Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sonja schreef:Snor schreef:Ik lees hierboven dat dit wel vaker gebeurd is in deze disco, krijg daar toch vraagtekens bij. In het poppodium waar ik werk krijgen dit soort lui de kans niet, die worden meteen tegen de grond gewerkt door het personeel en de beveiliging en worden, hoppa, ingeleverd bij de politie.
Ik vind het ook vaag klinken dat er geen security in de buurt was en dat die er niets van meegekregen hebben. Misschien ga ik uit in extreem rare tenten ofzo maar er hoeft maar érgens iets meer oproer dan normaal te zijn en ze staan er met een paar man bij hoor...
Snor schreef:Hopelijk zijn dat geen extreem rare tentenlijkt me toch vrij normaal?
Ulrika schreef:Pff wat een achterlijk gedoe joh! rare mensen op deze wereld...snap niet dat die "jongens" van die vriendin van jou niks hebbe gedaan...als mijn vrienden dat horen of zien dat iemand mij of een vriendin van mij slaan dan zijn ze nog niet jarig...heel veel sterkte ermee
_Bitje_ schreef:Ulrika schreef:Pff wat een achterlijk gedoe joh! rare mensen op deze wereld...snap niet dat die "jongens" van die vriendin van jou niks hebbe gedaan...als mijn vrienden dat horen of zien dat iemand mij of een vriendin van mij slaan dan zijn ze nog niet jarig...heel veel sterkte ermee
ik kon die jongens wel, en die ene mag ik totaal niet, en andersom hetzelfde. had duidelijk niks aan ze, ik was echt op dat
moment bij de verkeerde mensen. Was ik bijvoorbeeld bij een paar jongens van mijn klas, wist ik zeker dat die er voor me
waren op dat moment.
Sonja schreef:Snor schreef:Hopelijk zijn dat geen extreem rare tentenlijkt me toch vrij normaal?
Ja dat lijkt mij ook. Ik ben echt gewend dat security ook op het eind van een feest (of misschien wel JUIST op het eind door het drankgebruik) goed scherp is hoor. Die gasten hebben er een neus voor joh, die zijn er meestal al voor de eerste serieuze dreun uitgedeeld wordt. Ik vind het echt vaag dat hier helemaal niemand was en reageerde...
Sonja schreef:TS waar zijn je ouders in dit verhaal?
Ik zie namelijk net dat je pas 14 bent.
Als mijn dochter van 14 gisteravond met zo'n verhaal thuisgekomen was, dan had ik toch echt vannacht nog op het politiebureau gezeten om aangifte te doen...
Ikkuh_Rolien schreef:Jeetje wat een schrik!
Een vriendin van mij is donderdag in een supermarkt ook zomaar geslagen bij de kassa.
Een paar meiden van ronde de 12 , 13 jaar begonnen haar te duwen en op den duur te slaan en aan der haren te trekken, en de mensen in de winkel keken alleen maar toe.
Even later werd ze in een andere winkel nog bedreigd door een vriend van die meiden.
Ook zij kon die meisjes niet.
Je moet zeker aangifte doen hoor!
Die vriendin heeft ook aangifte gedaan en ze hebben camerabeelden, als de meisjes zich niet zelf melden worden ze opgeroepen door de rechter.
Desperado_ schreef:Ik wil niet heel banketstaaf doen, maar de politie gaat hier echt niks aan doen hoor.. een vriendin van mij was laatst hard handig beet gepakt door een volwassen vent ze had aardig wat blauwe plekken maar onze blauwe vrienden deden niks anders dan 'we hebben het in ons archief opgeslagen'.
Denk ook dat het weinig nut heeft om de discotheek te bellen, zal vast wel elke week voorkomen.
Wel raar dat je niks terug deed hoor.. ookal had ze je hand vast zou ik alsnog in het wilde westen gaan trappen.. je laat je toch niet zomaar in mekaar beuken..
Ook raar dat je vriendin niks deed.. nooit meer meer mee uitgaan en haar ermee confronteren zou ik wel doen ja
Sonja schreef:In een heel grote stad misschien niet Desperado, maar in wat landelijker gebied echt wel hoor.
_Bitje_ schreef:en dan nog meer klappen krijgen zeker? misschien liep het dan allemaal wel veel erger uit de hand en zeker weten,
die meiden waren overal toe in staat.
Misschien mede ook wel dat mijn zelfvertrouwen in dit soort situaties 0,0 is.