Hebbie nog voetbalplaatjes?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 18:04

Als dat mijn kinderen waren had ik ze eens even flink verteld hoe onbeschoft dit is...
Jeetje, t moet toch niet gekker worden, dat je niet eens rustig naar de AH kan of je word alweer lastig gevallen door die kids.
Wij sparen ze voor mn kleine achterneefjes, en die zijn dolgelukkig als ik weer kom oppassen en een grote zak voetbalplaatjes meeneem!

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 18:05

Haha, ja hier ook gisteren toen ik een paar boodschappen bij de AH had gedaan samen met m'n broertje.
We hadden voor €21 euro gekocht, dus net 2 voetbalplaatjes. Bij het afrekenen stond m'n broertje al te verzinnen wat hij ging doen met die plaatjes. Hij kwam tot het idee om zijn plaatjes maar de menigte in te gooien en toekijken hoe ze erop af zouden vliegen.
Dat heeft hij dus gedaan, moest er hard om lachen hoe fanatiek ze wel niet zijn om de lelijke dingen. :+
Onze AH heeft trouwens twee ingangen, en daartussen staan dranghekken waar ze achter moeten blijven, anders worden ze ook door het personeel weggestuurd. Hier hebben we dus geen last van vervelende kinderen die mensen om ver lopen of een grote mond geven, dan ga je maar gewoon weg als je je niet kunt gedragen. :j

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 18:10

Hier is 't ook weer zo ver.. Hele ingang blokkeren, gewoon niet uit de weg gaan als je er langs wilt, tenzij je ze voetbalplaatjes hebt gegeven natuurlijk. Als wij ze krijgen zoek ik altijd bij de kassa een ouder op die met zijn/haar kind daar loopt en die geef ik altijd de voetbalplaatjes en daar zijn ze me erg dankbaar voor :j Die kinderen staan ten minste niet te bedelen en te schreeuwen bij de uitgang :)

Overigens: We hebben er hier nog een aantal liggen dus mocht iemand ze zelf sparen voor voor een broertje, zusje, nichtje, neefje o.i.d. geef even een PB dan stuur ik ze graag op :j

Edit: Plaatjes zijn nu naar Vjestagirl, maar kom meerdere keren bij de AH dus mocht nog iemand interesse hebben.. Morgen gaan we weer boodschapjes doen dus zullen we ook zeker weer voetbalplaatjes hebben :)

Nikki__

Re: Hebbie nog voetbalplaatjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 18:33

Albert Heijn hier heeft het slim gedaan! Er staan hekken, wat 'het veld' in houd. De kids moeten in het veld blijven en zich aan bepaalde regels houden. Als ze zich niet aan deze regels houden, krijgen ze een gele kaart. Overtreden ze nogmaals de regels, krijgen ze een 2e kaart en dus ook een rode en mogen ze er niet meer staan.

Of het gaat werken, geen idee, maar vind het wel goed dat ze opzoek zijn naar een oplossing :j

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 18:38

Bij de C1000 hebben ze, ze ook, en ik erger me dood aan die kinderen, die daar gedumpt worden door hun ouders, om voetbalplaatsjes te schooien! Sommige staan gewoon al aan de kassa, nou als ik achter die kassa zou zitten zou ik ze toch echt weer terug naar buiten brengen! Ondertussen weten ze wel dat wij ze niet geven, maar toch iedere x proberen, en je dan stom aankijken als je zegt JA IK HEB VOETBALPLAATJES MAAR JIJ KRIJGT ZE NIET!!

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 19:03

Nikki__ schreef:
Albert Heijn hier heeft het slim gedaan! Er staan hekken, wat 'het veld' in houd. De kids moeten in het veld blijven en zich aan bepaalde regels houden. Als ze zich niet aan deze regels houden, krijgen ze een gele kaart. Overtreden ze nogmaals de regels, krijgen ze een 2e kaart en dus ook een rode en mogen ze er niet meer staan.

Of het gaat werken, geen idee, maar vind het wel goed dat ze opzoek zijn naar een oplossing :j

Zo gaat het bij ons ook :j
Ben blij als die actie weer voorbij is.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 19:04

hier ook voor deur van de c1000 dringen, heb ze aan de kant geduwd, ze vroegen of we zehadden, hadden we niet want we hadden voor 3 euro wat gekocht en we zeiden maar dat ze zelf maar wat moesten gaan kopen als ze ze zo graag wilde hebben. Maar ik denk dat c1000 ze weg heeft gestuurd, zie ze niet meer staan :D

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 19:07

Ha ik lust ze rauw ik wil ze namelijk zelf :D kom maar op monstertjes

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 21:00

Ik snap niet dat mensen zich hier druk over maken :n
hier zijn ookal zoveel topic's over geweest, elk jaar weer....
sorry maar snap dat mensen het heel irritant vinden, maar sommige overdrijven wel...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-11 21:02

xMarloes schreef:
Ik snap niet dat mensen zich hier druk over maken :n
hier zijn ookal zoveel topic's over geweest, elk jaar weer....
sorry maar snap dat mensen het heel irritant vinden, maar sommige overdrijven wel erg...

