulrika schreef:
Pff wat een achterlijk gedoe joh! rare mensen op deze wereld...snap niet dat die "jongens" van die vriendin van jou niks hebbe gedaan...als mijn vrienden dat horen of zien dat iemand mij of een vriendin van mij slaan dan zijn ze nog niet jarig...heel veel sterkte ermee

ik kon die jongens wel, en die ene mag ik totaal niet, en andersom hetzelfde. had duidelijk niks aan ze, ik was echt op dat
moment bij de verkeerde mensen. Was ik bijvoorbeeld bij een paar jongens van mijn klas, wist ik zeker dat die er voor me
waren op dat moment.

Ulrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:45

_Bitje_ schreef:
Ulrika schreef:

ik kon die jongens wel, en die ene mag ik totaal niet, en andersom hetzelfde. had duidelijk niks aan ze, ik was echt op dat
moment bij de verkeerde mensen. Was ik bijvoorbeeld bij een paar jongens van mijn klas, wist ik zeker dat die er voor me
waren op dat moment.

Dan hadden ze het nog voor je op moeten nemen...als ik iemand niet echt mag en ze zijn vrienden van mijn vrienden...en ze worden voor niks geslagen dan help ik ze....ook al ken ik die mensen niet zou ik het nog niet snap niet dat mensen dat laten gebeuren vind het heel erg voor je dat je op dat moment er alleen voor stond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:48

TS waar zijn je ouders in dit verhaal?
Ik zie namelijk net dat je pas 14 bent.
Als mijn dochter van 14 gisteravond met zo'n verhaal thuisgekomen was, dan had ik toch echt vannacht nog op het politiebureau gezeten om aangifte te doen...

Ikkuh_Rolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:49

Jeetje wat een schrik!

Een vriendin van mij is donderdag in een supermarkt ook zomaar geslagen bij de kassa.
Een paar meiden van ronde de 12 , 13 jaar begonnen haar te duwen en op den duur te slaan en aan der haren te trekken, en de mensen in de winkel keken alleen maar toe.
Even later werd ze in een andere winkel nog bedreigd door een vriend van die meiden.
Ook zij kon die meisjes niet.

Je moet zeker aangifte doen hoor!
Die vriendin heeft ook aangifte gedaan en ze hebben camerabeelden, als de meisjes zich niet zelf melden worden ze opgeroepen door de rechter.

Hannanas

1: vriendin dumpen
2: aangifte doen

DDW1190

Sjeminee zeg, wat een stommme mensen lopen er rond in de wereld zeg!
Je moet echt aangifte doen hoor!

p.s: Vind best dat je vriendin voor je mocht opkomen.. vind het een beetje banketstaaf van der..

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:51

Sonja schreef:
Snor schreef:

Ja dat lijkt mij ook. Ik ben echt gewend dat security ook op het eind van een feest (of misschien wel JUIST op het eind door het drankgebruik) goed scherp is hoor. Die gasten hebben er een neus voor joh, die zijn er meestal al voor de eerste serieuze dreun uitgedeeld wordt. Ik vind het echt vaag dat hier helemaal niemand was en reageerde...

Dat vraag ik me ook af, hier bij ons in de stad hebben ze dat namelijk wel goed!

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 11:51

Sonja schreef:
TS waar zijn je ouders in dit verhaal?
Ik zie namelijk net dat je pas 14 bent.
Als mijn dochter van 14 gisteravond met zo'n verhaal thuisgekomen was, dan had ik toch echt vannacht nog op het politiebureau gezeten om aangifte te doen...

aangifte gebeurt ook nog wel, maar ze wacht eerst nog even af of we een foto kunnen vinden.
verder zal ik het niet weten hoe,wanneer of bij wie er aan gifte word gedaan.maar dat gaat zeker gebeuren.. :)

mijn moeder schrok overigens wel heel erg hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:52

Wachten tot je zelf een foto vindt is niet slim. Laat ze NU aangifte gaan doen, des te groter is de kans dat getuigen zich melden en dat mensen nog een verse herinnering hebben!!!

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 11:53

Ikkuh_Rolien schreef:
Jeetje wat een schrik!

Een vriendin van mij is donderdag in een supermarkt ook zomaar geslagen bij de kassa.
Een paar meiden van ronde de 12 , 13 jaar begonnen haar te duwen en op den duur te slaan en aan der haren te trekken, en de mensen in de winkel keken alleen maar toe.
Even later werd ze in een andere winkel nog bedreigd door een vriend van die meiden.
Ook zij kon die meisjes niet.

Je moet zeker aangifte doen hoor!
Die vriendin heeft ook aangifte gedaan en ze hebben camerabeelden, als de meisjes zich niet zelf melden worden ze opgeroepen door de rechter.

jammer genoeg waren dit 2 meiden van zeker 16+,

maar dat er niks gedaan werd in een volle supermarkt met allerlei volwassenen? wow,... straks durf ik niet eens meer naar
de supermarkt :P

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:53

Ik wil niet heel banketstaaf doen, maar de politie gaat hier echt niks aan doen hoor.. een vriendin van mij was laatst hard handig beet gepakt door een volwassen vent ze had aardig wat blauwe plekken maar onze blauwe vrienden deden niks anders dan 'we hebben het in ons archief opgeslagen'.
Denk ook dat het weinig nut heeft om de discotheek te bellen, zal vast wel elke week voorkomen.
Wel raar dat je niks terug deed hoor.. ookal had ze je hand vast zou ik alsnog in het wilde westen gaan trappen.. je laat je toch niet zomaar in mekaar beuken..
Ook raar dat je vriendin niks deed.. nooit meer meer mee uitgaan en haar ermee confronteren zou ik wel doen ja :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:54

In een heel grote stad misschien niet Desperado, maar in wat landelijker gebied echt wel hoor.

