Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Die kinderen staan ten minste niet te bedelen en te schreeuwen bij de uitgang 

Nikki__ schreef:Albert Heijn hier heeft het slim gedaan! Er staan hekken, wat 'het veld' in houd. De kids moeten in het veld blijven en zich aan bepaalde regels houden. Als ze zich niet aan deze regels houden, krijgen ze een gele kaart. Overtreden ze nogmaals de regels, krijgen ze een 2e kaart en dus ook een rode en mogen ze er niet meer staan.
Of het gaat werken, geen idee, maar vind het wel goed dat ze opzoek zijn naar een oplossing

xMarloes schreef:Ik snap niet dat mensen zich hier druk over maken
hier zijn ookal zoveel topic's over geweest, elk jaar weer....
sorry maar snap dat mensen het heel irritant vinden, maar sommige overdrijven wel erg...
. 
Vind ze echt heel irritant! Hebben die kinderen niks beters te doen? School, met vriendjes buiten spelen ofzo? Moet zeggen dat ze hier nog niet zijn gaan schelden oid Eleionomae schreef:Inderdaadmoet wel zeggen dat ze van mij ook gewoon een grote bek terug krijgen hoor... Als ik kinderen zou hebben, noway dat ze daar mogen staan.
Het valt hier in het dorp volgens mij best mee met hoeveel kinderen er staan, maar misschien komen wij ook altijd net op het goede moment boodschapjes doen haha.