Die kinderen overdrijven. Ze springen hier letterlijk boven op elkaar, al slaand en schreeuwend, om de plaatjes van elkaar af te pakken. Daarnaast ben ik vandaag voor prutsmuts uitgemaakt, ze duwen mensen zowat omver en maken er een klere bende van. Sorry als k dat niet normaal vind.

Whoops1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 21:04

Bij ons mogen ze niet meer staan bij de AH..
Er hangen overal briefjes op dat het personeel niet wil dat er kinderen voor voetbalplaatjes komen staan!

Dus het ik ben nu geen kids meer tegen gekomen..
Gelukkig maar, ik kan er niet zo goed tegen, als ik mijn plaatjes wil geven doe ik dat wel aan iemand anders..

Mijn kinderen zouden dat later echt niet van mij mogen.. (zeg ik nu!) (ik vind het maar bedelen)

Mareng

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 21:08

Ik heb vandaag mijn voetbalplaatjes aan een stil en verlegen jongentje gegeven... Hij stond helemaal achteraan... De andere kinderen waren boos en toen heb ik uitgelegd dat kinderen die vragen worden overgeslagen! Hehehehehehehe :+ .
Hij was er helemaal blij mee. Als hij er morgen weer staat krijgt ie er nog meer!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 21:11

Mijn zwager (volwassen kerel van in de 40) is er vorig jaar een keer tussen gaan staan.....
Die knaapjes allemaal kijken... Wat doe jij nou?

"jah, ik spaar ook voetbal plaatjes!"

:P

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-11 21:11

stef schreef:
Mijn zwager (volwassen kerel van in de 40) is er vorig jaar een keer tussen gaan staan.....
Die knaapjes allemaal kijken... Wat doe jij nou?

"jah, ik spaar ook voetbal plaatjes!"

:P

hahahahaha ik vind het ook wel een idee...

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 21:22

Hier blijven de bedelende gillende kinderen achter de drang hekken wel beleefd. Ga denk ik mijn handtekening uitdelen kijken hoe ze daar op reageren. :D

franka75 schreef:
Ha ik lust ze rauw ik wil ze namelijk zelf kom maar op monstertjes

:)) ...precies, die van mij krijgen ze ook niet. }:)

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 21:24

Hahaha!! geweldige actie van je zwager stef.

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 21:27

Ook ik ben een van de kassameisjes.. Heb deze week al meerdere keren gezegd dat ik het prima vind als ze er staan zolang ze niks vragen. Klanten die ze niet willen geven ze vanzelf wel. Werkt redelijk tot nu toe..

xSammyJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 21:33

Ik spaar die van de C1000 voor mijn opa :+ Hier staan er altijd maar een paar, ze vragen wel om plaatjes maar als je ze niet geeft word je niet uitgescholden, dat vind ik echt niet normaal :n

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 21:39

Bij de C1000 worden ook plaatjes uitgedeeld, 3 weken geleden stond er zo snotaap, grote bek... Dus wij hadden zoiets, die krijgt ze niet. Ze in de tas gestopt en ach, mss spaart iemand ze wel die wij kennen. Afgelopen vrijdag weer richting C1000. Toen we weer buiten kwamen stond er een jochie, beetje verlegen en die vroeg super netjes of wij zelf de plaatsjes spaarden. Naja, die hebben wij onze hele mik gegeven en glunderen dat het jochie deed, was gewoon schattig!!

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 21:55

ik krijg stiekem spontaan zin om boodschappen te doen bij de AH :')
Om vervolgens die voetbalplaatjes voor hun neus te verscheuren en weg te gooien in de prullenbak... ghe ghe... sorry hoor maar ik vind het echt niet kunnen dat die kinderen zo staan te schooien voor de winkel :n

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 22:02

Ik spaar ze zelf dus van mij krijgen ze niks :D Vind ze echt heel irritant! Hebben die kinderen niks beters te doen? School, met vriendjes buiten spelen ofzo? Moet zeggen dat ze hier nog niet zijn gaan schelden oid

HeleneDas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 22:05

Mijn vader word dan altijd zoo boos, ze gaan gewoon echt voor de kar staan en helemaal zeuren!
haha }>

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 22:06

Gelukkig geen last van, vriend doet de boodschappen haha! Spaar ze wel voor z'n broer.

debsoleino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 22:24

Vreselijk die rot kinderen. Worden ze niet opgevoed?
Was vandaag toevallig bij de AH. Die kinderen moesten ook ergens achter blijven staan.
Ik gooi die plaatjes nog liever voor hun neus de prullenbak in! :+

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 22:44

Eleionomae schreef:
moet wel zeggen dat ze van mij ook gewoon een grote bek terug krijgen hoor... Als ik kinderen zou hebben, noway dat ze daar mogen staan.
Inderdaad _O-
Wij nemen ze wel aan, maar ik geef ze alleen aan beleefde kinderen! :D Het valt hier in het dorp volgens mij best mee met hoeveel kinderen er staan, maar misschien komen wij ook altijd net op het goede moment boodschapjes doen haha.