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:55

gelukkig, je moet niet op je kop laten zitten hoor!
gewoon doen waar je mee bezig bent!

je vriendin hoorde gewoon voor jou op te komen! en laten zien wat voor een vriendin zij is..

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 11:55

Desperado_ schreef:
Ik wil niet heel banketstaaf doen, maar de politie gaat hier echt niks aan doen hoor.. een vriendin van mij was laatst hard handig beet gepakt door een volwassen vent ze had aardig wat blauwe plekken maar onze blauwe vrienden deden niks anders dan 'we hebben het in ons archief opgeslagen'.
Denk ook dat het weinig nut heeft om de discotheek te bellen, zal vast wel elke week voorkomen.
Wel raar dat je niks terug deed hoor.. ookal had ze je hand vast zou ik alsnog in het wilde westen gaan trappen.. je laat je toch niet zomaar in mekaar beuken..
Ook raar dat je vriendin niks deed.. nooit meer meer mee uitgaan en haar ermee confronteren zou ik wel doen ja :j

en dan nog meer klappen krijgen zeker? misschien liep het dan allemaal wel veel erger uit de hand en zeker weten,
die meiden waren overal toe in staat.
Misschien mede ook wel dat mijn zelfvertrouwen in dit soort situaties 0,0 is.

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:57

Jeetje wat vervelend zeg, die stomme agressieve rotlui ook.

Maar om even te reageren op je bovenstaande post, ga vandaag aangifte doen, ipv te wachten op een foto. Hoe langer je wacht hoe minder geloofwaardig het over komt!

Ik zou je ook aanraden om vandaag nog een afspraak bij de HuisartsenPost te maken, zodat ze je volledig kunnen nakijken! Je weet niet wat er zich in je lichaam afspeelt he!

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:57

Hoezo dat Desperado_ ?
niet iedere stad is hetzelfde, hier word (meestal) alles serieus genomen hoor!

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 12:01

Ik weet niet hoe oud je bent,maar als het een van mijn dochters zou overkomen {die zijn 18} dan zou ik als moeder toch even verhaal gaan halen bij die discotheek.
De baas van dat geheel is toch in mijn ogen voor een groot deel verantwoordelijk voor wat er in zijn tent gebeurd......
Ze kunnen dan misschien niet meer die meiden aanpakken maar er wel voor zorgen dat er beter op zulke dingen gelet gaat worden en dit niet nogmaals zal gebeuren.

Ik wens jou heel veel kracht toe om heel ver boven deze meiden te gaan staan,ze zijn het niet waard om ze je leven te laten beheersen.....
Al zal de angst er goed inzitten bij je daar twijfel ik niet aan.
En die "vriendin" ?
Dat is geen vriendin,dat heeft ze namelijk heel duidelijk laten zien daar in die discotheek.
Die kun je beter kwijt dan rijk zijn.
Kom op hoor meis,je bent een leuke meid {ik heb ook even in je profiel gespiekt} ga er maar van uit dat zulke dingen meestal uit jaloezie gebeuren ,laat je niet wegduwen door deze rotmaatschappij,maar leef! Je bent nog te jong om je te laten wegcijveren door zulke idiote meiden die niet goed bij hun hoofd zijn.
Sterkte.

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 12:02

Sonja schreef:
In een heel grote stad misschien niet Desperado, maar in wat landelijker gebied echt wel hoor.

Ja daar heb je inderdaad wel gelijk in

_Bitje_ schreef:
en dan nog meer klappen krijgen zeker? misschien liep het dan allemaal wel veel erger uit de hand en zeker weten,
die meiden waren overal toe in staat.
Misschien mede ook wel dat mijn zelfvertrouwen in dit soort situaties 0,0 is.

Ik denk niet dat het te maken heeft met zelfvertrouwen.. ik denk dat iedereen in staat is om oa in een vergelijkbare situatie jezelf erg boos te maken en toch om je heen te slaan..
Ook denk ik zelf niet dat je dan nog meer klappen zou krijgen, en zo wel heb je tenminste het 'goede' gevoel dat je toch iets terug heb gedaan. Tenminste dat had ik altijd toen er weer z'n wijf in de discotheek was die ruzie zocht, persoonlijk laat ik het kaas ook niet van mn brood af eten en pik ik zulke dingen echt niet.

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 12:04

DDW1190 schreef:
Hoezo dat Desperado_ ?
niet iedere stad is hetzelfde, hier word (meestal) alles serieus genomen hoor!

Verscheeld inderdaad per stad, zat even te denken in mn eigen stad, hier gebeurt het wekelijks, wat zeg ik? dagelijks, en kijk er eerlijk gezegd ook niet van op..

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 12:04

wát een verhaal!
heel veel sterkte! en wat een 'vriendin' heb je dan zeg..