Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daphna schreef:Ik weet alleen over Marokko, dat daar royal stables zijn. Paardrijden wordt wel recreatief gedaan maar alleen door de elite. Het zijn danook echt super mooie arabische paarden. De meeste paarden worden denk ik echter gebruikt als last dieren.
Hier op bokt zitten twee bokkers waarvan ik weet die in arabische landen werken met paarden. In Tunesie geloof ik. Kijk eens in het profiel van bedouin en lakshmi. Zelf zijn ze geloof ik geen moslim, maar ze zullen veel weten over paarden in de arabische wereld.
Volgens mij moet een hoofddoek prima kunnen onder een cap, je hebt speciale sport hoofddoeken die strak elastiek zijn. Ik draag zelf geen hoofddoek en heb er danook geen ervaring mee.
.jamiroquai schreef:Bloempotje, merk jij verschillen tussen de moslims en de Hollanders?

Voor de rest gaan ze gewoon precies hetzelfde om met hun paarden en alles.
Ze vinden het wel mooi hoor, maar snappen het niet zo goed. Het is voor hun niet zo normaal als voor ons. 
MamaMiesje schreef:Ik denk inderdaad, van oudsher, dat de rijken tijd hadden/hebben voor hobbies want ze zijn al rijk en hoeven geen brood op de plank te brengen. En de minder rijken/armen hebben geen tijd voor hobbies, want die moeten werken.

Lekker op tijd